Uitgerekend 1 t/m 15 november 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Miles, 24 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Hallo allemaal!

Na de positieve predictor vanmorgen begin ik het toch echt te geloven. Ik ben weer zwanger.
    Na twee vroege miskramen (week 6,5) in 2018 probeer ik niet al te optimistisch te zijn, maar ik kom nu direct onder controle van de gynaecoloog. Maandag ga ik het ziekenhuis bellen voor een eerste afspraak. Eerst nog het weekend doorkomen. Maandag is mijn NOD dus dan voelt het ook een stuk zekerder.

Miles en Nadia33 vinden dit leuk.
  2. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Uitgerekend: 1 - 15 november ♡

1 november
    dreumesje - ?, 3e kindje - onbekend

2 november
    Jairy0811 - 29, 4e kindje - onbekend

3 november

4 november
    Torties - 30, 3e kindje - onbekend

5 november
    Kaatje92 - 26, 1e kindje - onbekend

6 november
    Silvia1980 - 37?, 3e kindje - onbekend

7 november
    Vivienne - 31, 3e kindje - onbekend

8 november
    Miles - 29, 2e kindje - onbekend
    Stresskipje - 30, 1e kindje - onbekend
    Lantaarnpaal - 24, 2e kindje - onbekend

9 november
    Nadia33 - 39, 3e kindje - onbekend

10 november
    Zwangels - 36, 3e kindje - onbekend

11 november
    MissMorrow - 33, 1e kindje na twee vmk - onbekend

12 november

13 november

14 november

15 november

----------------------------------------------
    jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (12)
    ----------------------------------------------

Afspraken:
    11 maart

Kaatje92 - eerste echo bij gynaecoloog (6 weken)
    18 maart
    Jairy0811 - eerste echo VK (7wk)
    22 maart
    dreumesje - eerste echo
    25 maart
    Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken
    2 april
    Miles - intake VK
    4 april
    Miles - eerste echo VK (9 weken)
    8 april
    Jairy0811 - termijnecho + intake VK
    16 april
    Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).

3. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Oooh sorry, ik had je gemist. Heb je er op gezet

dreumesje vindt dit leuk.
  4. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Hopelijk is deze for keeps :thumup:

Miles en MissMorrow vinden dit leuk.
  5. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.867
    113
    Vrouw
    Geeft niet! Dank je wel voor het op de lijst zetten. :thumup:

6. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Ik ben nu ook wel erg benieuwd wat het geslacht deze keer is. Na twee jongens zou ik een meisje ook erg leuk vinden. Bij de jongens wisten we het pas bij geboorte. Deze keer wil ik het wel eerder weten.

7. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Hoe houd je dat vol :eek:

8. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.867
    113
    Vrouw
    Spannend hoor! Hopelijk lopen je testen mooi op!

9. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.867
    113
    Vrouw
    Ik ben ook heel erg nieuwsgierig naar het geslacht. Iedereen vraagt nu of het een meisje wordt. Tja dat zullen we moeten afwachten. Maar met een 3e jongen ben ik net zo blij.

Torties vindt dit leuk.
  10. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hahaha:roflmao::p niet zo moeilijk hoor.
    Bij de eerste waren we al bij dat de zwangerschap goed ging en bij de tweede was het wel iets lastiger maar ben al lang blij dat alles goed gaat.

11. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik ben bang voor een tweeling :roflmao:

12. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ik heb 1 en 2 met 14 en 13 weken gedaan en vond dat al zoooooo lang duren

Zwangels vindt dit leuk.
  13. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hahaha begrijp ik ook wel hoor.

14. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent. Ben je nieuw hier, of ben je al bekend? :roflmao:
    Hoeft geen lijst te worden of zo, hoor. Dacht alleen ik haal de eerste verhalen er even weer bij voor de nieuwelingen.

Vivienne
    Ik ben 31, vriend 38. In 2017 dochter 1 na 10 maanden, vrij snel na haar in ronde 1 zwanger, dat werd een miskraam. Meteen daarna weer zwanger van dochter 2.

Dochter 1 is inmiddels 21 maanden, dochter 2 zeven maanden, en na deze dochter?? moeten er overal maar knopen in, want het was weer ronde 1 raak.

Hopelijk deze keer geen miskraam, though.

- zwangerschap 1 te weinig vruchtwater, inleiding
    - zwangerschap 2 SUA, inleiding

Ik ben thuis met de beebs, wil tzt aan mijn fotostudio beginnen.

Jairy0811
    Ik zal mezelf ook even kort voorstellen.

Ik ben 29 jaar, mijn vriend is ook 29. Mijn oudste twee kinderen, een dochter van 10 en een zoon van 7, zijn beide uit een eerdere relatie. Samen hebben mijn vriend en ik nu een zoontje van nu 1 jaar.

Voor de zwangerschap van de jongste heb ik helaas twee miskramen gehad (een MA en een VMK), dus dat maakt het ergens nu wel weer een beetje spannend.

Ik werk overigens in de thuiszorg als helpende.

Kaatje92
    Ik zal mezelf eens voorstellen.

