Ben ik ook niet hoor! Later op de dag minimaal een vlaag maar daar is het mee gezegd. Kan alles nog eten en drinken en doen.
Aankomend weekend gaan wij met mijn moeder en stiefvader naar centerparcs. Nu lust ik normaal echt wel graag een drankje en mijn moeder had mij vorige week (ruim voor mijn posi test) gevraagd of ze ingrediënten voor mojito moet meenemen. Nu willen wij het uiteraard nog niet vertellen maar hoe houd ik dit nu geheim? Dat ik geen drankje lust gaat ze echt door heen prikken. Ben wel *stront* verkouden dus zou kunnen zeggen dat het mij toch niet zal smaken maar hoe weet ik dat zogenaamd als ik dat nog niet heb geproefd
Wel vervelend... wij gaan morgen ook naar center parcs en zullen het gewoon vertellen. Ik zou het niet het vollediflge weekend kunnen verzwijgen...
De verkoudheid is zo hevig dat je tegen een keelontsteking aanhangt en daar heb je antibiotica voor en dan mag je geen alcohol.
Jaa het wachten en onzekere is heel vervelend. Ik zal ook blij zijn als ik me echo he en alles Oke is! En dan 12 weken ook alles goed is. Ik weet dat symptomen komen en gaan. Maar wil liever dat Er altijd zijn! En dat ze per zwangerschap anders kunne Zijn. Nou dat merk ik!!
Oei lastig he !! Ik zou idd ook iets verzinnen van een antibiotica als je het nog niet wil vertellen. Het is ok zo lastig om het geheim Te houden.
Ik heb de Verloskundige toch weer gebeld en die gaat uit van een miskraam. Bloeden word meer en de krampen continu. Word dit weekend nog gebeld over hoe het gaat en dan volgende week een echo om te kijken of het schoon is verder.
Heb idd de antibiotica verzonnen en ze laat de ingrediënten thuis. Nu hopen dat ze mijn doosje niet wil zien met pillen
Same here...alleen licht maagzuur als ik even niets gegeten heb midden op de dag...pfff fijn die onzekerheid...NOT!