Ja, vanaf 3 maanden mag je ook geen buikspieren meer trainen. Alleen de schuine volgens mij. Ik voelde ook echt alles al trekken tijdens de buikspieroefeningen. Gevoelsmatig gewoon niet fijn haha.
mijn man en ik hebben gisteravond weer ons wandel rondje (7km) gelopen. pfff ik was kapot en deed me best zeer aan mn rug en onderbuik. hij mag vanavond lekker naar de sportschool. ik doe even kalm. denk dat om de dag wel kan en dat hij de andere dag naar de sportschool kan gaan. wil wel beetje blijven bewegen maar misschien gisteren iets te snel gelopen haha
Ah oke! Dat is wel handig om te weten eigenlijk.. Volgens "de berekeningen" heb ik op 27 april de grens van 12 weken bereikt, dus heb ik nog tot dan de tijd om nog voorzichtig buikspieren te doen. Als wij de zaal niet in gaan van de sportschool gaan wij altijd squashen dus ben benieuwd hoe dat zal gaan.. Mijn vriendin zal neem ik aan wel snel iets door hebben. Niet dat ik normaal een fanatieke sportster ben, maar meer voor de fun
Haha groot gelijk!! Vooral niet meer doen dan jouw lichaam aan kan. Dan is het wel handig als je dat met jouw man doet zodat hij dan ook begrijpt waarom je ineens niet meer dat kan wat je eerder wel kon.
Ons zoontje is allesbehalve een gemakkelijke baby, tot 7 maanden weende hij extreem veel. Toen een periode van 3 weken was hij plots een blije baby, maar de laatste tijd weent en roept hij weer zoveel. Ik merk dat als hij weer een hele dag lastig geweest is, ik het sneller uitwerk op ml, hij gaat een lastige tijd tegemoet nu ja, het zal wel weer beteren ik moet precies de hele ochtend weer iets (kleins) eten of ik word te misselijk. Vorige zw was het ook zo en heb heeeel veeeel mentos verslonden ze liggen al weer klaar, haha ik kijk wel uit naar het resultaat van de hcg-waarden, maar door de misselijkheid ben ik toch iets geruster. (maar hopelijk is het wel een goed resultaat, anders byebye gerustheid...)
Wat fijn om te horen dat je toch best misselijk bent! En dat bedoel ik natuurlijk niet verkeerd haha. Wij zijn ook benieuwd of de waarden juist zijn op dit moment.. We zullen duimen met z'n allen, neem ik aan. En dat wordt dus veel mentos inslaan merk ik haha. Ik heb de vorige zw niet echt iets gehad waarvan ik ineens veel meer van ging eten dus ik ben benieuwd hoe dat deze keer zal gaan.. Ook ons zoontje is nu behoorlijk aan het (peuter)puberen dus hopelijk geeft dat niet zoveel strijd. Ik hoop ook heel erg dat hij het zal accepteren dat mama een baby in de buik heeft. Hij wil graag een zusje!! Dus ik ga duimen
amaai hier al serieus last gehad van men hormonen vandaag. Ruzie met manlief. Hij heeft een zoontje met zen ex en die ex zit nu thuis na een operatie. Het zoontje is deze week bij ons maar ze dringt haar Eigen op als we naar speeltuin willen gaan dat ze perse meewil. Dus was gepland om naar binnenspeeltuin te gaan vanmiddag. Maar net ontdekt dat ik niet immuun ben voor CMV dus wil binnenspeeltuin mijden. dus kan niet mee. en ik stelde een alternatief voor. Wilde hij niet van weten want was al afgesproken met de ex. Ik ontplofte en heb wel wat lelijke dingen naar zen hoofd gezegd. Oeps
Bedankt en wat willen jullie zelf graag, een meisje? Ik weet het niet echt, nog een jongetje zou wel leuk zijn, maar een meisje ook, het maakt me niet echt uit denk ik
Oei! De situatie is natuurlijk ook niet echt leuk en ideaal maar ik hoop dat jouw manlief jou een beetje snapt!
