Wij gaan niet uitgebreid weg denk ik. Moeten de tuin verbouwen en een babykamer maken enz dus beetje vakantiegeld sparen! Slovenië ben ik vorig jaar geweest, echt een mooi land!
Wij willen in mei richting Azië gaan voor 3 a 4 weken. Aanstaande maandag gesprek bij de GGD in hoeverre dat kan met vaccinaties en ziektes enzo tijdens de zwangerschap. Ik hoop dat de misselijkheid dan ook weg of minder is. Vorige keer werd het rond de 12 weken wel minder. Mocht Azië niet gaan dan gaan we misschien naar de USA. We willen nog een keer ver weg omdat dat straks misschien moeilijker zal gaan als de 2e er is.
Jeej lekker die sympthomen.. ik wou dat ik ze ook volop had zeg.zit echt te wachten op buikpijn of zere boobs. Vind nog steeds raar geen buikpijn,,,, Wij weten niet of we weg gaan.nieuwe auto gekocht en nu moeten de 2 slaapkamers ook gedaan worden .mijn ouders zitten in Duitsland van de zomer daar kunnne we evt nog wel heen als we dat zouden willen. Uhm de vk zou nog bellen voor een afspraak voor het intake,ze heeft nog niet gebeld,,ongeduldig,
@Vie87 ik lees en hoor er goede dingen over en lekker betaalbaar. waar ben jij geweest? @Amelie denk dat het wel gaat. volgens mij heerst er iig geen zika dus is het wel oke om te gaan. USA ook gaaf. wij zijn voor de kinderfase naar de west kust geweest. van LA via Las Vegas (wij zijn echt verliefd op Las Vegas) naar San Francisco. en dan alle parken ertussen zon beetje. we willen in 2021 ofzo met kinderen naar Canada op rondreis. kunnen we mooi wat geld apart zetten intussen. @rissie10 jouw symptomen komen ook. geloof me. en dan wil ik je niet horen hoor Oldenzaal is ook praktisch Duitsland.. jullie zijn altijd welkom
Wij hadden de westkust van America op de planning staan, maar hangt ook een beetje van de werkplanning van mijn vriend af.
@laurazoey ja klopt! Uit eten gaan kost geen drol. Wij waren er in de meivakantie toen, dus was nog niet zo warm. Zijn bij het Triglav gebergte in de buurt geweest toen. Ook naar Bled en Ljubljana geweest.
@Vie87 wij gaan naar de grens met Kroatië in de buurt van Zagreb die richting naar een mega camping met heel veel waterpret. willen ook naar Bled en Ljubljana. collega van me staat er in dezelfde periode in de buurt van Bled. dus wel leuk ff buurten kan niet wachten. lekker goedkoop genieten haha. vorig jaar in Frankrijk geweest. ik hou niet zo van koken tijdens de vakantie maar daar is uit eten dan 14 dagen lang toch een dure grap. op het bbq-en na dan
Even niet gekeken en wat een reacties weer haha! Ik heb sinds vandaag last van rugpijn. Zo begon het ook bij mijn vorige miskraam. Op internet lees ik dat het ook een zwangerschapskwaal kan zijn...ik hoop en bid voor het laatste natuurlijk. Daardoor erg onzeker maar iets in mij zegt dat het wel goedkomt! Het kan dus 2 kanten op. Hopelijk gaan de komende weken tot de eerste echo snel en goed voorbij.
Ik heb vanaf het begin met name pijn in mijn onderrug. Maar dat heb ik met mijn menstruatie ook altijd. Dat schijnt aardig aan elkaar gelinkt te zijn.
Ik heb gelezen dat het komt door de progesteron. En door dat fijne hormoon zit ik ook helemaal verstopt haha
Nee, is ook niet iets waar ik me zorgen over maak. Het is vervelend maar voel me er niet door gehinderd.
Leuk! Als ik in de zomer was gegaan, was ik wel richting kust enzo gegaan. Was nu toch veel te koud. Hebben op de berg nog in de sneeuw gelopen toen
Bevallings lijst Uitgerekend 1-15 november 2018 1 november Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje 2 november Dominique1991, 27 Jaar, 2e kindje 3 november 4 november Laurazoey, 29 jaar, 2e kindje Cyd, 27 jaar, 2e kindje Dansprinsesje, 29 jaar, eerste kindje 5 november 6 november Elletje, 27 jaar, 1e kindje Kaila, 31 jaar, 2e kindje 7 november LollyLolbroek86, 31 jaar, 3e kindje EliQue15, 29 jaar, 2e kindje 8 november Vie87, 2e kindje, 30 jaar 9 november Aniek83, 34 jaar, 1e kindje Triesje91, 26 jaar, 2e kindje 10 november Amelie, 30 jaar, 2e kindje Rissie10. 28 jaar. 2e kindje 11 november 12 november Qwerty123, 28 jaar, 2e kindje 13 november Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje 14 november 15 november Totaal: 16 jongen (0) meisje (0) verrassing (2) onbekend (12) ------------------------------------------------------------------------------------ Afspraken 12 maart Dominique1991 - 1e echo & afspraak bij gynaecoloog 14 maart Dansprinsesje - 1e echo 20 maart Cyd - 1e echo 23 maart Tjemmie, Vitaliteitsecho 26 maart Vie87 - intake vk EliQue15 - intake + 1e echo Rissie10 - intake vk 27 maart Aniek83 - 1e echo 28 maart Elletje - 1e echo &intake vk Vie87 - 1e echo Rissie10 - 1e echo 29 maart Triesje91 - 1e echo & intake vk laurazoey - 1e echo 3 april Tjemmie - Intake vk Amelie - intake vk + 1e echo Qwerty123- intake vk +1e echo
Wat leuk al die vakantie berichten.. begin er spontaan van te kwijlen haha. Ik weet niet wat wij gaan doen. Wij zijn nog bezig met het verbouwen vd zolder en hebben nog genoeg andere verbouw plannen. Mijn vriend en ik hebben het daar nog niet echt over gehad
Ik heb er ook veel last van hoor. Volgens mij is dat je baarmoeder die er tegenaan drukt en door de hormonen wordt alles wat weker, daar kun je ook pijn van hebben. Soort bekkenpijn maar dan in je onderrug zeg maar. Had ik bij mijn dochtertje later in de zwangerschap ook.
Ja vandaag nog 2 keer. Wel een duidelijke streep nog maar niet echt overtuigend voor dit termijn, maar goed. Ben vanmiddag gaan slapen en daarna niks meer verloren. Heb alleen wel gigantische buikpijn, kan me niet voorstellen dat dit erbij hoort. meer zeurend echt heel vervelend. Hoop ook niet dat als alles alsnog goed gaat dit blijft. word er gewoon misselijk van. Ik moest net de groente van mijn zoontje proeven of het niet te heet was en heb die doperwten gewoon uitgespuugd Heb mijn werk zelfs al gebeld vandaag, aangezien wij een sleuteloverdracht hebben en ik geen zin heb om vrijdag ochtend nog te stressen en te moeten gaan, mocht het erger worden. Wel jammer dat ik het zo vroeg heb verteld en wist niet of ik er goed aan had gedaan om het zo vroeg al te vertellen, maar gezien het verleden kunnen we van te voren dingen regelen. @Cyd wij zijn met onze eerste zwangerschap nog met 16 weken naar Turkije gegaan. Midden in de zomer, was goed te doen! En met 10 weken nog een festival van 5 dagen op een luchtbed in een tent, dat was minder toen kon ik niet meer lopen de laatste dag, haha