Ik ben kaatje92 en ik ben 26 jaar. Vorig jaar februari begon het te kriebelen en hadden besloten vanaf juni voor een eerste kindje te gaan. Helaas had ik hoge bloeddruk en sta ik (nog steeds) onder controle bij de internist. Ik slikte heftige medicijnen en moest daar twee maanden mee gestopt zijn, voordat ik zou stoppen met de pil. Augustus gestopt met de pil en 2 oktober positief getest. Enorm blij! Helaas niks te zin.. wekenlang. Ze wisten dat ik zwanger was, maar wisten niet waar het vruchtje zat (zwangerschap met onbekende locatie). Om de dag bloed laten prikken, gesprek met gynaecoloog en inwendige echo. Een rollercoaster, omdat ook ik in gevaar kon zijn. Half december was HCG onder 0 en konden we weer beginnen. Nu inmiddels de derde ronde na de zol weer positief getest. Lastig om vertrouwen te hebben, maar hopelijk komt het goed.

Miles
    Ik zal me ook even voorstellen;

Miles, 29 jaar en mama van een meisje van 4. Ivm herkenbaarheid en persoonlijke situatie (bemoeizuchtige ex van m’n vriend) zal ik niet te veel in details treden.. Mijn vriend is 33 en ook al papa, zijn kind is het meest van de tijd hier bij ons.

Vorig jaar op Valentijnsdag heeft hij aangegeven er voor te willen gaan, dus toen de pil vaarwel gezegd. Al vrij snel bleek dat ik non-stop bloedingen had en kreeg een doorverwijzing naar de gyn, die tevens fertiliteitsarts is, waardoor ik direct op de fertiliteitspoli terecht kwam. Vanwege de bloedingen deden ze wat testjes en wat bleek; geen goede pap-uitslag. Moest dat traject eerst door (biopt laten nemen enz) voordat we konden starten met ovulatie-inductie. Toen dat eindelijk rond was en we groen licht hadden om te starten met Clomid bleek ik op de dag dat ik m’n eerste pil wilde nemen zwanger! Helaas zat dat niet goed, leeg vruchtzakje. Heb met 8 weken medicatie gekregen om de miskraam op te wekken, wat een vreselijke ervaring! Die keuze zou ik, achteraf, nooit meer maken. Wat een pijn.. (ook verkeerde pijnstilling-advies van assistent-gyn gehad). Toen dat eenmaal klaar was (ondertussen was ik al 4 maanden non-stop aan het bloeden -niet goed voor je seksleven hahaha-) konden we weer van start met Clomid. En tadaa; ronde 3 Clomid zwanger!

Nadia33
    Ik meld mij voorzichtig aan hier. Ben nog voor Nod, dus nog erg vroeg.

Ik heb al twee dochters, eerste is netjes met 38 wk geboren en de 2de met 26 wk vanwege listeria bij mij. Heb in totaal 4 mken gehad en tik alweer de 39 jaar aan.

Vind het super spannend en het liefst zou ik iedere uur wel een test willen doen voor de oploop.

Miles, dreumesje en Jairy0811 vinden dit leuk.
  15. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ergens heb ik dat ook een beetje haha.
    Komt het bij jou in de familie voor?

Hier overigens geen voorkeur voor geslacht, ik ben gezegend met een gezonde dochter en twee gezonde zoons, dus het belangrijkste voor mij is dat deze kleine ook gezond mag zijn.

16. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ja, mijn moeder en oma hadden beide met 3e en 4e kind een tweeling :oops: En ik zit daar eerlijk gezegd echt niet op te wachten :roflmao: Met de eerste had het me leuk geleken, maar 3 en 4 :o:

Ja, je mag het niet zeggen maar vriend en ik wilden beide keren liever een meisje, dat is gewoon het plaatje dat we hadden. Ben niet anti-jongen of zo haha, dan zou ik het niet doen.

17. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113

Ooh, dan snap ik het helemaal haha. Wat zul jij extra uitkijken naar de eerste echo :roflmao:
    Hier komt het bij mijn vader een keer of 2 in de familie voor, maar geloof dat dat iets minder erfelijk belast is als wanneer het van moeders af komt.

18. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Ja klopt, dat zijn vrouwen met een dubbele eisprong, dat geven zij door en dus twee-eiig. Geloof dat een-eiig niet erfelijk is, en dat het alleen via de vrouwelijke lijn gaat dus.

Maar jaaaa, jij kan ook zomaar een tweeling krijgen en ik maar 1 :roflmao:

19. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Hallo allemaal, wat fijn dat je er bent. Ben je nieuw hier, of ben je al bekend? :roflmao:
    Hoeft geen lijst te worden of zo, hoor. Dacht alleen ik haal de eerste verhalen er even weer bij voor de nieuwelingen.

Vivienne
    Ik ben 31, vriend 38. In 2017 dochter 1 na 10 maanden, vrij snel na haar in ronde 1 zwanger, dat werd een miskraam. Meteen daarna weer zwanger van dochter 2.

Dochter 1 is inmiddels 21 maanden, dochter 2 zeven maanden, en na deze dochter?? moeten er overal maar knopen in, want het was weer ronde 1 raak.

