Ja zeker ga ik mee doen! De vorige keer wou ik dat niet omdat ik toen nog in een flat woonde en dat anders veel gedoe vond.. nu hebben we een 2 onder 1 kap woning en zou ik het voor de deur kunnen zetten. Volgende week donderdag komt ze langs dus k ben ook benieuwd naar de test!
oke.. ik klaag niet meer over niks voelen. ik zou nu graag mijn symptomen aan iemand anders geven. heb alweer knallende koppijn en de hele avond en nacht misselijk geweest. net al voor het eerst weer overgegeven dat betekend hier denk ik dat ik ook niet meedoe met MVM. als ik elke keer moet overgeven dan helpt die geur echt niet
Ik heb amper geslapen Borsten deden iets minder zeer en ben gelijk helemaal panisch dat het misgaat. Ben nu wel weer rustig maar pffff wat een rot nacht. Maar even getest weer vanmorgen en die was gelukkig nog knal. Hopelijk heb ik me druk gemaakt om niks.
Ik voel me eigenlijk kiplekker. Alleen last van mn keel omdat mn amandelen er vorige week uit zijn gehaald. Oh man, nooit verwacht dat het zo lang nog zeer zou doen. Dacht dst t nu wel over zou zijn...
Ik zal nu echt nog bang worden dat het een tweeling wordt, haha vandaag voorlopig niet echt misselijk, dan slaat de paniek weer toe. Het wordt gewoon afwachten...
Snap wel dat je je zorgen maakt. Maar het hoeft niets te betekenen natuurlijk. Ik hoop dat je snel weer zere borsten hebt.
Het is niet eens helemaal over... Haha. Maar vorige keer ging het nu bijna mis dus zal ook wel meespelen. Maak me dan opeens zo druk.
Hier ook wakker.. heel vreemd. Normaal slaap ik super lang en ben ik niet wakker te krijgen dus zodra mijn zoontje geluid maakt ben ik pas wakker. Nu werd ik zelf om 07.50 wakker en mijn zoontje slaapt nog!! Nog een bewijs dat ik toch echt wel zwanger ben haha dat had ik de vorige keer ook. Voel me gelukkig wel redelijk. Alleen weet het gevoel dat ik een dikke kater heb.. Ook alweer een testje er tegen aan gegooid want ik wil de test streep minimaal zo Paars als de controle streep.. en dat komt nu aardig in de buurt
Dat dus. Ik ben totaal geen ochtend mens. Maar nu al een week gewoon s morgens klaarwakker. Ik ben mijn hele leven mijn bed niet uit te krijgen geweest.
Nou het meest irritante is zolang ik niet werk. Dat de dagen er alleen maar langer van worden. Maar wellicht komt daar. Vandaag verandering in. Om 14.00 gesprek met mijn oude leidinggevende bij de Efteling.
Oh dat is vandaag!!! Dat heb ik even gemist.. wordt zoveel gekletst hier haha. Ik ga heel hard voor je duimen om 14.00 uur. Hoop echt voor je dat je terug mag komen zodat je weer een beetje stabiliteit hebt met werk
Snap je onzekerheid. Bij mij doen ze de ene uur zeer en ander uur weer niet of minder . Weet van me vorige zwangerschap dat het ook op en af ging. @Elletje succes vanmiddag ! Hier alleen maar moe. Maar kan er toch nog niet echt van genieten merk ik. Zo onzeker. Zelfs met een knal test ben ik nog niet gerust. Pff nu vind ik weer dat de controle lijn donkerder is. Man man ik spoor niet!!
Ik wou graag meedoen met moeders voor moeders maar mag niet omdat ik belgische ben die ook woonachtig is in belgië. Vanmorgen ontzettend misselijk opgestaan, maar wel al beter gezind haha
Dat heb ik ook hoor. Dan denk ik 'zolang het vruchtje er zit en niet wordt afgestoten blijft dat hcg volgens mij ook'. Ik ben zo blij als ik deze weken door ben.
@Elletje hopelijk word je weer aangenomen! Succes. Dat vroeg wakker zijn heb ik ook altijd als ik zwanger ben.