Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dominique1991, 24 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik heb ook dat gevoel in mijn buik. Alles wordt een beetje opgerekt. Mijn buik is ook echt al langzaam aan het opzetten voel ik. Mijn spijkerbroek begint al lekker te drukken gedurende de dag. :p

qwerty123 en Triesje91 vinden dit leuk.
  2. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Hallo,
    Ik kom ook gezellig meekletsen hier:)
    Ik ben (als het goed is) rond 1 november uitgerekend volgens mijn eigen berekening.
    Maandag 19 maart heb ik mijn 1e echo, dus nog 10 dagen in spanning!
    Krijg hem iets vroeger aangezien ik in het verleden 2x een MK gehad heb.

Ondanks dat het mn 3e kindje gaat worden ben ik weer zo zenuwachtig en onzeker!
    Mijn symptomen zijn op dit moment alleen "zware" borsten en heel af en toe een krampjes, maar thats it . Als ik een paar uur geen krampjes gevoeld heb zou ik zo vergeten dat ik zwanger ben!
    Die krampjes zijn er soms ook 2 dagen niet, dan ineens even een dagje een zwaar gevoel. Herkennen jullie dit?

Vind het leuk om met lotgenootjes te kunnen kletsen! Zeker aangezien niemand het nog weet in onze omgeving!

laurazoey, qwerty123, BabyLady87 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Welkom en gefeliciteerd. Maar weinig van ons hebben echt al kwaaltjes merk ik.
    Zelf heb ik gisteren wel wat steken rondom mijn navel gehad. Is nu weer over.

O en moe, zo snel moe, en dan moet ik vanavond nog naar een verjaardag ook. En ze willen gaan stappen. Ik moet er niet aan denken.

qwerty123 en Triesje91 vinden dit leuk.
  4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Welkom! Het blijft gewoon spannend. Zeker als je al miskramen gehad hebt in het verleden. Hopelijk komt het allemaal gewoon goed.
    Over een weekje heb je vast meer symptomen!

5. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    @pooh82 welkom!! Wat leuk dat je met ons mee komt kletsen.

Weet je wat ook "vervelend" is. Mijn darmen maken nu echt over uren :eek::eek: bij de vorige zw, kan ik mij herinneren, kon ik er niet af komen. Nou nu heeft het niet eens de kans (sorry lekker onsmakelijk!!!) om hard te worden. Super irritant!

6. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Elletje haha nou dat wordt dan een lange avond voor je als je idd moet gaan stappen :)
    Ik heb dat gevoel van vermoeidheid voornamelijk s middags. S avonds lijk ik juist ineens veel energieker:confused:...wat kan je lichaam soms raar doen he!

@Vie87 ik zie dat jij helaas bekend bent met 2 MK. Het onbezorgde is er dan toch een beetje vanaf he!

Dit moet ik ook even van me afschrijven: een vriendin van me heeft van de week bekend gemaakt een MK gehad te hebben. Ze had zelfs de combinatietest al laten doen en en met 11 weken een prachtige echo. 2 dagen later verloor ze bloed en is het kindje losgekomen. Zij weet niet dat ik nu zwanger ben, maar werd er zo verdrietig van! En angstig. Al die enge griezelverhalen wil je eigenlijk gewoon niet horen als je zwanger bent (en ik belast jullie er nu dus ook mee, sorry daarvoor:rolleyes:) ...moest het gewoon even van me afschrijven.

We gaan er gewoon allemaal het beste van maken en "proberen" toch te genieten van alles wat komen gaat!

7. Dansprinsesje

Dansprinsesje Fanatiek lid

15 mrt 2014
    2.913
    3.417
    113
    bwa haha ik ben al behoorlijk misselijk (heel de dag) , nu weer aan het kokhalsen, heel moe ook

8. Toetiefat

Toetiefat Lid

9 mrt 2018
    12
    16
    3
    Vrouw
    Hoii, gefeliciteerd iedereen!
    Ook ik ben zwanger, 5 weken en 6 dagen. Dinsdag 20 maart heb ik mijn 1e echo vanwege een mk hiervoor. Best spannend! Ik hoop zo erg dat het goed komt, is het verder normaal dat ik geen symptonen heb van zwangerschap? Enkel gevoelige borsten. En enorme krampen af en toe. :(

laurazoey, qwerty123, Siepie85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Heej, welkom en gefeliciteerd. Dat als eerste natuurlijk.
    Zo'n miskraam maakt het extra spannend snap ik wel.