Hopelijk deze keer geen miskraam, though.

- zwangerschap 1 te weinig vruchtwater, inleiding
    - zwangerschap 2 SUA, inleiding

Ik ben thuis met de beebs, wil tzt aan mijn fotostudio beginnen.

Jairy0811
    Ik zal mezelf ook even kort voorstellen.

Ik ben 29 jaar, mijn vriend is ook 29. Mijn oudste twee kinderen, een dochter van 10 en een zoon van 7, zijn beide uit een eerdere relatie. Samen hebben mijn vriend en ik nu een zoontje van nu 1 jaar.

Voor de zwangerschap van de jongste heb ik helaas twee miskramen gehad (een MA en een VMK), dus dat maakt het ergens nu wel weer een beetje spannend.

Ik werk overigens in de thuiszorg als helpende.

Kaatje92
    Ik zal mezelf eens voorstellen.

Ik ben kaatje92 en ik ben 26 jaar. Vorig jaar februari begon het te kriebelen en hadden besloten vanaf juni voor een eerste kindje te gaan. Helaas had ik hoge bloeddruk en sta ik (nog steeds) onder controle bij de internist. Ik slikte heftige medicijnen en moest daar twee maanden mee gestopt zijn, voordat ik zou stoppen met de pil. Augustus gestopt met de pil en 2 oktober positief getest. Enorm blij! Helaas niks te zin.. wekenlang. Ze wisten dat ik zwanger was, maar wisten niet waar het vruchtje zat (zwangerschap met onbekende locatie). Om de dag bloed laten prikken, gesprek met gynaecoloog en inwendige echo. Een rollercoaster, omdat ook ik in gevaar kon zijn. Half december was HCG onder 0 en konden we weer beginnen. Nu inmiddels de derde ronde na de zol weer positief getest. Lastig om vertrouwen te hebben, maar hopelijk komt het goed.

Miles
    Ik zal me ook even voorstellen;

Miles, 29 jaar en mama van een meisje van 4. Ivm herkenbaarheid en persoonlijke situatie (bemoeizuchtige ex van m’n vriend) zal ik niet te veel in details treden.. Mijn vriend is 33 en ook al papa, zijn kind is het meest van de tijd hier bij ons.

Vorig jaar op Valentijnsdag heeft hij aangegeven er voor te willen gaan, dus toen de pil vaarwel gezegd. Al vrij snel bleek dat ik non-stop bloedingen had en kreeg een doorverwijzing naar de gyn, die tevens fertiliteitsarts is, waardoor ik direct op de fertiliteitspoli terecht kwam. Vanwege de bloedingen deden ze wat testjes en wat bleek; geen goede pap-uitslag. Moest dat traject eerst door (biopt laten nemen enz) voordat we konden starten met ovulatie-inductie. Toen dat eindelijk rond was en we groen licht hadden om te starten met Clomid bleek ik op de dag dat ik m’n eerste pil wilde nemen zwanger! Helaas zat dat niet goed, leeg vruchtzakje. Heb met 8 weken medicatie gekregen om de miskraam op te wekken, wat een vreselijke ervaring! Die keuze zou ik, achteraf, nooit meer maken. Wat een pijn.. (ook verkeerde pijnstilling-advies van assistent-gyn gehad). Toen dat eenmaal klaar was (ondertussen was ik al 4 maanden non-stop aan het bloeden -niet goed voor je seksleven hahaha-) konden we weer van start met Clomid. En tadaa; ronde 3 Clomid zwanger!

Nadia33
    Ik meld mij voorzichtig aan hier. Ben nog voor Nod, dus nog erg vroeg.

Ik heb al twee dochters, eerste is netjes met 38 wk geboren en de 2de met 26 wk vanwege listeria bij mij. Heb in totaal 4 mken gehad en tik alweer de 39 jaar aan.

Vind het super spannend en het liefst zou ik iedere uur wel een test willen doen voor de oploop.

MissMorrow
    Over twee dagen 34 jaar en mijn vriend is 35. Hij is overigens Amerikaans. Ik werk als accountmanager voor een softwarebedrijf (gaap).
    Vorig jaar leerden we elkaar kennen via Tinder en we begonnen een beetje met casual daten. Op 12 april 2018 zouden we naar de film, maar het regende pijpenstelen en we besloten thuis te blijven, maar we hadden ook geen condooms meer. Het was in één keer raak. Paniek, twijfel, wil ik dit wel? Maar we besloten ervoor te gaan en daarmee was de kinderwens geboren, want ik heb nooit kinderen gewild daarvoor. Helaas kwamen we na 10 weken achter een MA en in november raakte ik weer zwanger en dat werd een natuurlijke miskraam met 6,5 week. Inmiddels lopen de onderzoeken in het ziekenhuis.
    Mijn vriend en ik wonen nu samen en tussen ons is het geweldig, dus dat is fijn. We willen er echt samen voor gaan.

Ik hoop dat we geluk hebben en dat we in november een kindje mogen verwelkomen.

20. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Oooo, als het droog was geweest had je hier misschien wel niet gezeten :eek::roflmao:

Kaatje92 en MissMorrow vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina