Jeetje wat een verhaal . We gaan nu allemaal richting een fase dat de kans steeds kleiner wordt gelukkig. Maar erg naar voor haar en confronterend.
Hihi mijn man zegt dat ie zeker weet dat het een jongen is haha, ik zou het leuk vinden voor em, maar door de echo na de bloeding vorige week weet ik wel al zeker dat het er 1 is. Gelukkig maar, hihi
Ja PCM zonder zorgen, niet helemaal hoor. De vk vond toen geen fijne idee dat ik steeds PCM naam. En bij mij werkt allen 2 dosering . Dus ik ga nu ook maar weer afspraak maken bij mij acupuntuur want ik ga dit niet trekken 8 manden lang.
@Jairy0811 succes vandaag! Hier blijven de symptomen een beetje steken...gevoelige borsten, kortademig, boertjes en veel lucht, toenemende afscheiding, maar verder niet misselijk. Dat baart me een beetje zorgen, maar zolang er geen bloed is, denk ik maar dat het goed zit.
Nou ik hoop het dat je niet misselijk wordt. Tis geen pretje. Ik wou dat ik het niet had. Voel me soms erg beroerd daardoor. Weet soms niet meer wat ik wel en niet wil eten. Moet wel zeggen dat de onzekerheid van wel of niet zwanger mij niet meer een zorg is. Dat is nu echt duidelijk. Van 4 koffie naar bijna geen meer. Tepels zijn pijnlijk en veel plassen en crap voelen. Na dit weekend is alles heftig dus ik weet nog niet hoe ik het op werk ga doen morgen.
Hier hetzelfde. Van 5 naar 0 koffie. Bij het idee alleen al draait m'n maag zich om. Ben dag en nacht misselijk. In het weekend en vandaag kan ik smiddags op bed gaan liggen. Maar niet tijdens werkdagen. Geen idee hoe ik dat ga trekken. Heb ook nog niet echt ontdekt wat het juiste voedsel is. Gisteren dacht ik zin te hebben in iets zouts maar dat viel helemaal verkeerd. Maar zoet valt ook verkeerd. En die moeheid. Smorgens voelt het alsof ik niet eens geslapen heb. Ik was vannacht wel 1,5 uur wakker vanwege maagzuur maar verder goed geslapen
Ik wil momenteel allen maar warm eten dus zout. Zoet dingen bah. Als ik warm eet en dan nog eten wat ik wil eten, dan gaat wel. Gister had mij man soep gekookt en bah er ging weinig in. Ben ik maar naar een pakje crackers me bed in gegaan. Boterhammen wordt ook laastig. Dit ga echt een klus worden. En echt ik wil niet klagen. Ben super dankbaar dat het gelukt is en dat deze een plakbaby wordt. Maar man man wat een opgave. Ik lig ook meerdere keren op bed als ik niet hoef te werken. Maar morgen begint mijn werk week en ik heb er zin in.
@MerelM bedankt voor je reactie. Ik ben zeker erg blij dat ik geen andere symptomen heb. Maar aan de andere kant maakte het me erg onzeker want in ken het gevoel niet. Net getest: zwanger 3+ dus ben weer wat rustiger. We zijn inderdaad allebei even ver. @Jairy0811 succes!!
Lief dat jij er even kon zijn voor haar! Op mijn werk is iemand van mijn team zwanger, haar uitgerekende datum lag 3 dagen voor mijn datum, toen bleek ik een leeg vruchtzakje te hebben. Zij loopt nu natuurlijk met een dikke toeter rond, dat was wel even moeilijk. Nu ik ook weer zwanger ben kan ik daar beter mee omgaan, maar heb het wel met haar over mijn miskraam gehad waardoor er geen ‘moeilijkheden’ tussen ons waren. Praten kan zo’n verschil maken
@Jairy0811 succes! @Viviennee begrijpelijk, hopelijk vrijdag een goede echo en dan kom je weer lekker kletsen!
Uitgerekend :1 - 15 november ♡ 1 november dreumesje - 32 jaar, 3e kindje - onbekend 2 november Jairy0811 - 29 jaar, 4e kindje - onbekend 3 november 4 november Torties - 30 jaar, 3e kindje - onbekend Mamaforlife - 38, 2e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26 jaar, 1e kindje - onbekend NEH - 29 jaar, 1e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37 jaar?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31 jaar, 3e kindje - onbekend Miltje - 34 jaar, 4e kindje- onbekend 8 november Miles - 29 jaar , 2e kindje - onbekend Stresskipje - 30 jaar, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24 jaar, 2e kindje - onbekend Sjaantje91 - 27, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39 jaar, 3e kindje - onbekend 1e wondertje, 32 jaar, 2e kindje na ICSI - onbekend Lady1993- 25 jaar, 1e kindje- onbekend 10 november Zwangels - 36 jaar, 3e kindje - onbekend Roosje89 - 29 jaar, 2e kindje - onbekend MissMorrow - 33 jaar, 1e kindje na twee vmk - onbekend 11 november xBambi - 30 jaar, 2e kindje - onbekend 12 november Lalalaura- 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik - onbekend 13 november Maria02 - 32 jaar 1e kindje - onbekend 14 november Mommy563 - 27 jaar 2e kindje - onbekend MerelM - 29 jaar, 1e kindje - onbekend Besje31 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend 15 november Roetje08 - 26 jaar, 2e kindje - onbekend Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (27) ---------------------------------------------- Vlindertjes: AapEnOlifant - 5w&2d Gandy - 5w&5d Aurorae - Orchidea - 5w Afspraken: 18 Maart Jairy0811 - eerste echo VK (7wk) 21 Maart Miltje - 2de echo 7wk MissMorrow - 2de echo 6+4 weken 22 Maart dreumesje - eerste echo + intake (8wkn) Miles - eerste echo fertiliteitsarts ziekenhuis (7 weken) 25 Maart Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken xBambi - eerste echo fertiliteitsarts (7 weken) 26 maart Kaatje92- tweede echo (7+6) bij gynaecoloog MerelM - Eerste echo bij gynaecoloog bij 6.5 weken Mamaforlife - 8 weken echo om groei te controleren, termijn onduidelijk Nadia33 - Tweede echo bij gynaecoloog met 6.2 weken 27 Maart Zwangels - eerste echo en intake VK bij 7,3 wk NEH - 1e echo vk bij 8 weken Mommy563 - 1e echo en intake VK 28 Maart Miltje 3de echo gyn 8wk 29 Maart Lady1993- eerste echo bij 7,6 wk 1 April Lalalaura-eerste echo/afsluiting mmm Besje31 - eerste echo en intake VK 2 April Miles - intake VK Sjaantje91 - 2e echo bij 8,2 wk 3 April Stresskipje - eerste echo vk (8w&5d) 4 April Miles - eerste echo VK (9 weken) 5 April Maria02 - eerste echo 8 April Jairy0811 - termijnecho + intake VK Stresskipje - intake vk 9 April Roetje 08 - 1e echo bij 8.4 weken 10 April Ready2LoveU - 1e echo bij 8.6 weken 12 April Maria02 - intake VK 16 April Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) 17 April Mamaforlife - 11 weken echo 23 April Ready2LoveU - intake POP-poli MMC 26 April Maria02 - tweede (termijn)echo 14 Mei dreumesje - Laatste MvM kratje opgehaald (15w&5d) 20 mei Stresskipje - laatste kratje MvM wordt opgehaald (15w&3d) 27 mei Zwangels - Laatste kratje MvM wordt opgehaald (16w1d) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Voor de geheime Facebook-groep kan je @Torties een bericht sturen met je Facebook-naam.