Ik ben zelf nu 5 weken en 3 dagen, maar ook bij mij is het af en toe een steek in de borst, wat steekjes rondom navel en een trekkend gevoel in mijn liezen als ik te snel opsta. En ik had vanmorgen een knaltest bij Moeders voor Moeders, dus ga er zelf vanuit dat het heel normaal is.

10. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik ga nu even een dutje doen. Dat zegt genoeg over mijn grootste kwaal op dit moment. ;)

qwerty123 vindt dit leuk.
  11. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Toetiefat ik heb ook weinig symptomen hoor. Ook gevoelige borsten en verder niks...op heel af en toe wat lichte krampjes na. Als de krampen heel heftig worden zou ik even contact op nemen met de VK, krampjes en steekjes horen erbij, maar als ze echt heel heftig zijn zou ik het toch even laten checken. Je hebt 1 dag na mij een echo! Nog eventjes en dan mogen we!

Toetiefat vindt dit leuk.
  12. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
  13. Toetiefat

Toetiefat Lid

9 mrt 2018
    12
    16
    3
    Vrouw
    Klopt! Heel spannend.. ik ben dagen aan het aftellen en hopen op goede nieuws, voor iedereen natuurlijk!

Wanneer ben jij uitgerekend? Volgens de app ben ik 3 november..

14. Spoetnik

Spoetnik Fanatiek lid

8 jun 2013
    4.365
    4.422
    113
    Vrouw
    Welkom @pooh82 en @Toetiefat
    @PenelopeGarcia heeeyyy :D:D ook nog dezelfde datum, wat gezellig!!@ (Ik vraag me de hele tijd af of dit je echte naam is haha)

Ik heb een 9 maanden invulboek gekocht :p:p:p

Dominique1991 en Amelie vinden dit leuk.
  15. Toetiefat

Toetiefat Lid

9 mrt 2018
    12
    16
    3
    Vrouw
    Ik heb ook vandaag binnen..

Bijgevoegde bestanden:

16. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Hallo

Zijn er ook dames die helemaal geen gevoelige of groter wordende borsten hebben? Ik zie aan mijn borsten echt niets anders. Geen dikke blauwe aders, niet gezwollen, geen donkere of gevoelige tepels. Helemaal niks.

Vorige zwangerschap had ik dat wel. Niet ik hele grote mate hoor. Ik gebruikte alleen ook allerlei hormonen door de ivf. Geen idee of het dus daar door kwam of de zwangerschap zelf.

Ik heb af en toe een zwaar gevoel in mijn buik. Moet vaker naar het toilet. Ik voel me niet hondsberoerd maar een beetje bleh... net of ik ziek ga worden. Moe, koud en licht beroerd.

17. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Welkom nieuwe dames!

18. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    F045EBCC-66BB-426D-8535-2BDB40DBA583.jpeg WoW jullie kletsen veel whaha .
    @Dansprinsesje mooie echo!! En idd ik zie er wat in zitten. Maar dat zag ik op je niet ingezoomde echo ok al! Is je gyn echt wel scheel haha!

En welkom nieuwe dames!!

Ik was net lunchen met me schoonmoeder. Totaal geen zin in eten bah! Zegt wat is er? Ben je niet lekker. Zei maar snel nee verkouden enzo warm en koud. Had ik van de week okk al. Even later. Zat blijkbaar met lange tanden te eten. Terwijl ik probeerde goed te eten naar mijn idee. Begon ze weer . Je hoeft je niet vol te proppen als je het niet lekker vind hoor. Denk God mens stttttt!

Maar me borsten beginnen nu zeer te doen. Snel moe. Echt nog steeds honger gevoel borrel buik en me darmen. Loop soms leeg. Sorry!!
    En soms steekjes. Net me laatsten test gedaan. Ik wil zondag een cb doen. En hoop op een 3+ . Zou dat lukkken denk je?? Ben dan 5,1

Siepie85 vindt dit leuk.
  19. Lila8

Lila8 Bekend lid

8 mrt 2018
    602
    689
    93
    Vrouw
    Welkom nieuwe dames!

Geen gevoelige borsten hier, ook nooit gehad in de andere zwangerschappen. Ben ook niet misselijk.

Ben wel aan het zweten, alsof ik in de overgang ben.

20. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.338
    8.342
    113
    Amsterdam
    Hoi hier ook zwanger door ivf, en elke zwangerschap heeft andere kwaaltjes dus vooral geen zorgen maken. Ik voel me vooral heel erg moe en verder eigenlijk niet zoveel.

Deel Deze Pagina