Ow nee he!! Zo niet eerlijk! Sterkte Meis! @Triesje91 haha dat zal toch wel niet dat ze je moet controleren op een doosje ab!! @Cyd bij me dochter had ik vanaf me nod echt een ongesteld gevoel. Nu heb ik dat alleen vorige week 3 dagen voor nod gehad. Verder heel af en toe een vaag steekje. En niet meer dat ongie gevoel. En nu heb ik steeds een honger gevoel. Op veel boeren. Dat had ik bij me dochter niet. Daarom ben ik ok onzeker omdat ik die buikpijn niet heb. Maar wel andere symptomen. Kan het misschien gewoon nog niet geloven! En toch altijd die angst of het goed blijft gaan ja of nee. En ben altijd een stress kip en wil alles in de hand hebben. En dat kan hier niet bij. Dus daar kan ik niet zo goed tegen.
@rissie10 Dan ken je mijn moeder nog niet hahahaha vooral als ze iets vermoed. Ze wil te graag. "Zeurt" al meer dan een halfjaar om nog een klein kind erbij
Ik ben ook een serieuze stresskip in dat soort dingen. En nu ben ik al de volledige voormiddag aan het stressen dat ik helemaal niet meer misselijk ben. Wel al de hele tijd wat lage rugpijn en menstruatiekrampjes, maar daar stopt het ook. Zo lastig die eerste weken afwachten...
Ik heb vanochtend trouwens de ha gebeld of ik mag bloedprikken op hcg en vitamines. De assistente gaat het bespreken met mijn huisarts en tussen 2 en 3 uur mag ik terug bellen of ik bloed mag prikken. Gaat dat altijd zo moeizaam? Ik wil gewoon weten of mijn waardes goed zijn
@Triesje91 o God whaha lekker dan!! Nou hopenlijk vraagt ze er niet naar!! @Cyd ow zo herkenbaar! De misselijkheid komt en gaat. Net zoals de boobs. Mijn honger Bleh gevoel. En de andere kwaaltjes . Zo irritant haha @laurazoey Jaa ik wil de zere boobs wel haha . @Elletje Uhm de maagzuur man je houden haha.
Lichte paniek , beetje bruinverlies . Klein veegje. Daarna wondje van er wc papier in te duwen (sorry voor details) dus kan nu ni echt betrouwbaar opvolgen. 5 weken en 4 dagen is te vroeg voor een echo zeker
Zolang het bij een beetje bruinverlies blijft is het vaak niet zo erg. Als er echt rood bloed komt is het een andere zaak. Echo is nog wat vroeg misschien ja. Soms zien ze al wat en soms niet.
Zo ik ben weer terug van de efteling. Ze stond er op zich positief in al neemt ze een klein risico vanwege mijn zwangerschap. Maar heb aangegeven best op een minimaal 4 uur contract wilde werken. Daarmee is het risico voor hen heel klein en ik hou de ruimte om minder te gaan werken als ik verder in de zwangerschap kom. Dat vond ze een goede redenatie. Dus nu gaat ze overleggen met de andere teammanagers. En ik hoor uiterlijk dit weekend of ik eind van de maand daar weer kan starten. Maar het klinkt wel heel positief allemaal.