Onzekerheid hoort er bij helaas en dat mag je best uiten. Daar hebben we allemaal wel eens last van. Maar je moet je echt niet vastpinnen op die test hoor. Het is leuk als je een 3+ hebt maar dat zegt niet alles.
Geeft helemaal niks toch, je mag best onzeker zijn. Juist hier moet je die onzekerheid kunnen tonen en van je af kunnen schrijven lijkt mij. We zitten allemaal in hetzelfde schuitje en rond dezelfde termijn. Dus gooi het er lekker uit zou ik zeggen.
@Aniek83 Geeft toch niet, iedereen is in het begin onzeker (ook gezien jouw eerder ervaring begrijpelijk)... Het is misschien juist fijn om het lekker van je af te kunnen typen en het hier te kunnen delen. Ik zou ook willen dat we de tijd door zouden kunnen spoelen hihi
Ahh nee misschien scheelt het maar heel weinig hoor dat we schelen kwa hcg dat ik net over die grens misschien zat waardoor er al 3+ stond en jij eronder nog maar zegt echt niks 2 dagen geleden had ik ook nog 2-3 weken Mijn IUI is vrijdag 3 weken geleden grappig dat we zoveel gemeen hebben
goedenavond allemaal.... ben ik weer. 11.5 uur werken zit er weer op! Ik heb serieus geen tijd om zwanger te zijn.... morgen gelukkig 1 dag vrij en dan lekker samen met mijn zoontje van 1... savonds uiteten met vriendin... zaterdag en zondag werken, maar maandag de 1e echo! spannend ♡.... Wij vertellen het onze ouders pas rond de 10 a 12 weken.... Dan heb je een mooie duidelijke echo & die doen we dan in een fotolijst .. Die onzekerheid is killing he? Gewoon lekker delen hier ..... enne; voor de rest vertrouwen hebben.. Meer kan je niet doen
oww drrm vind ik die cb altijd zo eng. Ik heb er ook nog eentje liggen omdat ik een 3+ wil, Ik twijfel dan ook wanneer ik hem zal doen,zaterdag ben ik 5 weken. Weet niet of ik hem zaterdag of zondag wil doen,ben dan ook bang dat er 2-3 komt en dat dat een slecht teken is.wed dan ook dag ik naar de kV ren om een test om te zien of me streepje afloopt,
Bevallings lijst Uitgerekend 1-15 november 2018 1 november Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje 2 november Dominique1991, 27 Jaar, 2e kindje 3 november 4 november Laurazoey, 29 jaar, 2e kindje Cyd, 27 jaar, 2e kindje Dansprinsesje, 29 jaar, eerste kindje 5 november 6 november Elletje, 27 jaar, 1e kindje Kaila, 31 jaar, 2e kindje 7 november Sox, 25 jaar, 2e kindje LollyLolbroek86, 31 jaar, 3e kindje EliQue15, 29 jaar, 2e kindje 8 november Vie87, 2e kindje, 30 jaar 9 november Aniek83, 34 jaar, 1e kindje Triesje91, 26 jaar, 2e kindje AB25, 25 jaar, 1e kindje BabyLady87 , 30 jaar, 2e kindje 10 november Amelie, 30 jaar, 2e kindje Rissie10. 28 jaar. 2e kindje 11 november 12 november Qwerty123, 28 jaar, 2e kindje 13 november Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje Siepie85 - 32 jaar - 2e kindje 14 november 15 november Totaal: 19 jongen (0) meisje (0) verrassing (2) onbekend (17) --------------------------------------------------------------------------- Afspraken 12 maart Dominique1991 - 1e echo & afspraak bij gynaecoloog 14 maart Dansprinsesje - 1e echo 19 maart AB25 - 1e echo 20 maart Cyd - 1e echo 22 maart BabyLady87- intake + 1e echo vk 23 maart Tjemmie, Vitaliteitsecho 26 maart Vie87 - intake vk EliQue15 - intake + 1e echo Rissie10 - intake vk AB25 - intake vk 27 maart Aniek83 - 1e echo 28 maart Elletje - 1e echo &intake vk Vie87 - 1e echo Rissie10 - 1e echo 29 maart Sox - 1e echo Triesje91 - 1e echo & intake vk laurazoey - 1e echo BabyLady87- echo gynaecoloog 3 april Tjemmie - Intake vk Amelie - intake vk + 1e echo Qwerty123- intake vk +1e echo Bijnamama1988 - intake vk + 1e echo
Gisteren toch even langs de gynaecoloog geweest. Bloedwaarden waren heel goed: HCG in de 9000 (gyn heeft exacte getal niet gezegd) en progesteron is 21. En ook al echo genomen: een hele mooie vruchtzak en dooier ring. De grootte is op de dag juist. Dus weer gerustgesteld. Voor vruchtje en hartje te zien was het nog veel te vroeg. Het huisje van onze mini: (hopelijk woensdag wel een mooi hartje)
Hcg is inderdaad ook heel goed zie ik net. Maar als je het mijne vergelijkt, zit ik aan meer of het dubbele...(*denkt weer aan een tweeling*)
wat fijn dat het er zo goed uitzag! wel vind ik het raar dat het dan nog veel te vroeg is voor een hartje.. dat kan namelijk best al wel... is niet perse te vroeg. aan alle nieuwe meiden. welkom! hier lag ik gister tegelijk met mn zoontje in bed.. had al zon 24 uur hoofdpijn en vaak betekend dat bij mij dat ik moet rusten. lijkt nu iets minder te zijn gelukkig. jullie hebben in elk geval weer aardig geschreven haha
@Cyd kan het niet misschien zijn dat je iets verder bent dan je denkt? @laurazoey de gyn zei zelfs al voor de echo genomen werd dat we nog geen hartje gaan zien of horen, bij 90% is er nog niets te zien. Er zijn altijd uitzonderingen, maar kan goed zijn als ik vandaag echo laat nemen dat het wel al te zien is, kan van dag tot dag verschillen. Het is nog geen vereiste op die termijn, eerder een uitzondering. En zegt ook niets over verder verloop van zwangerschap. Heb uiteraard gegoogeld en las de 2 verhalen: die wel hartje hadden en waar het ook misgelopen is. Dus nu hopelijk op 14/03 een mooi hartje. Ben al heel blij dat vruchtzakje de perfecte grootte had
Ik ga een avondje vroeg slapen en er zijn weer 2 pagina's bij Nieuwe meiden welkom! Ik ben met vlagen wel chagrijnig maar het valt mee eigenlijk momenteel. Vorig weekend had ik het wel. Kan soms wel snel geirriteerd reageren.
