Oei klinkt niet goed. Fijn dat ze het zo serieus nemen en dat je een vruchtzakje hebt gezien. Geweldig, . Hopelijk valt het morgen mee
Wow wat heftig zeg! Dat is wel ff schrikken denk ik. Goed dat ze er snel bij zijn en je goed in de gaten wordt gehouden.
@Siepie85 jeetje dat is wel even schrikken zeg! Doe rustig aan en hopelijk goede uitslagen morgen. En heel fijn dat er een vruchtzakje te zien was.
wow @Siepie85 wat schrikken! @bijnamama1988 ik was als een van de eersten uitgerekend in de lijst van mn zoon en als een na laatste bevallen dus het zegt niks hoor
Goedenacht meiden! Hier weer gewerkt en net klaar. Morgen nog 1 dagje en dan...... de 1e echo Zo spannend. Ik hoop stiekem dat ik een hartje zie knipperen..... en anders goed excuus om een week later weer een echo te doen haha
wij hebben gister met de familie de finale gezien van wie is de mol? meer fans? mijn zwager zat vanaf aflevering 1 volledig op Jan en heeft enorm veel punten gescoord in de app
@Dominique1991 fijn hoor dat je al zo snel een echo hebt! De reden erachter is natuurlijk wat minder zou wel heel fijn zijn als er wat te zien is. Als je termijn klopt zal het denk ik wel! @laurazoey ik heb het niet gevolgd! @Dansprinsesje jeejjj 6 weken! Ik was weer om kwart voor 6 wakker hoor echt irritant vroeg. Morgen weer werken, dan gaat mijn wekker toch om 6 uur dus dan maakt het niet zo uit
Goedemorgen dames. Hier ook weer als eerst wakker.. gisteren avond heeft mijn moeder en stiefvader laten doorschemeren dat ze niet achterlijk zijn en er dus inderdaad doorheen prikken dat ik niet drink. Oeps. Vandaag is mijn moeder jarig dus wij hebben besloten om het zo tijdens ontbijt maar te vertellen als extra verjaardag cadeautje
@Dansprinsesje wij proberen de Belgische variant ook altijd te kijken. ik ben ook 6 weken en heb me net ziek gemeld op t werk. ik voel me zo zwakjes. misselijk, overgeven, last van ontlasting en koud en ontzettend moe. lig nu dus weer in bed. ben benieuwd of ik nog wat kan slapen
Ja hier volgen we de mol ook! Vannacht om 3.00 wakker en misselijk. Nu nog steeds Er heerst hier in en rondom huis ook de buikgriep dus waar zal het van komen....
Goedemorgen allemaal Hier kan ik het ook niet meer zo goed geheim houden. Gisterenavond een gezellig avondje gehad met vriendinnen, we hadden bij een vriendin thuis afgesproken en allemaal hapjes gemaakt.Gaan ze ineens allemaal aan de drank! En ik maar telkens zeggen:" nee ik heb niet zo'n trek!" Was ook maar iets eerder naar huis gegaan. Eenmaal thuis stuurde mn beste vriendin:" ik merk wat aan Je? Is er iets wat ik misschien nog niet mag weten?" Heb t dus maar verteld, weet dat ze heel goed haar mond kan houden dus ze is tot nu toe de enige die het weet...
Goedemorgen meiden! Het wordt tijd voor goede termijn echo's, Zo dat we het de buitenwereld kunnen vertellen en we ook echt lekker zwanger kunnen zijn ♡... Ik heb echt 0 symptomen. ook geen zere borsten en tepels meer... heel bijzonder.... Zwangerschapstest knalde nog wel enorm... Dus misschien geluk?
@laurazoey O beterschap meid!! @Triesje91 leuk dat jullie het gaan vertellen! Idd leuk kadootje voor der verjaardag hihi. Hier gister ook verteld aan ouders en schoonouders omdat ik het ook niet kan verbergen. Vind eten soms niet lekker. En me schoonmoeder had me gister al door. Ook enorm last van rommel darmen. Gister heb ik me buik geluiden horen maken die ik nog nooit gehoord Had haha. En liep 2x leeg sorry!! Heb ik trouwens al vanaf me nod hoor dunne poep! Sorry? Meer dames last van? Hier me allee laatste test!! Jeeej
Misschien als dat je enige symptoom is. De kwaaltjes komen en gaan. Misschien komt het overmorgen weer terug dat kan. Had ik bij me borsten ook vorige zwangerschap. Ene dag zere borsten dan 4 dagnd niet . En dan was het er weer. Merk ik nu ook! En zo ging het toen ook met me buikpijn.
Hoi meiden Mag ik mee schrijven? Ik zat in een andere groep maar daar zijn ze niet erg actief Ik ben waarschijnlijk 6 nov uitgerekend Heb een stressvolle week achter de rug ze dachten aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap Gelukkig was dit niet zo Woensdag mag ik weer een echo