Ik zag op de echo een prachtig hartje kloppen. Er zit nog iets bij maar lijkt de voedings ding van de baby te zijn. Wel heel ver van elkaar. Volgende week weer een echo en dan wordt precies uitgeleerd hoe en wie zal mijn begeleiden. Voor nu rust in de bovenkamer(toberkamer).
ik moest gelijk weer gaan werken dus was rennen en vliegen. Ben wel echt misselijk weer. Ik ruik ook alles, maar dan echt alles bah. Lijkt alsof ik een speurhond ben. Vreselijk want dan word ik nog misselijk van. Moet nu tot 5 uur werken dan weekend. Ik zeg steeds tegen mijzelf: hou vol alles voor de baby.
@Miltje super van je echo! Eten jullie eigenlijk nog fastfood ivm rauwe groenten? Heb zin in mcdonalds en kebab, maar wil me niet wagen aan de rauwe groenten..
Ja ik eet het nog wel, we hebben gister broodje shoarma besteld En ik heb al dagen zin in Mcdonalds, heerlijk een BigMac menu. Jammie!
Uitgerekend 1 - 15 november ♡ 1 november dreumesje - 32 jaar, 3e kindje - onbekend 2 november Jairy0811 - 29 jaar, 4e kindje - onbekend 3 november 4 november Torties - 30 jaar, 3e kindje - onbekend Mamaforlife - 38, 2e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26 jaar, 1e kindje - onbekend NEH - 29 jaar, 1e kindje - onbekend Lindsey89 - 29 jaar, 3e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37 jaar?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31 jaar, 3e kindje - onbekend Miltje - 34 jaar, 4e kindje- onbekend 8 november Miles - 29 jaar , 2e kindje - onbekend Stresskipje - 30 jaar, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24 jaar, 2e kindje - onbekend Sjaantje91 - 27, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39 jaar, 3e kindje - onbekend 1e wondertje, 32 jaar, 2e kindje na ICSI - onbekend Lady1993- 25 jaar, 1e kindje- onbekend 10 november Zwangels - 36 jaar, 3e kindje - onbekend Roosje89 - 29 jaar, 2e kindje - onbekend MissMorrow - 33 jaar, 1e kindje na twee vmk - onbekend 11 november xBambi - 30 jaar, 2e kindje - onbekend 12 november Lalalaura- 30 jaar - 1e kindje uit mijn buik - onbekend 13 november Maria02 - 32 jaar 1e kindje - onbekend 14 november Mommy563 - 27 jaar 2e kindje - onbekend MerelM - 29 jaar, 1e kindje - onbekend Besje31 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend 15 november Roetje08 - 26 jaar, 2e kindje - onbekend Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (28) ---------------------------------------------- Vlindertjes: AapEnOlifant - 5w&2d Gandy - 5w&5d Aurorae - Orchidea - 5w Afspraken: 21 Maart MissMorrow - 2de echo 6+4 weken 22 Maart dreumesje - eerste echo + intake (8wkn) Miles - eerste echo fertiliteitsarts ziekenhuis (7 weken) 25 Maart Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken xBambi - eerste echo fertiliteitsarts (7 weken) 26 maart Kaatje92- tweede echo (7+6) bij gynaecoloog MerelM - Eerste echo bij gynaecoloog bij 6.5 weken Mamaforlife - 8 weken echo om groei te controleren, termijn onduidelijk Nadia33 - Tweede echo bij gynaecoloog met 7.2 weken 27 Maart Zwangels - eerste echo en intake VK bij 7,3 wk NEH - 1e echo vk bij 8 weken Mommy563 - 1e echo en intake VK 28 Maart Miltje - 3de echo gyn 8wk 29 Maart Lady1993- eerste echo bij 7,6 wk 1 April Lalalaura-eerste echo/afsluiting mmm Besje31 - eerste echo en intake VK Lindsey89 - tweede echo 8.6 wk 2 April Miles - intake VK Sjaantje91 - 2e echo bij 8,2 wk 3 April Stresskipje - eerste echo vk (8w&5d) 4 April Miles - eerste echo VK (9 weken) 5 April Maria02 - eerste echo 8 April Jairy0811 - termijnecho + intake VK Stresskipje - intake vk 9 April Roetje 08 - 1e echo bij 8.4 weken 10 April Ready2LoveU - 1e echo bij 8.6 weken 12 April Maria02 - intake VK 16 April Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) 17 April Mamaforlife - 11 weken echo 23 April Ready2LoveU - intake POP-poli MMC 26 April Maria02 - tweede (termijn)echo 14 Mei dreumesje - Laatste MvM kratje opgehaald (15w&5d) 20 mei Stresskipje - laatste kratje MvM wordt opgehaald (15w&3d) 27 mei Zwangels - Laatste kratje MvM wordt opgehaald (16w1d) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Voor de geheime Facebook-groep kan je @Torties een bericht sturen met je Facebook-naam.
Oh ja hoor...ik heb gisteren vegetarische wraps op met alleen maar rauwe groenten... Mijn cravings is trouwens echt de kroket. En met name de McKroket. Zal McDonalds iets in het eten stoppen waardoor zwangeren het lekkerder vinden?
Ik ben voor nu wel even klaar met mezelf gek maken. Bloed nu al een week. De ene dag meer dan de andere. Gisteren was het veel roodverlies. Geen stolsels, geen kramp, maar was er niet gerust op. Deed nog een testje in de hoop mezelf te kalmeren. Dat mislukte want het lijntje was aanzienlijk lichter. Vanmorgen nogmaals getest en nu opeens is ie weer donker. Waarschijnlijk gisteren dus gewoon te dunne urine... Heb gehuild als een malle omdat ik het gedoe zo zat ben. Maar ik besef me nu des te meer dat het zo nog een lange anderhalve week gaat worden. Ik moet echt even blijven ademen. Wat er ook gebeurt, ik verander er nu toch niets aan....
Wat heftig dat je blijft bloeden. wanneer mag je naar de VK toe? Het kan best zo zijn dat een volgend testje weer veel lichter uitvalt omdat ze dan het hCG niet meer aankunnen. Dat noemen ze het hook-effect. Dus ik zou stoppen met jezelf gek maken en testjes blijven doen.
Als je er echt niet gerust op bent: bel je gynaecoloog of huisarts. Het is ook niet de bedoeling dat je nog 1,5 week gaat lopen stressen. Ik had mijn eerste echo met 5.4 en vandaag weer met 6.4. Ze kunnen dan wel zien hoe ver je bent. Dat is iets en dat helpt mij wel.
Laura je test ziet er goed uit. Ik zou echt de echo afspraaknaar voor halenals dat je meer rust gaat geven. Bloeden is niet leuk mar hoef niks te beteken. Ach meid knuffel voor jou.
hoii meiden hier een super mooie echo gehad het is nog niet te meten maar het hartje klopt super mooi en alles zag er goed uit
Hier eet ik ook gewoon nog McDonalds of broodje kebab. En jammie Mackroket! Bij mijn eerste heb ik zoveel kroketten gegeten echt vreselijk, deed op den duur ovenkroketten en dan met mayonaise... hahahaha Nu deze zwangerschap is de zin in eten er niet echt, ben zo misselijk. En dan weer te moe om te koken... maar ik moet wel want de kinderen willen en moeten ook gewoon eten.