Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dominique1991, 24 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Opzich kunnen dat allemaal gewoon symptomen zijn van een goede zwangerschap. Hopelijk stopt het bloeden snel helemaal en kun je gaan genieten van de zwangerschap.

Triesje91 vindt dit leuk.
  2. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    hallo meiden,

Nou mijn werkdag zit er weer op... Ben snot verkouden... als ik ergens niet tegen kan! Nu lekker op de bank en zo weer slapen! @Cyd wat een geweldige uitslag! Stelt je vast weer wat gerust! Hier krampjes, rugpijn, lichtelijk misselijk en gevoelige borsten... geweldig dus

Cyd en Amelie vinden dit leuk.
  3. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha! Geweldig!

De kwaaltjes zijn hier op volle toeren. Vooral ontzettend misselijk! o_O

4. Cyd

Cyd Bekend lid

28 jul 2016
    917
    494
    63
    België
    Wij zijn als huwelijksreis in 2016 naar de westkust van amerika geweest, was echt prachtig!
    Vorig jaar, toen ik 19w zwanger was, zij we naar dubai geweest. Dat vond ik echt niet de moeite...
    Nu gaan we naar kreta eind mei. Ik ben er al eens geweest, maar ml nog niet en ik vind het wel een mooi land :)

laurazoey vindt dit leuk.
  5. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Wow wat kletsen jullie veel! Niet bij te houden joh!

Hier ook met vlagen misselijk en zeurende buikpijn.

Morgen komt Moeders voor Moeders langs. Hoop dat de test lekker knalt!
    Gaan er meer meedoen? (Ik hoop het, die plasjes zijn keihard nodig en je verandert er mensenlevens mee - zie handtekening )

6. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Het hangt er een beetje vanaf of ik de flessen weg moet brengen of dat ze opgehaald worden. Ik woon in een dorp dus weet niet hoe het zit hier.

7. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Jaa hier het zelfde . Licht eraan of ik Ze moet Brengen of niet? Anders moet ik 20 min heen en terug rijden iedere week. Beetje ene gedoe.

Volgens mij heeft iedereen inmiddels wel buikpijn of ongie gevoel?
    Ik voel nog steeds niks in me buik. Vind het echt raar.

8. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Jah heb me net aangemeld en dan hoor ik het wel hoe het zit hier.

Ik heb geen buikpijn, alleen last van onderrug, maar dat is ook mijn zwakke plek. En af en toe een vlaag van misselijkheid.

9. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @Kaila Ik ga wel meedoen hoor. Maar vorige keer af moeten bellen omdat het mis ging. Dus ik wacht even tot ik me iets zekerder voel!

Ben opeens weer super bang dat het weer fout gaat. Echt stom hoe dat op en neer gaat.

Kaila vindt dit leuk.
  10. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Of misschien een tweeling zwangerschap?

11. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ik ga ook weer meedoen met MvM maar wel pas na mijn eerste echo. Heb al meerdere keren moeten stoppen ivm miskraam of verkeerde echo. Dat is echt niet fijn als die flessen van MvM er dan nog staan.

Kaila vindt dit leuk.
  12. Aniek83

Aniek83 Niet meer actief

Ook ik herken die ‘angst’...we kunnen niets anders dan afwachten, hoe vervelend ook :confused: Het gaat vast goed en binnenkort een mooie echo!

13. EliQue15

EliQue15 Actief lid

5 jan 2018
    176
    148
    43
    Wow wat kletsen jullie veel :roflmao:! Sorry, ik ben echt niet zo actief..

Wat fijn @Cyd , dat moet wel een geruststelling zijn. Lekker hoor.

Ik had samen met mijn zoontje een vakantie geboekt eind september, maar die heb ik nu dus alweer moeten annuleren :rolleyes: Misschien nu nog in juli of augustus weg, maar dat zie ik tegen die tijd wel. Manlief is sowieso de zomer niet thuis.

Ik zou mij ook wel willen aanmelden voor MvM, maar twijfel om 1 reden.. Hoe doen jullie dat op het werk? Ik wil het nu gewoon nog niet melden, maar werk wisselende diensten. Niet plassen op een werkdag is geen optie :roflmao:.. Doen jullie het dan alleen op de dagen thuis? Of hoe?? Oja ik werk 3 dagen.

14. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Alleen thuis, als ik morgen te horen krijg dat ik weer aan het werk mag bij de Efteling. Ze zien me al aankomen zeg. Met mijn fles. Hebben wel kluisjes daar. Maar om nou daar te vaan zeulen ermee. Ja dag.

15. EliQue15

EliQue15 Actief lid

5 jan 2018
    176
    148
    43

Haha nee daarom!
    Ik heb mij zojuist toch maar aangemeld :roflmao: En dan ga ik het wel zien.

Kaila vindt dit leuk.
  16. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ik vang het ook alleen thuis op. Ik sta voor de klas, ze zien me aankomen met die gore blauwe flessen, haha.
    En ik snap de terughoudendheid @Vie87 @Vrouwke87 Super toch als je na de 1e echo nog wat weken plasjes meepakt? Ik kan me inderdaad voorstellen dat die flessen bij een miskraam pijnlijk confronterend zijn.

EliQue15 vindt dit leuk.
  17. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ik moet de flessen zelf trouwens ook wegbrengen, omdat ik geen eigen tuin heb waar ze ze neer kunnen zetten, en ze weigeren het aan de straat te zetten tegenwoordig. Wel onhandig, maar ja. Ik besef me heel goed dat ik zelf nooit kindjes had gehad zonder die spuiten, dus ik doe gewoon van begin tot eind mee

EliQue15 vindt dit leuk.
  18. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Hier komen ze ook morgen langs. Weet nog niet of ik hier zelf moet brengen of ze komen halen maar ik zie het wel.

Kaila vindt dit leuk.
  19. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik doe het ook alleen thuis hoor. Ik neem die flessen niet ergens mee naartoe. Ken ook niemand die dat doet eigenlijk, ook nog nooit over nagedacht dat dat een mogelijkheid zou zijn.

20. EliQue15

EliQue15 Actief lid

5 jan 2018
    176
    148
    43
    Ha oke top meiden, dan wil ik zeker mee gaan doen.
    Misschien heel dom hoor, maar dacht als je fulltime werkt, mis je toch echt héél veel plasjes :rolleyes:. Maar fijn, alleen thuis dus. Drempel is weg!

Kaila vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina