Wat leuk dat je een derde meisje wil! Ik gok zo (aangezien dat bij ons zo gaat) dat je omgeving zegt, je hoopt nu zeker wel op een jongen? Mijn man en ik hebben lichte voorkeur voor inderdaad een jongen, al maakt het mij het minste uit en manlief is ook nuchter. Ook door mijn voorgaande bevallingen en het een en ander wat we mee hebben gemaakt waarderen wij gezondheid en geluk boven alles. Beide aanstaande grote zussen willen heeel graag een broertje maar we hebben ze heel goed uitgelegd dat we dat niet kunnen moeten willen kiezen. Dus een babyzusje, nou oke die zal vast ook wel lief zijn ☺️
Haha, je bent de eerste die dat leuk vindt! Iedereen vindt dat ik niets mag vinden en gewoon blij moet zijn met wat ik krijg. Wat ik uiteraard ook zal zijn, maar ja als ik het voor het kiezen had. Iedereen wilde ook dat de tweede een jongen zou zijn idd, en nu willen ze allemaal nog harder dat het een jongen is :') Alsof ze me geen meiden gunnen omdat ik die wil, of zo. Babyzusjes zijn hartstikke lief!! Hoe gingen jouw bevallingen? Sorry als ik dat heb gemist, heb nog pregnancy brain van de eerste twee, en nu nog meer
Als ik mocht kiezen, dan zou ik voor een 3e jongen kiezen, al vinden sommige dat maar raar als ik dat zeg. Gelukkig ben ik dus niet enige zo te lezen
Doen jullie ook mee met MvM? Ik heb mij nu weer aangemeld net zoals bij de jongens. A.s. vrijdag komt ze langs. Ben heel erg benieuwd.
Ik zou het niet willen weten, maar mijn vriend wel. Dus het wordt m waarschijnlijk wel. Vorige keer wist ik: dit is een jongen. Nu geen voorgevoel, ook geen voorkeur. Een gezond kindje is alles wat ik wil. Een tweeling zou ik geweldig vinden, wel meer risico in de zwangerschap.
Ja iedereen zou het nu leuk vinden als het een meisje zou worden. Ben benieuwd of ik weer zo'n zachte omslagdoek krijg. Kreeg ik de twee keer ook. De eerste keer kreeg ik een armbandje en later werd er een schoudertas opgestuurd.
Haha geen probleem, herkenbaar! Ik heb in deze groep nog niks over mezelf verteld. Doe ik later even rustig. Echt hè, die reacties, ze komen nu al me strot uit. Vandaag iemand die er per ongeluk achterkwam en zegt: waar begin je aan, je meiden zijn net wat groter en lekker zelfstandig, je krijgt je eigen leven net weer een beetje terug. Eeeuh, 3x raden welke gedachtes er dan allemaal door mij heen gaan
Ik heb vandaag trouwens ook (twee keer, schaam) getest. Vanmorgen en net. De Kruidvat test is nog niet droog... ziet er hoopvol uit....
Dat heb ik ook. Is al heel wat dat we in deze groep zitten . Qua voorkeur: ik durf daar ook nog niet eens aan te denken, tijdens de eerste zwangerschap deed ik dat wel en toen was het zo'n teleurstelling. Nu denk ik: als het maar blijft plakken. Maar...ik kom uit een gezin met 4 meiden, dus ik zou het heel tof vinden als mijn eerste kindje en jongetje wordt. Gewoon, omdat we en meidenfamilie zijn. Aan de andere kant: mijn vriends familie heeft de traditie om de eerstgeboren zoon Robert te noemen, zo heet mijn vriend dus ook, en als ik iets niets wil is dat het...suffe generieke naam. Maar goed, eerst maar hopen op een plakkertje. Dat is het enige wat telt nu.