Mooie echo @AB25 !! Echt heel duidelijk. Gefeliciteerd! Welkom @Silsil en ook gefeliciteerd met jouw zwangerschap
@AB25 gefeliciteerd met de mooie echo! @Silsil welkom! Pff ben echt doodop man. Wil lekker op de bank liggen. Maar moet zo na werk nog even boodschappen doen en wat te eten maken probleem is dat al het afhaal eten me tegenstaat.
Kant en klaar? Wij houden het ook simpel hier nu. Ik heb echt geen fut om een hele maaltijd op tafel te toveren. Vanavond eten we aardappelpuree (kant en klaar) met rode kool en vega balletjes met jus. Alleen maar even opwarmen in de magnetron / pan en eten.
Op dit moment niet zo moe gelukkig en misselijkheid al geruime tijd afgezakt.. Heb nu wel een enorme bal in mijn maag. Is echt helemaal opgezet door lucht ofzo. Vreemd.. Hoofdpijn blijft helaas nog wel. Eten ook lekker simpel. Spaghetti.
Wij ook hihi kant en klare lasagne En een kliekje Heb de laatste tijd geen zin in koken Lust ook weinig
Ik heb een salade gehaald die ik nu al naar binnen zit te werken, omdat ik kapot ging van de honger. Verder soep en stokbrood met wat lekkere smeersels. Staat ook nog een restje kip kerrie met rijst in de koelkast van gisteren, dus we overleven het wel. Mijn god, ik kon normaal al honger hebben, maar dit overtreft alles haha.
Hey dames, gister heb ik positief getest op mijn nod. Nu ben ik in de blinde paniek omdat ik met afvegen helder bloed had. Ik heb eerder een miskraam gehad en dit is dus mijn tweede zwangerschap. Hoe kijken jullie ertegen aan? Zijn er meer die met vier weken een bloeding hadden? Ik heb ook lichte krampen erbij. Ik maak me echt druk
Een goeie positieve test Als het geen helder bloedverlies is kan het nog steeds goed gaan Zelf heb ik bruinverlies gehad bij de 1e
Pfff ben weer even zo onzeker Ik denk al vanaf gisteren dat mijn borsten platter worden Dit had ik ook met mijn mission abortion
Ik had 2 dagen voor NOD Donker rood verlies met stolsel en is niks aan de hand hier. Houdt het bloed aan? Of was het gewoon een keer vegen een klaar? Het kan een vergissing zijn van je lichaam, omdat het normaal vandaag alles in werking moet gaan zetten. Lichte krampen kunnen heel goed, dat kan een teken zijn van een innesteling die nog bezig is of de groei van je baarmoeder, of je darmen die ruimte gaan maken.
Volgens mij was het geen bruinverlies maar echt vers bloed. Nu las ik dat een bloeding altijd kan. Ik hoop zo dat het niet doorzet!
Moeilijk te zeggen. De test is mooi in ieder geval. Je kunt helaas alleen maar afwachten vrees ik. Hoeveel bloed was het?
Had het een paar keer met afvegen. Nu was het weer even niks. Dus hoop dat het zo blijft. Ik mag 9 april een echo doen. In eerste instantie wilde ik geen vroege echo, omdat ik vorige keer ook een hartje had gezien en het toch afkwam. Maar nu twijfel ik