Hier vandaag last van mijn onderrug. Loop al weken te zeuren dat onze matrassen niet goed meer zijn. Ben bang dat die binnenkort toch echt vervangen moeten gaan worden. Als ik ga lopen, loop ik het er over het algemeen wel weer uit. Maar op de duur werkt dit natuurlijk ook niet meer.
Fijn dat het goed was @Stampertje1 @Dominique1991 dan heb je wel heel vroeg al positief getest! Hopelijk over 10 dagen meer te zien.
6.3 weken is met een cyclus van 4.5 week... Dus dat ik naar 6 weken terug gezet zou gaan worden had ik wel verwacht... Dus dan zit er uiteindelijk 2 dagen verschil tussen de meting van gynaecoloog en mijn eigen berekening. Dat is dus niet zo schrikbarend... Stel de meting van de gyneacoloog zou kloppen dan zou ik met 9 dpo positief getest hebben..
Leuk zeg al die echo's al! Dan moeten wij nog lang wachten zeg. Ze doen bij onze verloskundige echt niet eerder dan 8 weken. Ik heb echt heel veel last van stemmingswisselingen. Dat heb ik nog nooit gehad, ook niet bij de zwangerschap van mijn dochtertje. Echt enorm irritant! Zeker omdat mijn emoties vooral tussen enorm boos en enorm verdrietig schommelen en dat zijn nou niet echt de meest fijne emoties die er zijn.
Snap dat helemaal Ik ben medisch vandaar zo vroeg Heel herkenbaar mijn man krijgt af en toe een flinke uitbrander van mij en dan in tranen
Ik heb op mijn telefoon een afteller staan tot het moment van de echo. Leef echt naar die dag toe. Ik merk ook dat ik heel erg naar de 6 weken grens toe leefde, weet niet waarom, maar het voelt mentaal als een mijlpaal. Al kan er ook nu nog zoveel gebeuren. Morgen ben ik precies 6 weken. (heb een hele regelmatige cyclus, dus zal wel aardig kloppen ook)
Het geeft mij ook wel een goed gevoel dat de vruchtzak en dooier op de goede plek zitten nu kan het vruchtje daar goed groeien en hopelijk over 10 dagen een prachtige echo
Wij zouden eerst ook deze week gaan voor intake, maar dan kon er nog geen echo gemaakt worden. Dat vonden ze echt nog te vroeg, als er geen medische noodzaak was. Vooral omdat er vaak nog heel weinig te zien is op een 6 weken termijn. Daarom alles naar de 28ste geschoven. Is voor mijn vriend ook fijner dan hoeft hij maar 1 dag tijd vrij te maken (wat in zijn werkschema al heet moeilijk is). Ben wel heel blij dat hij heel goed aanvoelt dat ik gewoon niet alles red op moment. Alles kost me zoveel meer energie dan anders. Gisteren begon hij opeens spontaan de was te doen, doet ie anders nooit. (hoeft ook niet hij werkt 60/70 uur in de week en ik zit thuis op moment)
De enige reden die ik kan bedenken inderdaad waarom je vroeger dan 8 weken een echo wilt. Om uit te sluiten dat het op de verkeerde plek zit. Ik heb zelf vooral aan de linkerzijde steken. En een paar dagen geleden wat last van mijn schouder. Dan ga je toch denken het zou toch geen BBZ zijn. Maar als ik dan realistisch na ga denken. Mijn linkerborst groeit veel harder dan de rechter en voelt veel zwaarder (En ze zijn al niet zo klein van zichzelf) logisch dat mijn schouder commentaar levert. En als je dan opeens in midden of rechts wat steekjes voelt dan zakt het gevoel weer weg.