Oeh misschien heb ik dan geluk. Ik hoop dat ze daar die echo doen want anders moeten we er zelf een plannen en dan moet ik me ook weer online inschrijven en wachten tot ik gebeld word. Ik haat dat wachten! Maar ja, veel anders kunnen we ook nog niet doen.
Net een flinke salade weggewerkt, want had honger uiteraard. Het is een en al geduld. Ik was het wachten tot het zwanger worden al zat en nu ben ik zwanger en dan begint het wachten weer opnieuw
Heb best wel wat krampen trouwens en net wat roze verlies. Ik hoop maar niet dat dat iets slechts betekent.
Ja erg he! Eerst wachten op die positieve test en dan is ie daar en dan denk je 'nu gaat het gebeuren' en dan gebeurt er eigenlijk helemaal niks. Leven om je heen gaat gewoon door haha! Daarom probeer ik toch maar die eerste afspraken te maken zodat je iets hebt om naartoe te leven.
Dat klinkt hoopvol. Bij mijn dochter wel roze en bruin verlies gehad maar nooit rood gelukkig. Ik kan me alleen niet helemaal herinneren of ik ook krampen had. Waarschijnlijk wel.
O gatsie wat Eng! Duim voor je dat alles goed gaat. Hier is zaterdag me nod dus ik ga dan maandag de vk opbellen. Leuk!
Goedemiddag dames, graag zou ik me bij jullie willen aansluiten. Wij zijn sinds begin 2016 bezig om zwanger te worden en sinds juli 2017 gestart met iui. In oktober 2017 ben ik bij een poging zwanger geworden maar helaas werd dat een vmk. Deze maand weer een poging en tot mijn grote verbazing had ik vanochtend een positieve test! Zo niet verwacht maar natuurlijk heel erg gehoopt. Ik ben zooo blij (stond vanochtend zo te shaken) maar probeer ook rustig te blijven en hopen en duimen dat alles goed blijft gaan! Morgen ga ik bloedprikken in het zkh. Ik heb er nu een goed gevoel bij en het is alsof je intuïtie al zegt dat het allemaal goedkomen deze keer dus lets hope so! Als ik het goed heb ben ik op 9 november uitgerekend. Zou iemand mij op de lijst willen zetten? Bedankt
Welkom! Gefeliciteerd! Wat goed dat het nu weer raak is en dat het ook goed voelt voor je. Hopelijk een goede zwangerschap dit keer.
Wauw gefeliciteerd ik hoop op een plakker. Ik zal je op de lijst zetten wat is je leeftijd en is het voor jullie 1e kindje?
Bevallinglijst Uitgerekend 1-15 november 2018 1 november Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje 2 november Dominique1991, 27 Jaar, 2e kindje 3 november 4 november Laurazoey, 29 jaar, 2e kindje Cyd, 27 jaar, 2e kindje 5 november 6 november Elletje, 27 jaar, 1e kindje Kaila, ?? jaar, ? kindje 7 november LollyLolbroek86, 31 jaar, 3e kindje 8 november Vie87, 2e kindje, 30 jaar 9 november Aniek83, 34 jaar, 1e kindje 10 november Amelie, 30 jaar, 2e kindje 11 november 12 november Rissie10, 28 jaar, 2e kindje 13 november 14 november 15 november Totaal: 8 jongen (0) meisje (0) verrassing (2) onbekend (8) ------------------------------------------------------------------------------------ Afspraken 12 maart Dominique1991 - 1e echo & afspraak bij gynaecoloog 23 maart Tjemmie, Vitaliteitsecho 26 maart Vie87 - intake vk Cyd - 1e echo 28 maart Elletje - 1e echo &intake vk Vie87 - 1e echo 3 april Tjemmie - Intake vk 4 april Laurazoey - 1e echo
welkom Aniek. van harte gefeliciteerd. ik had vandaaag last van diarree. kan me niet herinneren of ik dat de vorige keer ook had maar lees dat het vrij vaak voorkomt.
Heerlijke informatie dit Hier ook gisteren, maar wisselt heel erg bij mij deze dagen. De hormonen hebben veel invloed op je darmen. Je darmen gaan langzamer werken tijdens je zwangerschap. Waardoor ze meer voedingsstoffen opnemen. Dit kan obstipatie of inderdaad diarree veroorzaken. En winden, en boeren en opgeblazen gevoel.
@Aniek83 welkom en gefeliciteerd! Hier ook af en toe al de knoop open. Veel comfortabeler. Voel soms in de verte het bekende misselijke gevoel, maar nog niet echt serieus. Ben vooral moe. Wel wat meer gerommel in mijn buik vandaag! Merk ook dat ik soms wat sneller geïrriteerd ben enzo.