Bevallingslijst Uitgerekend 1-15 november 2018 31 oktober Cyd, 27 jaar, 2e kindje 1 november Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje 2 november Dominique1991, 27 Jaar, 2e kindje Dansprinsesje, 29 jaar, eerste kindje 3 november 4 november Laurazoey, 29 jaar, 2e kindje Lila8, 31 jaar, zesde kindje 5 november 6 november Elletje, 27 jaar, 1e kindje Kaila, 31 jaar, 2e kindje Stampertje, 26 jaar, 2e kindje 7 november LollyLolbroek86, 31 jaar, 3e kindje EliQue15, 29 jaar, 2e kindje 8 november Vie87, 2e kindje, 30 jaar ❤ AB25, 25 jaar, 1e kindje 9 november Aniek83, 34 jaar, 1e kindje Triesje91, 26 jaar, 2e kindje BabyLady87 , 30 jaar, 2e kindje 10 november Amelie, 30 jaar, 2e kindje Rissie10. 28 jaar. 2e kindje Butterfly24, 34 jaar, 3e kindje. 11 november 12 november Qwerty123, 28 jaar, 2e kindje 13 november Bijnamama1988 - 29 jaar - 2e kindje Siepie85 - 32 jaar - 2e kindje PenelopeGarcia, 26 jaar, 1e kindje 14 november Silsil, 28 jaar, 2e kindje 15 november Totaal: 25 jongen (0) meisje (0) verrassing (6) onbekend (19) --------------------------------------------------------------------------- Afspraken maart 22 BabyLady87- intake + 1e echo vk 22 Dominique1991 - 2e echo gyneacoloog 23 Stampertje- officiele intake+controle 23 Tjemmie, Vitaliteitsecho 26 Vie87 - intake vk 26 EliQue15 - intake + 1e echo 26 Rissie10 - intake vk 26 AB25 - intake vk 27 Aniek83 - 1e echo 28 Elletje - 1e echo &intake vk 28 Vie87 - 1e echo 28 Rissie10 - 1e echo 28 Dansprinsesje - 2e echo (8 weken en 5 dagen) 29 Butterfly, intake en 1e echo 29 Triesje91 - 1e echo & intake vk 29 laurazoey - 1e echo 29 BabyLady87- echo gynaecoloog 29 Silsil - 1e echo, gynaecoloog 30 Siepie85 - 1e echo, fert arts 31 Lila 8 - 2 echo, groeiecho Afspraken april 3 Tjemmie - Intake vk 3 Amelie - intake vk + 1e echo 3 Qwerty123- intake vk +1e echo 3 Bijnamama1988 - intake vk + 1e echo 9 PenelopeGarcia - 1e echo 11 AB25- 2e echo 23 Cyd -2e echo 25 Lila 8 - intake vk + 3e echo
Meiden, Ik heb Sox van de lijst gehaald. Ik weet dat zij een miskraam heeft gehad helaas.. .. & wellicht leuk om een hartje voor de naam de zetten als je het hartje hebt zien kloppen ... ♡ Op naar allemaal hartjes dus!
Je had haar beter even apart kunnen zetten of in een andere kleur. Het is nu net of ze niet zwanger is geweest Ik weer van mezelf hoe erg ik dat zou vinden Vind de lijst zo wel goed zonder hartjes
Dat zelfde heb ik ook gedaan haha. Heb in de spiegel gekeken maar kan niets specifieks zien. Ik zie wel dat er iets anders is in mijn gezicht maar ik weet niet wat. Mijn vriendin zei dat gisteren ook al dat mijn gezicht anders was en dat ik een meisje krijg omdat mijn gezicht anders is. Nou ik ben benieuwd! Mijn haar is ook wat voller nu. Boobies een stuk groter. Buik wat boller maar dat weet ik wel te verbergen. 's Ochtends misselijk en 's middags weer lekker aan het eten. En toch wil ik toch echt wachten tot de echo is geweest voordat ik het ga vertellen. Hoe lastig ook.
Wat heftig! Hoe gaat het nu met haar? Of weet je dat niet.. En de hartjes vind ik een leuk idee! En misschien een sterretje voor de dames met een miskraam?
Toen ik een miskraam had was er een apart kopje met sterretjes in de lijst voor de dames met een miskraam.
Wat een rot bericht van Sox! Ze had volgens mij al wel een groot stolsel verloren maar dan is het hard als je echt leest dat toch een miskraam is. Ben erg benieuwd naar alle komende echo' s! Wat kan je naar zo'n moment toe leven he? Ik heb hem maandag natuurlijk gehad, en ik heb gelukkig kunnen regelen dat ik volgende week woensdag met mn intakegesprek ook een echo krijg Is het trouwens raar als je niks bij de supermarkt nodig hebt en toch ineens besluit dat je ÉCHT cup a soup tomaat moet hebben????
Zo ben ik echt een zoete kauw en moet mezelf altijd motiveren om het snoep en chocola schap over te slaan. En nu heb ik er al 2 dagen totaal geen moeite mee gehad. Blijkbaar is mijn zoet behoefte verdwenen. Moet alleen wel echt kaas in huis hebben. ♥ KAAS ♥
Pfff ik zit een interview uit te typen voor mijn scriptie wat is dat een rotklus om te doen zeg. Bahbah. Heb nu 7 en een halve minuut uitgeschreven en ben al ruim een uur bezig. play, pauze, typ, wat zei ze nou precies, terugspoelen, play, pauze, typ, play, afgeleid, terugspoelen, play, ah de kat ligt te dromen super schattig, terugspoelen, play, pauze, typ.
Haha herkenbaar!! Ellendig om dat te moeten doen nu.. Ik ben erg blij dat ik niets meer aan school hoef te doen voorlopig en voor nu gewoon werk heb. Dan maar even tevreden zijn met mijn MBO maar zwanger en leren lijkt mij een hel. Of met kleine kindjes in huis... bleehhh. Dan wacht ik wel tot ze wat ouder zijn en dan via werk nog een opleiding ernaast
Wat ik zit inmiddels op 8 minuten uitgeschreven. Maar daarna kwam de kat een knuffel halen, dus dat moet dan even he.
Hey ik heb dorst. Gaat even naar de wc.. ploft op de bank met een glas drinken. Wat was ik ook alweer aan het doen? Halfuur later, ohja laat ik eens verder gaan