Ik ook, als park en als werkgever echt fantastisch. De magie verdwijnt wel wat als je er werkt. omdat je ziet hoe het achter de schermen eruit ziet. Maar het is echt ongelooflijk fijn om te werken. Wat (ex)collega's gesproken ook vandaag en die begroeten me net zo enthousiast als voor ik weg ging. En vonden het superleuk dat de kans bestaat dat ik terug kom.
Hi! Mag ik met jullie meeschrijven? Vind het erg leuk om ervaringen te kunnen delen en lief en leed in deze spannende tijd Ik ben 25 en zwanger (weet ik sinds 26 februari) van ons eerste kindje, erg spannend! Ik weet mijn uitgerekende datum niet precies, 7-8-9 november hihi Maandag 19 maart heb ik mijn eerste echo en 26 maart de intake. Volgende week heb ik ook een gesprek met MvM Ik ga nog wat teruglezen uit dit topic, jullie hebben flink getypt hihi
Fijn dat je zo snel iets hoort . Wel jammer dat ze je zwangerschap als een mogelijk risico zien. Hopelijk heb je straks baan
Snap het wel. Is op de evenementen afdeling en dat is bij tijd en wijlen gewoon heel zwaar werk. Werk wat ik heel snel niet meer kan/mag doen. Maar uitserveren, buffetdiensten en bar draaien, en gastvrouw spelen kan nog wel heel lang.
Hoop het ook. Dan kan ik eind van de maand alweer aan het werk waarschijnlijk. Fijn idee. Oh ik heb echt af en toe van die gemene steken bij mijn navel. Schijnt er ook bij te horen, maar AUWW.
Hoii meiden Mag ik ook meekletsen Heb vorige week donderdag positief getest en nu zwanger van de 2e Ik zal snel ff alles gaan doorlezen haha ben trouwens 9 nov als het goed is uitgerekend
Bevallings lijst Uitgerekend 1-15 november 2018 1 november Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje 2 november Dominique1991, 27 Jaar, 2e kindje 3 november 4 november Laurazoey, 29 jaar, 2e kindje Cyd, 27 jaar, 2e kindje Dansprinsesje, 29 jaar, eerste kindje 5 november 6 november Elletje, 27 jaar, 1e kindje Kaila, 31 jaar, 2e kindje 7 november LollyLolbroek86, 31 jaar, 3e kindje EliQue15, 29 jaar, 2e kindje 8 november Vie87, 2e kindje, 30 jaar 9 november Aniek83, 34 jaar, 1e kindje Triesje91, 26 jaar, 2e kindje 10 november Amelie, 30 jaar, 2e kindje Rissie10. 28 jaar. 2e kindje 11 november 12 november Qwerty123, 28 jaar, 2e kindje 13 november Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje 14 november 15 november Totaal: 16 jongen (0) meisje (0) verrassing (2) onbekend (12) ------------------------------------------------------------------------------------ Afspraken 12 maart Dominique1991 - 1e echo & afspraak bij gynaecoloog 14 maart Dansprinsesje - 1e echo 20 maart Cyd - 1e echo 23 maart Tjemmie, Vitaliteitsecho 26 maart Vie87 - intake vk EliQue15 - intake + 1e echo Rissie10 - intake vk 27 maart Aniek83 - 1e echo 28 maart Elletje - 1e echo &intake vk Vie87 - 1e echo Rissie10 - 1e echo 29 maart Triesje91 - 1e echo & intake vk laurazoey - 1e echo 3 april Tjemmie - Intake vk Amelie - intake vk + 1e echo Qwerty123- intake vk +1e echo
Heb de lijst weer even naar voren gehaald. Nieuwe dames vul hem maar aan. Ik wil het ook best voor jullie doen, maar zet dan even je gegevens nogmaals in een berichtje hieronder. Ik ben de tel kwijt geraakt ondertussen.
Tuurlijk! Gefeliciteerd. Wordt een drukke boel langzamerhand. @Elletje ja die dingen horen er ook bij. Bij mij begint de pijn bij mijn stuitje weer op te spelen. Vorige zwangerschap veel last gehad van bekkenklachten.
Nou MvM is net weg hier. Ze had niet gezien dat ik nog niet zo ver was, mocht eigenlijk pas over 2 weken mee gaan doen, maar de test was al zo duidelijk dat ik al eerder mee mag doen. Voor diegenen die twijfelen ivm met het moeten wegbrengen van de kratjes: De informatrice vertelde dat dat tegenwoordig niet meer hoeft, dat hebben ze opgeheven, alles wordt opgehaald tegenwoordig.
Leuk hoor! Welkom! Hoe voel je je? Al last van kwaaltjes? Lekker vroege echo zeg! Had ik dat ook maar. Gezellig! Heb je een zoontje of dochtertje? En hoe oud?