Ow echt . Had er bij me dochter geen last van. AL heel me leven heb ik nagels haha . Maar ik weet dat het op heb nagels en haar kan werken een zwangerschap.
Jah als ze het raadt ga ik niet ontkennen. Ze kent iedereen in het dorp, maar ik ken niemand en niemand kent mij. Dus kan geen kwaad. en dan kan ik het eindelijk aan iemand anders vertellen dan mijn moeder en vriend. Dat houdt me weer even rustig voor een paar dagen. Het liefst zou ik het van de daken schreeuwen en mag iedereen het weten, maar mijn vriend wil dat niet.
Jah, ik kan er alles mee doen. Stallen heb ik uitgemest, volieres geschrobt en de tuin gewerkt en ze blijven altijd zitten. Nu bij het minste geringste vlogen ze eraf, maar mijn nagels groeien ook heel erg hard, die uitgroeit helpt natuurlijk ook niet. Dus ga nu proberen elke 3 weken te gaan ipv 4.
ja dat dus. Hallo, ja ik ken u niet, maar wilde u even vertellen dat ik zwanger ben. Hee zus, je was me altijd in alles voor, nu ben jij de tweede. Ik ben namelijk al tante en jij wordt dat pas in november. Dag mevrouw de kassiere, kijk niet zo raar van de vreemde combi op de band, ik mag dat, ik ben zwanger.
Haha ja het liefste schreeuw je het meteen van de daken. Maar ik hou me ook nog even in. Ik heb 1 vriendin due weet dat we bezig zijn dus die vroeg gisteren al 'en nog getest?' En ik 'ja maar was negatief dus ga gewoon menstruatie afwachten'. Dan voel ik me zo slecht haha! Van mijn vriend mag ik het wel vertellen maar wil toch graag iets verder zijn en het haar face to face vertellen. Dat is wel echt veel leuker.
Onze ouders weten het al, mijn zus ook en 2 vriendinnen van me. Ook al een paar vrienden van mijn vriend haha. Ik ben daar niet zo moeilijk in. Ze wisten het laatste keer ook al dus geen verrassing meer.
Mijn moeder wist het gelijk al. Heb het net mijn zus en vader vertelt. Ik ben er ook niet zo moeilijk in. Mijn schoonouders laat ik even aan mijn vriend over. Het is hun eerste kleinkind en hij wil ze de teleurstelling besparen als het mis gaat
Volgende week gaan wij een weekendje met mijn ouders naar Center Parcs. Ik zal ons zoontje een truitje laten aandoen met 'ik word grote broer'. Eens zien wanneer ze het door hebben
Hoi dames! Ik schrijf graag mee! Na een enorm heftig en lang traject voor ons zoontje ben ik nu gewoon na de eerste ICSI terugplaatsing zwanger!!! Ik moet nog echt helemaal omschakelen want had me schrap gezet op weer veel tegenslag, maar dit is fantastisch! Ik ben uitgerekend op 6-11!
O wat fijn dat je na zo’n traject. Toch redelijk onverwacht zwanger bent. Wij lopen gelijk. Ik ben ook uitgerekend op 6-11. Tenminste als mijn berekening klopt.
gefeliciteerd Kaila! ik heb bij mn zoontje een kwart ingevuld boek en dus ga ik er niet aan beginnen. wil liever dat babies eerste jaar boek voltooien die heb ik van mijn zoontje ook nog niet af ben daar zo slecht in
Haha daar ben ik niet aan begonnen. Zou ook willen dat ik daar wat beter in was maar ja. Het is wat het is. We hebben wel die Milestone kaartjes gedaan het eerste jaar. Dus we hebben het meeste wel vastgelegd.
Gefeliciteerd !! En wat fijn zeg dat je zo snel zwanger bent geworden! Gezellig dat je mee komt kletsen
Bevallinglijst Uitgerekend 1-15 november 2018 1 november Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje 2 november Dominique1991, 27 Jaar, 2e kindje 3 november 4 november Laurazoey, 29 jaar, 2e kindje Cyd, 27 jaar, 2e kindje 5 november 6 november Elletje, 27 jaar, 1e kindje 7 november LollyLolbroek86, 31 jaar, 3e kindje 8 november Vie87, 2e kindje, 30 jaar 9 november 10 november Amelie, 30 jaar, 2e kindje 11 november 12 november Rissie10, 28 jaar, 2e kindje 13 november 14 november 15 november Totaal: 8 jongen (0) meisje (0) verrassing (2) onbekend (6) ------------------------------------------------------------------------------------ Afspraken 12 maart Dominique1991 - 1e echo & afspraak bij gynaecoloog 23 maart Tjemmie, Vitaliteitsecho 26 maart Vie87 - intake vk Cyd - 1e echo 28 maart Elletje - 1e echo &intake vk Vie87 - 1e echo 3 april Tjemmie - Intake vk 4 april Laurazoey - 1e echo
Heb me toch maar alvast online ingeschreven bij de vk. Moet wachten tot zij mij gaan bellen dus dat zal toch wel na het weekend worden. Anders moet ik zo lang wachten. Meteen gevraagd of ze daar een vroege echo maken. Ik hoop het zo!