Die hormonen, een man zal het nooit begrijpen Vorige zw had ik er niet echt last van, ml heeft nooit verwijten gekregen en ik heb het hem nooit moeilijk gemaakt, maar ik merk het aan mezelf dat ik nu al minder kan verdragen, aiai
Heel cliché.. Als 'het' maar gezond is. Wij hebben niet echt een voorkeur, je hebt simpelweg ook niet iets te willen haha. Een jongetje zou wel makkelijk zijn ivm alle spulletjes en kleren die wij hebben bewaard en een meisje zou natuurlijk erg mooi zijn. Dan is het wel af. Wij willen ook maar 2 kids dus dan is het ook klaar.
Hier worden er al weddenschappen gesloten. Mijn zus zegt Jongen, mijn vriend zegt meisje. Mijn ouders zeggen tweeling. Zelf heb ik totaal geen gevoel erbij nog. Over ca 10/15 weken zullen we het weten.
Ik zei toen ik 5w zwanger was van ons zoontje dat het een jongetje zou zijn, en iedereen zei een meisje. Maar ik had gelijk. Na de bevalling zei ik, onze twee kindjes zullen jongetjes zijn. Maar nu heb ik eerlijk gezegd meer het gevoel dat het wel eens een meisje zou kunnen zijn. We zien wel wij laten een nipt test doen, dus we zullen wel redelijk snel het geslacht weten.
Grappig dat je dat zo zegt. Ik heb altijd gezegd dat wij bij de 2e zwangerschap een tweeling krijgen. Maar meer als grap. Zou toch een stunt zijn als dat ook nog eens zo blijkt te zijn!! Dat heb ik altijd gezegd doordat mijn vriend maar 2 kinderen wil en ik wou er altijd 3. Sinds mijn eerste zoon ben ik hier wel op terug gekomen haha maar daardoor heb ik gezegd dat wij hierna een tweeling zouden krijgen. 29 maart weten we het! Haha
Over de nipt test weet ik nog niet zo veel. Wij moeten voor de intake ons wel "inlezen" hierover maar ik heb dat nog niet gedaan. Dus ik weet niet of wij dat gaan doen. De vorige zw hebben wij niets gedaan aan testjes en onderzoeken. Alleen de standaard echo's. Dat is gelukkig goed uitgepakt.
Wij willen er echt maar 1. Ik ben licht autistisch. Heb er niet heel veel last van meer, kan er goed mee omgaan, maar 2 kinderen zou dan wel echt een uitdaging worden. Daarbij mijn vriend is enigst kind en vond dat altijd heerlijk. Onverdeelde aandacht van zijn ouders. Ik heb een oudere zus, maar daar had ik eigenlijk pas wat aan toen we allebei het huis uit gingen. Natuurlijk zou een tweeling net zo welkom zijn, maar wordt wel even schakelen.
Een tweeling zou welkom zijn, maar liever niet hoor! Vond 1 baby al zwaar haha. Mijn kindje heeft de eerste 2 jaar voor zwaar gebroken nachten gezorgd, dus hoe ik 2 zou moeten overleven??? Jongen of meisje maakt me niet uit. Nog een jongen lijkt me wel heel leuk maar een meisje ook! Qua spullen helemaal praktisch, een jongen. Voor mijn gevoel krijg ik ook een jongen, maar dat is nergens op gebaseerd natuurlijk.
Jah de NIPT moeten wij ook nog even over nadenken. Geloof dat mijn vriend zoiets heeft van dat hoeft niet. Maar ik ga me eerst nog even goed inlezen erop.
hier maakt het geslacht ook niet uit. jongen is handig want we hebben dan al veel. meisje zou weer totaal anders zijn. wij willen er ook 2 dus hierna ook klaar. mijn man gaat zich dan laten helpen. ik wil graag met 15 weken een geslacht echo plannen. Dit hebben we ook gedaan bij ons zoontje. hebben jullie je al aangemeld voor gratis dozen?