Gelukkig! In ieder geval morgen wat meer zekerheid. Al is er misschien nog weinig te zien nu... @Elletje ja gaat dan toch best snel he.
Ik heb het ook altijd koud! In bed pfff, lig ik dan te rillen. Krijg mn handen en voeten niet warm. Gelukkig vandaag nog geen last van gehad, heerlijk in een trui buiten in de tuin bezig geweest.
Oh it's starting hier. Net over mijn nek gegaan, niet door misselijkheid, als is die ook ergens op de achtergrond aanwezig. Maar door opborrelend maagzuur.
oh bleg. ik heb vandaag medicijnen opgehaald die ik mag gebruiken als het te ondragelijk wordt hier. zetpillen zodat we zeker weten dat ze wel de kans krijgen hun werk te doen
Gemberthee werkt ook heel goed tegen misselijkheid. Tip van mijn zus. Die was bij de eerste heel erg misselijk en door verse gemberthee te drinken kon ze het goed onderdrukken
ja ik weet dat ik bij de eerste echt alles heb geprobeerd. niks hielp. toen uiteindelijk bijna in het ziekenhuis beland wegens uitdroging. dat wil ik nu voorkomen dus heb ze maar vast in huis gehaald
Zoo... ik lig gesloopt op de bank! Pff toch een kleine teleurstelling om nog geen hartje te zien.... Die eerste weken kunnen mij stiekem niet snel genoeg gaan
Dat dus. Daarom leefde ik ook zo naar die 6 weken grens. Dan ben je halverwege de kritieke periode. Daarna de 8 weken grens (eerste echo)
Inderdaad! Wij testte trouwens beide dezelfde dag positief en liepen aardig gelijk op bed streepjes op de testen. Zitten we toch dichter bij elkaar dan gedacht ♡
Net terug van ons weekendje, en nu inde avondles. Ik wou liever al in bed liggen, bah, zo moe... Ik heb nog heel wat bij te lezen hier! Misselijkheid is aanwezig, maar nog niet zo erg als de vorige keer. Hopelijk blijft het zo
Hier ook misselijk, moe en pijn in mijn rug en benen. Gelukkig ook een goed tekenen en morgen lekker vrij
Oh ja dat zou echt heerlijk zijn! Loop het liefst de hele dag in mijn jogging broek maar goed dat staat ook zo tokkie dat zou het leven serieus een heel stuk makkelijker maken haha
Ik heb het ook al een paar weken heel koud de hele tijd. Ben echt driedubbel ingepakt en dan lig ik ook nog onder een deken als ik thuis ben.
Ik heb ook nog bruinverlies gehad na vorige week en gisteren en vandaag weer. Had gisteren hetzelfde gevoel als jij nu ook hebt. Heb keihard moeten huilen omdat ik overtuigd was dat het mis ging. Tot nu toe blijft het bij beetje bruin dus dan is er nog geen nood aan de man. Al voelt dat misschien niet zo op dit moment.
Klopt! Heb ik ook gedaan. Alleen bij extreme misselijkheid helpt niks helaas. Net als maagzuur, heb ik heel erg gehad later in de zwangerschap. Daar is ook echt niet tegenop te boksen dan. Ik heb echt liggen janken omdat het zo'n pijn deed en er niks tegen kon doen. Ja behalve bevallen dan. Dus dat heb ik uiteindelijk maar gedaan.