Nou idd daarom ben ik er vorige keer na 2 weken ofzo al mee gestopt,maar ook vanwege het bloed hoor, Wil wel even informeren hoe het nu zit ,of ik het nog steeds weg moet brengen of het inmiddels al op gehaald word, Hele mooie test op nod! Jeeej
Pen bah voel me zo onzeker . Gister een hele dag buikpijn. Steekjes . Ongesteldheid gevoel gehad. En sinds gistere avond voel ik helemaal niks meer . Maak me nu al zorgen op kwaaltjes. Waarvan ik weet dat ze kunne gaan en komen!
Heb ik ook. Als ik niets voel, ben ik onzeker, voel ik wel iets, ben ik even onzeker! Gisteren plots hele erge buikkrampen, was zo bang dat het mis ging, maar blijkbaar was het van iets anders, ik heb enkele uurtjes vannacht op de wc gezeten (die hormonen hebben zo'n slechte invloed op mijn darmen...)
Ow jeej dat is ook niet fijn . Maarja het kan je darmen in de war brengen idd!! Zo onZeker dit. Weet van me dochter ook nog na nod erge kramp en rugpijn. En dacht ow ga weg ga weg straks gaat het fout. En dan had ik het een paar dagen niet en dacht ik weer ow kom nou terug. Dan weet ik dat het goed zit! En als het er weer was dacht ik owh ga nou weg. Maar nu al zo onzeker . Weet pas 2 dagen dat ik zwanger ben en morgen of zaterdag is pas me nod. Maar omdat ik gistere zo last had en sinds gistere avond niet meer vind ik het zo raar . En maak ik me meteen alweer druk. Pfff en we kunne toch niks anders doen dan wachten wachten wachten!
Zo is het, je kunt alleen maar wachten. Probeer te ontspannen. Je hebt het toch niet in de hand. Stress is ook niet goed voor je zwangerschap. Makkelijker gezegd dan gedaan, i know. Je hebt wel heel vroeg positief getest al! Loopt de test al op?
Herken dat wel. Ik heb een aantal dagen continu steekjes en honger gehad. En nu al 2 dagen bijna niks. Voel me hartslag constant en zere tepels, maar geen buikpijn, geen steekjes, minder honger. bahbah.
hier loopt de test mooi op qua kwaaltjes zou ik me niet teveel focussen en op letten want het komt en gaat. ik voel alleen een drukkend gevoel op mn blaas. maar weet dat ik bij de vorige zwangerschap alles kreeg vanaf een week of 5 a 6. laat je er niet door gestresst raken hoor!
Haha ja he. Zou er inderdaad niet teveel op focussen, het zegt echt niks. Zijn nog zo kort zwanger. Over 2 weken wens je dat je je zoals nu voelt waarschijnlijk
Jaa op 10 dpo positief getest en ze lopen mooi op. Ga er straks weer eentje doen. Ben namelijk een middag tester. Het stelt me wel gerust dat jullie ook wisselende symptomen hebben. !! En we moeten geduld hebben! @Elletje dat honger gevoel heb ik ook! En als ik eet heb ik daarna een Bleh gevoel of zwaar Op me maag.
He! Ik kreeg geen meldingen meer. Niet leuk! Hebben jullie deze al gezien? Komt morgen uit en vind ik persoonlijk een stuk leuker dan die oude versie. Dus ik ga hem bestellen denk ik. https://www.bol.com/nl/p/9-maanden-dagboek/9200000085153558/
Ik heb wel wat kwaaltjes, zere borsten, beetje misselijk, moe maar nog niet heel erg gelukkig. Kan me herinneren dat die de vorige keer vanaf week 6 ineens toesloegen dus ik geniet er nog even van dat het nu meevalt. Ik heb het vooral heel erg koud hele tijd, maar ja, het is ook nogal koud op het moment.
Haha toevallig !! Super leuk dat boek ! Heb hem alvast gereserveerd. Heb de andere boekjes ook van Pauline . 9 maanden. Zwanger niet zwanger boekje
Ik had vorige keer een ander 9 maanden boek maar dat vond ik echt veel te veel werk. Daar stonden geen vragen in dus moest je elke week zelf een verhaal schrijven en dan elke maand een collage maken. Had wel het kraambezoekboek van Pauline maar heel veel vergeten te vragen om in te vullen die eerste weken.
Lijkt me super leuk zo’n 9 maanden boek. Maar ben bang dat ik het vergeet bij te houden. Heb gisteren wel een start gemaakt met zwangerschapsdagboek. Lekker in word. Lekker makkelijk.
Ik heb zo een afspraak om mijn nagels weer te laten doen. Nou blijven ze bij mij altijd heel goed zitten. Daar is mijn styliste ook altijd heel verbaasd over omdat ik vrij veel met dieren heb gewerkt altijd. Maar nu ben ik er 4 kwijt. Ze weet dat we al even bezig zijn, dus zal wel een opmerking krijgen straks.
Ja dat had ik ook wel hoor. Maar als je alleen wat vragen in hoeft te vullen kost het minder moeite dan een heel verhaal schrijven. Hoop ik. Ga het gewoon proberen. Vind het ook lullig als mijn dochter later wel zo'n boek heeft en dit kindje niet. Dat was bij ons namelijk ook zo, mijn broers hebben wel een ingevuld boek en die van mij is 90% niet ingevuld.