Ik zal ook gaan slapen Hoop dat het snel vrijdag is ik heb er echt geen goed gevoel over of het wel goed is
Mooi buikje hoor @Dansprinsesje Bij mij valt het in de ochtend nog wel mee en in de middag wordt hij steeds duidelijker haha. Typisch darmenbuikje. Morgenmiddag krijg ik moeders voor moeders op bezoek. Auto moet voor APK, stemmen, boodschappen doen en dan nog de huishoudelijke klussen en kind van school halen etc. Lekker hoor een vrije dag haha. Ik ga ook lekker slapen!
Hi dames, even weer bijgelezen! Even weer stress hier vanwege onzekerheid, twijfel zo omdat ik echt zo weinig symptomen heb (vergeleken met jullie). Alleen ben ik vanaf halverwege de middag echt moe en een paar blauwe aderen op m’n borsten die me nu opvallen. Nog iemand hier die niet veel symptomen heeft? Weet dat het per persoon heel erg kan verschillen, maar toch... Nog 6 dagen tot de echo, wat duren de dagen laaaaaang! Wat als er nou geen vruchtje is? geen hartslag? Enz, dat soort vragen gaan er nu door me heen. Ik baal ervan dat ik me zo voel en hou de moed er maar in met de gedachte: zolang ik geen krampen/bloed heb is er nog een kans! Sorry voor m’n onzekere bericht maar moest het even van me afschrijven.
Snap wel dat je onzeker bent door weinig symptomen maar inderdaad wat je zelf ook al zegt, zolang er geen krampen en bloed zijn is het goed. Hopelijk het je een mooie echo straks en kun je gaan genieten van de weinig symptomen.
Goedemorgen!!! Jeeejjj bijna de 10 dagen overleefd. Morgen de echo en dan gaan we voor een mooi kloppend hartje.... Pfff spannend!!!
Symptomen zeggen niets hoor. Vorige keer was ik zo misselijk en moe. Nu ben ik vooral savonds moe. En soms licht misselijk, maar dat valt goed mee. Geniet ervan dat je geen symptomen hebt! Mijn nicht had ook niets en heeft een gezond dochtertje gekregen.
Ik ben inmiddels 8 weken en heb eigenlijk sinds een dag of 2 niet altijd trek in eten. Maar echt misselijk kan ik het niet noemen. En die blauwe aders herken ik ook, verder voel ik ook niks! Heb toch 2 dagen geleden een goede echo gehad. T hebben van weinig symptomen zegt dus niks! Iemand die onwijs misselijk en moe is heeft net zoveel kans op een MK als iemand die nergens last van heeft. T enige wat je kunt doen is afwachten....echt een dooddoener, maar meer kun je niet doen helaas!
Heb je helemaal gelijk in, goede vriendin van mij was super misselijk tot aan de 10 weken echo en het vruchtje was toch echt gestopt met groeien met 6 weken. Ik heb nu af en toe ietwat misselijk en moe thats it en hoop eerlijk gezegd dat het lekker zo blijft!