Uitgerekend 1 t/m 15 november 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Dominique1991, 24 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Oh dat wist ik niet!! Maar toch kan ik mij heel goed voorstellen dat je er alsnog erg onzeker van wordt..

2. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Oh god haha. Bij mijn vorige zw ben ik van een C cup naar een D cup gegaan dus was al blij dat ik er iets meer aan over heb gehouden. Nu wordt de D cup mij zelfs al langzaam te klein dus ik ben erg benieuwd waar ik dan eindig!! :roflmao::|

3. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Ja hier ook. Ook af en toe in mijn liezen. Even liggen helpt of wat warms. Hopelijk gaat het snel over

Stampertje1 vindt dit leuk.
  4. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Wat fijnn:) over 2 weken een nog mooiere echo:)

Aniek83 vindt dit leuk.
  5. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lekker toch! Even geen excuus hoeven te bedenken is ook fijn.

6. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik had het vorige zwangerschap en nu ook weer maar ook al weet ik dat het niks hoeft te betekenen, mijn moed zakt wel weer in de schoenen als ik bruin zie. :$ Maar denk dat het nu ook de hormonen zijn die het nog erger maken. :rolleyes:

7. Elletje

Elletje Fanatiek lid

Hahaha oh die borsten. Hier een E cup. Vallen bijna mijn bh uit. Dus ben erg huiverig voor wat er gaat gebeuren. Zal al snel een zwangerschapsbh aanschaffen aangezien ik het ook echt in mijn nek en bovenrug al voel.

8. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Gingen mn borsten maar eens groeien...

qwerty123 en Vrouwke87 vinden dit leuk.
  9. Sox

Sox Actief lid

8 jun 2016
    141
    129
    43
    Hee dames, hier is het nu spannend. Ik ben vanmorgen begonnen met bloeden... verlos zou me vanavond terug bellen. Maar bereid me alvast voor op weer een miskraam

10. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Contact gehad met se verloskundige je mag idd niet bij drachtige schapen
    Nu moet ik in de gaten houden of ik geen koorts krijg en als dat wel gebeurt aan de bel trekken

11. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Ja precies. Gewoon geen zin haha. Deze vriendin weet nog van niets maar ze weet wel dat wij ermee bezig zijn dus ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze erachter komt. Mijn vriend heeft liever niet dat ik het meteen ga vertellen. Logisch ook haha maar zou zo donders makkelijk zijn soms!

12. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.335
    8.341
    113
    Amsterdam
    O jeetje nee zeg, ik hoop het niet voor je! Sterkte!

13. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Je mag wel een beetje van mij? Komt er toch wel weer bij op haha

Dominique1991 vindt dit leuk.
  14. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Oh nee dat meen je niet!! Erg aan het bloeden of alleen bij het afvegen? Houd ons op de hoogte... en sterkte!

15. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Sox nee he dat is geen leuk nieuws!:( hou je ons op de hoogte? Bij mijn dochter haar zwangerschap verloor ik met 7 weken ook ineens bloed uit het niets...uiteindelijk bleek het een stolsel te zijn die er gewoon nog uit moest....ik hoop echt voor je dat het gewoon nog goed zit!

@Aniek83 klinkt als een goede echo voor je termijn! Nog even geduld hebben voor een duidelijkere echo!

Moest gisteren werken en ben vandaag ook aan de slag. Dat maakt de dagen wel minder lang duren haha.

Net nog even de VK gebeld....zit ik gewoon al een paar dagen tijmsiroop naar binnen te werken. Zie ik ineens achterop staan: niet geschikt voor zwangere vrouwen zonder medisch overleg:eek:
    Wist ik dat....vind tijmsiroop altijd zo onschuldig! Uiteindelijk is het dus helemaal niet zo erg, VK zei dat een paar eetlepels echt geen kwaad kan( heb in totaal 4 lepels op ofzo)
    Zo zie je maar...soms wordt je ook een beetje gek gemaakt met dingen die je niet mag in je zwangerschap! Zelfde als met schapen wat k hier eerder voorbij zag komen!

Stampertje1 vindt dit leuk.
  16. Stampertje1

Ach nee dat meen je niet!!
    Heel veel sterkte!!

17. Stampertje1

Klopt zou wel een beetje meevallen
    Maar nu ik dit weet ga ik alleen niet meer heen
    Voor nu laat ik het maar los je kan er toch niks meer aan veranderen

18. Elletje

Elletje Fanatiek lid

@Sox nee wat ontzettend naar.

Hier inmiddels een gloeiend hoofd van de vermoeidheid. Dus ga zo hier op school alles maar afronden en weer richting huis rijden op een rustig tempo. Hopelijk niet teveel files onderweg.

19. Aniek83

Aniek83 Niet meer actief

Wat naar, maar heb hoop en wacht het af! Vertrouw op je lichaam

20. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Pfffff echt de hele dag al asociaal aan het gapen op kantoor. Goh, last van voorjaarsmoeheid? Euhm. Ja. Best wel.. :|

Deel Deze Pagina