Mooie testen hoor!! MvM dit keer doe ik er niet aan mee. Wordt sowieso ook een beetje lastig uitleggen aan de kids, los van het feit dat de oudste het dan zeker door gaat hebben gezien ze de kannen al eerder gezien heeft.
Ik kreeg steeds twee potten, en had vuldrang. Als ik er steeds twee krijg moeten ze ook vol hueee. Het stinkt. Ik plas sowieso altijd veel, dus elke keer die stomme potten er weer bij terwijl je gewoon neer wil ploffen en piesen. Mijn moeder heeft het vier keer gedaan, nou ik bedank na 1 keer Ze hadden ook zomer- en winterstops omdat ze blijkbaar genoeg hadden, dus mij missen ze niet I guess.
Ik vond de lucht die uit de potten kwam echt niet te harden, al helemaal niet gecombineerd met eventueel ochtendmisselijkheid. Dat was voor mij wel het grootste nadeel, en dan dat vele de potten herkennen als ze bij de voordeur staan.
Duidelijk, hahah. Wij willen het ook heel graag weer weten, dus ga rond 15 weken een geslachtsbepaling in plannen.
+1. Als de dood. We hebben serieus geen plek. En net 2 nieuwe leasebakken, waar dus geen ruimte voor 4 kids in is..
Nee, alleen met de eerste gedaan en we willen nu tot een week of 12 wachten met vertellen tegen de kids. Dat kan ik nooit geheim houden met die flessen in huis!
Mag ik jullie voorstellen; CB digital, 2-3 weken. Ik hoop dat hij kort bij me blijft en snel plek maakt voor 3+! Hier in elk geval al heeeel blij mee! Vandaag weer bloed geprikt; 334 hCG!