Ik denk dat elke zwangerwchap anders is Ik had dan ook ineens een hele afname van symptomen en voelde me totaal niet zwanger meer Er was een combinatie van van alles
Oo Pff! Bij me dochter had ik ook warme opvlieger. Maar toch schijnt kouden rillingen een symptoom te zijn. En gehoord van iemand die nu al 25 weken zwangere is ook steeds koud had in begin. Dus laat maar hopen dat het goed is!
Echt elke zwangerschap is anders. De 1 heeft dit en de ander heeft dat. Helaas kunnen we niet meer dan afwachten en vertrouwen op ons lichaam. Al die onzekerheid is kut maar je komt er niet veel verder mee. Elke nieuwe dag is weer een extra dag meegenomen dat ons kleintje blijft zitten en daar moeten we dankbaar voor zijn. Ik hoop voor de onzekere dames dat jullie het uit knopje kunnen vinden want op deze manier maken jullie jezelf helemaal gek. Vandaag heb ik ook echt 0 komma 0 symptomen en daar ben ik eigenlijk best blij om. De enige zekerheid die je straks hebt is de echo vanaf de juiste termijn waar je je kleintje op kunt zien of alles goed is of niet.. meer dan afwachten kun je helaas toch niet. Maak er wat moois van dames! Al die (hopelijk onnodige) onzekerheden wordt je ook niet vrolijker van. Dit geeft alleen maar stress en dat is al helemaal niet goed voor onze kleintjes. Zo dat is er uit en zeker goed bedoeld!
Pasen valt zeker goed haha ik hoop ook zo dat ze het niet geloven omdat het dan 1 april is des te leuker is de verassing
Zo is het maar net! Zonde als je je de eerste weken alleen maar zorgen hebt gemaakt. Ik probeer het ook allemaal los te laten, ondanks 2 miskramen in het verleden. Je hebt er toch geen invloed op. Als het niet zo mag zijn gaat niks ervoor zorgen dat het wel zo is. Hopelijk kunnen jullie ook een beetje snel gaan ontspannen. Ik heb het ook soms heel koud, maar weet niet of jullie buiten zijn geweest vandaag? Het is ook niet normaallll koud als je niet zwanger bent heb je het ook soms heel koud en soms niet toch? Ik wel in ieder geval.
Ik heb dat uitknopjenook echt gevonden. Natuurlijk blijft het spannend maar als het fout is is het fout en doe je daar nu toch niks aan. Ik geloof niet in dingen die het een of ander zouden beïnvloeden. Daarnaast twijfel ik ook aan de symptomen van miskramen zoals ze dat noemen. Iedere zwangerschap kan anders zijn. Wie zegt dus dat die symptomen die iemand had met een miskraam niet precies het zelfde zouden geweest op het moment dat deze zwangerschap wel goed was blijven gaan. Op heftige krampen en rood bloedverlies na natuurlijk. Zo lang ik geen erg bloedverlies heb, en geen foute echo heb gehad ben ik gewoon zwanger. Dat is überhaupt al een wonder
Grappig dat hier nog meer meiden zijn die het op 1 april gaan vertellen aan anderen! Mijn moeder is deze dag jarig! In de middag komen al mn tantes die ik 1x per jaar zie en na 17en zijn zij als het goed is weg en wil mn moeder met mn broers en zus Chinees eten. Dan ga ik het denk ik vertellen. Wil het dan eerst wel tegen mn kids vertellen maar weet alleen niet zo goed wanneer ik dat moet doen! T liefst vertel ik het mn dochter al (ze is 7), maar ik ben bang dat ik een grote druk op haar leg om haar mond te houden. Daarbij komt wel dat ik mn buik echt niet meer kan verbergen dus ik ga maar eens bedenken hoe ik het allemaal ga doen haha. Ga zo lekker mn mandje in! Ben ineens strontverkouden en hoesten! Had vandaag ook telkens zo'n zwaar gevoel van onderen, alsof ik ongi ging worden. Gelukkig is het nu weer weggezakt.
Wij gaan het 2e paasdag vertellen aan naaste familie Zoontje krijgt dit shirt aan ( datum erop is dan november 2018) En k ga roze en blauwe paaseitjes halen en die zet ik op tafel en dan kijken wie het als eerste doorheeft hahah
@Vie87 Het is idd zooooo ongelofelijk koud buiten vandaag niet normaal. Doe mij het weer van vorige week maar. Vind je het gek dat je dan ontzettend de rillingen krijgt af en toe. BAH BAH BAH @Vrouwke87 Daar ben ik het zeker mee eens. Zo lang er geen slecht nieuws is dan is er alleen maar goed nieuws tot het tegendeel wordt bewezen. @Amelie Hoop voor je dat het uit knopje werkt! Dat is zoveel beter en makkelijker.. En ik ben ook erg benieuwd of er een tweeling tussen zit. Misschien wel van @Cyd ? Jij had toch erg hoge waardes in het begin? Mijn kerel begint nu trouwens te zeuren over mijn libido. Heb gezegd dat deze onderin mijn dikke teen zit.. kan er weinig aan doen! Nu zegt hij ineens ja je hebt de buit nu binnen he (wel heel cynisch haha). Heb maar gezegd dat hij even heel hard neer mag vallen
Jemig, ik zal echt beter m'n best gaan doen nu, met mee lezen. Het is weer teveel om ff in te halen. Echo was goed! Hartslagje gezien. Ze meette de baby op 5w 5d, terwijl ik bijna 7w ben volgens berekeningen. Ik moet over twee weken weer. Ik maak me er niet erg druk om, want dat hartslagje gaf me hoop.
Goedenavond.... zo klokje rond gewerkt. 100 x boven de pot gehangen en hartstikke moe. Ge wel dig!! Wat een leuk idee met paaseitjes vertellen... Misschien ga ik het idee even jatten haha.... Schoonmoeder is 2e paasdag jarig... Dus opzich leuk idee... Morgen nog 4 dagen tot de echo... Laat er alsjeblieft een hartje kloppen ♡
Ik heb het tegen mijn beste vriendin gezegd verder weet niemand het. We vertellen het aan onze ouders na de echo op 3april. Vind wel leuk dat geheim gevoel... maakt het extra speciaal. Maar soms wil ik het ook van de daken schreeuwen. Zo blij ben ik.
@Triesje91 hier dezelfde libido gesprekken. Ik zeg dan altijd maar "Tjah dat is gewoon de natuur hè. Biologisch gezien geen reden om nog sex te hebben als het nageslacht al onderweg is". En ik dacht trouwens ook meteen aan @Cyd. Fijn dat de echo goed was @Lila8! Lijkt mee een geruststellend gevoel om het hartje alvast gezien te hebben.
Wauw super! Is natuurlijk ook moeilijk meten met dit termijn. Misschien paar daagjes later je ei en paar mm verschil in meting
Whaha @Amelie dat is ook wel hard! Arme kerels van ons komt vast wel weer goed na het 1e trimester haha