bedoel het ook niet om gemeen ofzo te zijn hoor maar mensen schrijven en zeggen altijd dat het niet kan terwijl hier echt met 5+3 al een knipperlichtje was te zien. ook toen kreeg ik telkens te horen dat dat niet kon, vandaar de opmerking dat het echt niet veel te vroeg zou zijn. ik was er toen ook voor gewaarschuwd hoor maar die echo moest omdat ze dachten dat het hcg van de miskraam zou zijn..
Dank dames voor het warme welkom en wat wordt hier veel geschreven haha. Ik had de melding nog niet aangezet dus even gemist. Idd meestal onder de 6 weken kan je nog geen hartje zien maar zeker uitzonderingen daargelaten. Wel een hele mooie echo al! Ik heb ook een cb met week indicator liggen, dat heb ik met de vorige zwangerschap nooit gedaan dus wil dat nu gaan doen. Denk volgende week ofzo. Maar had gisteren wel al deze knaller.
@Siepie85 zeker mooie knaller. Ben benieuwd naar mijn test zo ban moeders voor moeders. Komt over een kwartiertje iemand langs om een testje te doen en te bepalen of ik mee mag doen aan moeders voor moeders. Daarna naar Ikea om een cadeaupas te halen voor vrienden die gaan samenwonen binnenkort. Heel gevaarlijk dat mijn vriend mij naar de Ikea stuurt nu. Muhahaha. Kinderkamers kijken.
Bevallings lijst Uitgerekend 1-15 november 2018 1 november Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje 2 november Dominique1991, 27 Jaar, 2e kindje 3 november 4 november Laurazoey, 29 jaar, 2e kindje Cyd, 27 jaar, 2e kindje Dansprinsesje, 29 jaar, eerste kindje Lila8, 31 jaar, zesde kindje 5 november 6 november Elletje, 27 jaar, 1e kindje Kaila, 31 jaar, 2e kindje 7 november Sox, 25 jaar, 2e kindje LollyLolbroek86, 31 jaar, 3e kindje EliQue15, 29 jaar, 2e kindje 8 november Vie87, 2e kindje, 30 jaar 9 november Aniek83, 34 jaar, 1e kindje Triesje91, 26 jaar, 2e kindje AB25, 25 jaar, 1e kindje BabyLady87 , 30 jaar, 2e kindje 10 november Amelie, 30 jaar, 2e kindje Rissie10. 28 jaar. 2e kindje 11 november 12 november Qwerty123, 28 jaar, 2e kindje 13 november Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje Siepie85 - 32 jaar - 2e kindje 14 november 15 november Totaal: 21 jongen (0) meisje (0) verrassing (2) onbekend (17) --------------------------------------------------------------------------- Afspraken 12 maart Dominique1991 - 1e echo & afspraak bij gynaecoloog 14 maart Dansprinsesje - 1e echo 19 maart AB25 - 1e echo 20 maart Cyd - 1e echo 22 maart BabyLady87- intake + 1e echo vk 23 maart Tjemmie, Vitaliteitsecho 26 maart Vie87 - intake vk EliQue15 - intake + 1e echo Rissie10 - intake vk AB25 - intake vk 27 maart Aniek83 - 1e echo 28 maart Elletje - 1e echo &intake vk Vie87 - 1e echo Rissie10 - 1e echo 29 maart Sox - 1e echo Triesje91 - 1e echo & intake vk laurazoey - 1e echo BabyLady87- echo gynaecoloog Lila9 - intake vk 3 april Tjemmie - Intake vk Amelie - intake vk + 1e echo Qwerty123- intake vk +1e echo Bijnamama1988 - intake vk + 1e echo