Uitgerekend 1 t/m 15 november 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Miles, 24 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Het is vooral in de avond erg opgeblazen. En dat is de volgende ochtend weer weg.

2. Mamaforlife

Mamaforlife Actief lid

13 mrt 2019
    180
    274
    63
    Vrouw
    Ik ook!!! Same days hahaha

dreumesje vindt dit leuk.
  3. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Klopt besje, 14 november is een mooie datum:rolleyes:

Nee inderdaad nog geen baarmoeder dikke buik, maar mijn darmen zijn opgezwollen, er is van alles gaande zeg maar. Vond t zo leuk om te zien dat idd met een week of 14 zo’n buikje wel echt n baby buikje is. Kijk ik echt naar uit!

Begin februari had ik een vmk tussen de 5 en 6 weken en nu ik de 6 weken voorbij ben kan ik steeds meer genieten. Heerlijk baby roomtours op YouTube kijken en zwijmelen. Wie kijkt dat ook? Interior junkie enzo?

Ready2loveU en Sjaantje91 vinden dit leuk.
  4. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Hahaha toevallig :roflmao:

5. Miltje

Miltje Niet meer actief

Uhm wanneer was je eisprong dan? Heb je ovulatietest gebruikt?! Het kan dat ei later is gesprongen he. De echt meting komt pas tussen 10 -12 weken ;).

6. Miltje

Miltje Niet meer actief

Ja oké de mijne was op 26 januari. Toen had ik weer een MK. En met een cyclus van 34 dagen ben ik gelijk zwanger geworden. Op cd 22 had ik de ei te pakken.
    Echt weten wanneer je eisprong is geweest kan allen door tempen. En anders wordt een berekening gedaan van 24 a48 uur na een positief ovulatietest.

7. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Ja dat klopt. Ik heb bij de jongens getempt en ovulatietesten gedaan. Nu is het afwachten :D

Miltje vindt dit leuk.
  8. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Hebben jullie het ook elke keer koud? Of ben ik de enige :roflmao: Ik zit elke avond met een shirt, vest en een badjas aan. (Broek heb ik natuurlijk ook aan) :p

Ready2loveU en MissMorrow vinden dit leuk.
  9. Viviennee

Viviennee VIP lid

31 mrt 2016
    5.581
    3.734
    113
    Amsterdam
    Sinds de eerste test. Met shirts en truien en sokken en deken NOG koud.

Ready2loveU en dreumesje vinden dit leuk.
  10. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Hier ook koud!

11. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Oh ik ben dus toch niet de enige die het koud heeft. Ik slaap ook heerlijk met sokken aan. :roflmao:

Ready2loveU en Kaatje92 vinden dit leuk.
  12. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Dat kan ik niet hoor :roflmao:ik slaap met twee winterdekens.

13. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Gelukkig! En wat fijn dat alles goed was!
    Het kan zomaar zijn dat je eisprong deze ronde onverhoopt wat later was of een latere innesteling. Soms zwerft een bevrucht eicel wat langer rond voor het innestelt of treedt er een diapauze op.

Koud hier ook! Ik zit telkens met een dekentje op de bank savonds, soms zelfs twee :roflmao:

Buikje overdag valt het nog mee, maar in de avond is hij echt goed zichtbaar; een flinke bolle darmenbuikje die niet meer weg te stoppen is, haha.
    Opzich vind ik het wel iets hebben, maar het wordt leuker als het echt een babybuikje begint te worden.

Ready2loveU en dreumesje vinden dit leuk.
  14. Sjaantje91

Sjaantje91 Bekend lid

3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    Koud: zo erg koud! Ik slaap ook met twee dekens die ik dan halve wegens de plaspauze snachts er afmikker.

Ik heb vanavond voor het eerst mijn eten laten staan krijg geen hap weg, ondanks dat er zo lekker voor me gekookt werd... Nu maar twee witte crackertjes op... Met moeite

Pfffff:o:

15. Zonn

Zonn Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.170
    253
    83
    NULL
    NULL
    Jaaa hier ook koud, ben al n paar keer uit mijn werk warm gaan douchen om weer een beetje op temp te komen. Zou dat komen omdat er nu zoveel energie naar de baarmoeder gaat?

16. Miltje

Miltje Niet meer actief

The Queen van de koud. Ik haat koud hebben. Vreselijk. Heb altijd een warm dekken in bed op de plaats waar ik lig :roflmao::roflmao:. Ik weiger om koud te hebben. Ik loop het liefst in me warm badjas en mij man zegt dat ik de vrouwelijk versie ben van de hugh hefner in zijn badjas :roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao::roflmao:
    Onesie doet hier de laatst tijd ook goed zijn dienst:D.

dreumesje en MissMorrow vinden dit leuk.
  17. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    Overdag valt het mee met de kou, maar ‘s avonds vooral super koude voeten. Dan duurt het ook even voordat ik in slaap kan komen. ‘S nachts juist enorm veel zweten als ik het eenmaal warm heb.

Hier echt nog geen buikje. Behalve de vetlaag die er al zit :roflmao:

18. Nadia33

Nadia33 Actief lid

15 apr 2013
    343
    278
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Hier ook super koud. Komt ook door de vermoeidheid daar krijg je het koud van.

Wie droomt er ook zo duidelijk? Heb al de laatste tijd superechte dromen gehad. Droom vooral nu over de aankomende echo. Droom over mijn angst en dat het niet goed is tijdens de echo. Die heb ik maandag. Blegh geen fijne dromen

19. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Hier ook een vetlaag die de baby goed beschermt! :roflmao:

Ik had in het begin heel erge echte dromen, maar nu al een week niet meer. Misschien komen ze nog terug en misschien niet :o:

Nadia33 vindt dit leuk.
  20. Zwangels

Zwangels Fanatiek lid

22 jun 2012
    3.350
    450
    83
    Vrouw
    Schoonebeek
    Hier overdag wel koud, maar als ik wakker word in de ochtend lig ik te baden in het zweet echt niet normaal.

MissMorrow vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina