Dat heb ik dus ook. Nee het is niet de ideale situatie. En zou het niet willen voor mijn kind. Maar ik kan me ook heel goed invoelen in die familie. Ok het blijven roken is gewoon niet handig, maar verder. Ze hebben het hele huis opgeknapt zodat die kleine goed terecht zou komen daar.
Achja aan de andere kant ben ik ook zn miep die hem dan wegstuurt omdat hij toch niks voor me kan doen, en ik het uiteindelijk toch zelf moet doen. Moest hem wel bellen als het nodig was, en dan scheurt hij ook naar huis, dat was de vorige keer ook zo, gelukkig dat er geen politie was
Jeetje dames, wat zijn jullie allemaal actief ! Ik lees mee, maar reageer maar weinig. Sorry. Jullie kletsen zóveel dat het voor mij onmogelijk is om iedere keer op 5 pagina's te reageren ... @Sox, ik lees net wel jou berichtje. Wat ontzettend heftig Heel veel sterkte. Ik hoop voor jou dat het nu maar snel doorzet dan, want dit lijkt mij echt heel vervelend. Hier verder weinig klachten ook. Vandaag 6 weken. Over anderhalve week de eerste echo. Nu alleen wat opgezette borsten en gevoelig. Oja en de hele dag honger Maar dat had ik de vorige zwangerschap ook. De vermoeidheid is heel erg wisselen. De ene dag is het heel heftig, terwijl ik de volgende dag toch best wel energie heb om dingen te ondernemen. Verder pas ik dus écht mijn broeken al niet meer Vorige zwangerschap ook al vanaf 9 weken, maar nu dus nog eerder. Ik ben van mijzelf heel erg slank (randje ondergewicht), dus dat tekent onwijs snel. Spannend dat de eerste echo's er al aankomen! Ik duim voor iedereen
Ja ik vond dat ze het uiteindelijk best goed hadden opgelost. De situaties waar die meiden in zitten zijn sowieso niet ideaal. Vind dit seizoen redelijk tam. Andere seizoenen was toch wel wat meer heisa en drama.
Jah ik draag nu ook bijvoorkeur een broek die heel laag sluit. Die kan ik gewoon aan. Mijn andere broeken irriteren gewoon al. Heb vandaag ook even wat foto’s naast elkaar gezet van 4-5-6 weken en je ziet ook echt al verschil. Ik had de afgelopen maanden heel hard gewerkt om een strakke buik te krijgen. Is ook gelukt, maar is niks meer van te zien nu.
Ik draag ook alleen nog broeken die eigenlijk te wijd zijn bij de band. Normaal zou ik dan een riem dragen maar dat kan ik echt niet meer verdragen nu. Heb vandaag ook alvast even mijn zwangerschapskleding uitgezocht van de vorige zwangerschap en heb laatst ook nog ingeslagen in de sale bij Prenatal dus ik ben alvast goed voorzien.
Heb ook gekeken en snap de ophef ook niet zo. Misschien iets te veel honden,en een rook huis wat opgeknapt was. Maar een mooi liefde vol gezin.ontroerend.
Ik bedoelde vooral dat de beginsituatie bizar was. En verder zitten ze gewoon in een moeilijke situatie en dan hebben ze zeker goed hun best gedaan om het beter te maken.
Mag ik er eens even iets heel anders ingooien? Wat vinden jullie van sex in deze eerste weken? Moet kunnen of voor de zekerheid toch maar even niet?
Hier hetzelfde, moet er ook even niet aan denken. M’n hele lichte bloeding ws toevallig net erna dus ik ‘durf’ het niet meer aan, geen zin om in de stress te zitten. Tot de echo moet hij maar even wachten haha
Moet kunnen. Niet altijd even veel zin door de vermoeidheid maar gebeurt nog wel gewoon. Kindje kan niets mee gebeuren..
En ik bedoelde meer de ophef die over internet gaat over hun. Niet jou reactie hoor hahha. Seks pfff ,,,, geen behoefte aan,maar ook angst dat ik ga bloeden, Bij me vorige zwangerschap 2 keer inwendige echo gehad bij 7 en 9 weken,en toen steeds bloed,dus durf niet zo goed,
Hoe gaat hier met alle dames? Goed opgestaan Ik voel me ineens weer op en top zwanger Hing boven de wasbak vanochtend kon er niet tegen rennen En zoooo moe en warm en futloos Dit word een lange dag!!
Nou ik ben niet zo misselijk dat ik moet spugen. Maar heb mezelf wel moeten motiveren om te eten. Nu maar een kop gemberthee gemaakt. Hopelijk krijg ik er dan zo nog wat eten in. En heb sinds gisteravond hoofdpijn. O en ben net 20 minuten mijn bed uit en kan wel alweer slapen.