Gister was het het enigste maar nu net wel helder rood bloed. Geen idee dus. Heb net wel gefietst maar of het nou daar aan ligt.
@Celes Oo nee he balen zeg weer bloed!! Hopenlijk stopt het snel. @Cyd mooi nieuws zeg heeft het duimen geholpen en was het het wachten waard!! Hier nog geen dozen aan gevraagd denk ook pas in de safezone. Ook erg emo en sago vandaag! Op school vertelde een mama dat ze weer de mmm gingen voor een kindje. Kon wel huilen! En dacht zit ik hier zwanger te zijn! En een auto die niet door reed en sloom ging als een slak.! Heb lopen toeteren .en gescholden. Me tante zat er naast die zal wel gedacht hebben. Oeps. Wij willen denk wel de nipt doen. Ivm dat mijn man een gehandicapt nichtje heeft. Hij wil absoluut niet zo’n leven als dat zijn oom en tante hebben en hebben daarom ok gezegt als het niet gezond is dan stoppen we. Bij mij dochter de nekplooi laten doen.moet nog even goed inlezen want er is een hoop veranderd.
Ja alleen incombinatie met die lichte testen en buikpijn. Ja die was dol enthousiast. Echt super gelukkig! En hij snapte het heel goed dar ik niks had gezegd. En was trots
Het zou wel door het fietsen kunnen komen natuurlijk. Ik hoop dat het bloeden snel stopt en je ook eindelijk eens mag genieten van de zwangerschap!
Mijn moeder wist het als eerste. Eerder dan mijn vriend zelfs. Die moest wel even een traantje wegvegen, mijn vader heb ik het later vertelt die loopt sinds die op een roze wolk. Mijn zus was aan de telefoon vrij mat. Dat weet ik van der. Maar daarna begon ze me enthousiast te appen. Mijn zus heeft al 2 kinderen dus bij mij in de familie wordt het niet uitgebreid met een verassing verteld. Ze wisten ook allemaal dat we ermee bezig waren. Mijn schoonouders weten het nog niet, die gaan we het de 17e vertellen. We eten daar om de week op zaterdag. Afgelopen zaterdag was volgens mijn vriend niet het moment (geen idee waarom niet) dus doen het nu de 17e. Het is hun eerste (en waarschijnlijk enige) kleinkind. Dus dat doen we wel op een beetje speciale manier.
Liep ik net in de kruidvat om BABY neusspray te halen voor mijzelf.. En ja hoor. Zere boobies it is! Sindsdien af en toe van die fijne pijnlijke groei spurten (zo noem ik het maar..) Kwijlen bij de schappen met allerlei lekkere dingen. Pfff... Gelukkig heb ik het kunnen weerstaan anders krijg ik nog ruzie met mijn portemonnee straks. Weer op het werk na de pauze, loop ik de trap op (pak normaal de lift, lekker lui), gaat mijn hart best wel tekeer. Normaal heb ik daar dus nooit last van en nu ineens hartkloppingen na traplopen. Ik weet van mijzelf dat ik een lage bloeddruk heb dus ik neem aan dit nog wel vaker voor gaat komen?
Oh ja die hartkloppingen had ik ook vorige zwangerschap. Kwam juist door te hoge bloeddruk... Nu ook al buitenadem op de fiets haha
Ik heb even opgezocht wat de HCG waarden zouden moeten zijn. Dus 18200 is inderdaad best veel! Je zou inderdaad vooruit gezet kunnen worden @Cyd Niet zwanger minder dan 5 3 weken 5 – 50 4 weken 5 – 426 5 weken 18 – 7,340 6 weken 1,080 – 56,500 7-8 weken 7,650 – 229,000 9-12 weken 25,700 – 288,000 13-16 weken 13,300 – 254,000 17-24 weken 4,060 – 165,400 25-40 weken 3,640 – 117,000
Inderdaad, want op 4w was mijn waarde eigenlijk al als 5 weken... Misschien maak ik gewoon veel hcg aan Bij de eerste zw (die een mk werd), was mijn hcg op 5w 1800, wat een verschil met nu bij de zw van mijn zoontje nooit bloed laten prikken (en dan begin ik te denken, het zal toch geen mola zijn zeker... maar ik denk dat het dan veel sneller zou stijgen, nu stijgt het heel normaal, verdubbelen om de 2 dagen). Gedaan met piekeren, ik geniet vanaf nu (tot ik weer bloed zie, haha )