@Sox O nee he!! Hopenlijk stopt het snel en is het niks ergens! @Stampertje1 oww Pff! Ik ben wel bij zwangere geiten geweest. Is zeker het zelfde. Hoorde van een andere zwangere dat er wel degelijk bordjes hangen. Nou die heb ik echt niet gezien! Anders was ik er nooit naar toe gegaan he! Voel me echt kak vandaag. Warm en koud. Echt een Bleh gevoel. Hoofdpijn. En me borsten doen niet zeer ! Vind het helemaal niks! Laat ze maar lekker zeer doen hoor!!
Zo’n dag had ik gisteren Hier hangen echt geen bordjes en zelfs de boer zei er niks van toen er ter sprake kwam dat ik zwanger ben
Nee ze kunnen niks doen Gelukkig heb ik gelezen dat er vorig jaar maar 27 gevallen waren met Q-koorts
Zwanger. ? Of gewone mensen? Hoorde ook dat het echt niet vaak voor komt. Onze kinderboerderij staat wel goed aangeschreven en onder controle. Maar toch he het idee dat ik misschien wel die geit aangeraakt heb ( kan het niet meer goed voor me halen) en de koe geaaid die in de stal staat . Stukje verder stonde de schapen met lammetjes die ik gelukkig niet geaaid heb . En dan pas thuis me handen gewassen heb Pff. Van het idee alleen al krijg ik de ril bibbers
Ik heb wel geleerd dat symptomen weinig zeggen. Ik ben meerdere malen zwanger geweest, van een goede zwangerschap tot een miskraam en een MA. Bij mijn MA was ik heel erg misselijk, pijnlijke borsten, moe en het was niet goed. De goede zwangerschap van mijn dochter weet ik niet meer zo goed. Ik heb daar de eerste weken echt niet van kunnen genieten omdat het helaas toch steeds fout ging. Toen dus niet! Ik ben sinds het weekend wel echt misselijk. Bah! Heb ook weinig puf om iets te doen en lig het liefst op de bank. Kan natuurlijk niet met een meisje van 13 mnd, huishouden en werk. Wat ik hiermee wil zeggen is dat geen symptomen weinig zeggen en wel symptomen ook
Beetje raar gevoel in mn buik/rug, beetje alof ik gewoon ongesteld ben. Maar kan misschien ook zo zijn dat ik me te druk maak en spontaan ineens vanalles lijk te voelen
Gewoon voedingsbh’s aan doen als je eigen niet meer passen. Die rekken mee en dat ging bij mij prima! Nou waren ze bij mij denk ik ook maar een cup gegroeid
@Aniek83 wat fijn dat het er voor nu goed uit ziet! @Sox dat is wel schrikken. Hopelijk valt het mee. Is het veel bloed en rood? Hier wel pijnlijke en iets grotere borsten maar niet bizar. Zijn ook zeer bescheiden van zichzelf haha. Ik had een crematie vandaag. Heel veel gestaan en kreeg toen wel echt bandenpijn in mijn onderbuik zeg. Rugpijn ook, maar mijn rug is sowieso heel slecht. Heb ook alweer pijn bij mijn stuitje, vorige zwangerschap veel last van mijn bekken gehad. Vrees nu weer.
Ow herkenbaar! Einde zwangerschap bi gehad. Na me bevalling direct enorme pijn aan me stuitje. Dit heb ik nog steeds met fietsen of zitten op een harde stoel of als ik te lang zit! Ook snel last van me onderrug wat door trekt naar me linkse bil. Voel het alweer heel de tijd! Ben er wel bang voor dat ik niet lang door kan werken. Wel extra verzekerd voor fysio! @Sox owh wat eng zeg! Hopen dat het stopt en niks ergs is