Ik heb ook echt verschil in wat ik wel en niet kan / hoe erg last ik van symptomen heb hoor. Ben altijd wel blij als het even een beetje zakt...
Liep net op de markt... Dat gaat ook niet meer eigenlijk al die dingen die altijd zo lekker ruiken.... Pfff echt zo ranzig
Jammer hè! Net bij de visboer. Gek op kibbeling en lekkere broodjes vis enzo maar nu walg ik er van. Zo raar dat je lichaam nu zo anti is! Wat ik ook zo vind stinken is als er gekookt is en een uur later na het eten kom je de keuken in en je ruikt nog dat eten. Ookal vond ik het eten lekker dan nog stinkt het me te ervaren
@Kaatje92 Ik heb vanaf een paar dagen voor de positieve test behoorlijke pijn aan m’n borsten, maar heb ook 2 dagen tussendoor gehad dat ik er helemaal niets aan voelde, ook niet als ik mn best deed haha.. Dacht ook alle twee de keren dat het een slecht teken was, maar een dag later werd ik weer wakker en deed het weer zeer! @Nadia33 ik heb ook levensechte dromen, maar niet over echo’s en babies enzo Ik droomde vannacht dat ik achterna gezeten werd door een groep mensen. Werd om 3 uur wakker en heb eerst een aflevering friends gekeken voor ik weer kon slapen
@Kaatje92 aan de hand van symptomen zou ik proberen om je echt geen zorgen te maken.. dat verschilt per zwangerschap zo enorm. Ik heb twee vriendinnen die 9 maanden lang zich totaal niet anders voelde dan anders..
@Kaatje92 symptomen komen en gaan. Hier is het ook zo om de dag dat ik wel of niet last heb van symptomen. Ik had zo wie zo al weinig klachten. niet misselijk geen zere borsten niet veel plassen. Heb het nog steeds niet. Bedenk me maar dat iedere zwangerschap anders is en je niet altijd symptomen hoeft te hebben. Bij mijn miskramen had ik meteen overal last van. Dat zegt helaas niks. We hopen op het beste
Hier wisselt het ook per dag. Het enige wat ik wel elke dag heb zijn zere borsten. Niet gaan piekeren, ik weet het dat is makkelijker gezegd dan gedaan.
Vreselijk. Ik vind veel dingen en veel mensen erguh stinken. De geuren zijn opeens te sterk allemaal. Zelfs mijn wc, douche(douchegekl)of koffie. Ik heb echt moeit mee.
Ik houd mijn adem ook in als ik mensen passeer op straat :') Ben niet bang voor ziektes of zo, maar mensen zijn vies en ze stinken
Pfff dat is nog zwaarder. Hier is alles nee en alles krijsen en alles is frustratie en alles moet anders en toch niet zo en toch zelf en toch ook weer niet en dan is alles weer nee. En dat dan in combinatie met mijn hormonen....killing. geduld is bij mij super ver te zoeken. Eigenlijk wil ik alleen maar slapen en tussendoor netflixen of even buiten in het zonnetje zitten.
Ja same. Twee onder de twee, en vriend is superdruk dus kan het ook niet even afgeven helaas. Nog nooit zoooo moe geweest.
@Mamaforlife Precies zoals jij het typt....hier is de bijna 2 jarige ook in zijn nee fase....pfff geduld hebben is nu heel moeilijk. En daarbij is de 4 jarige er eentje met een gebruiksaanwijzing, welke ik ook nog niet helemaal duidelijk heb. Hij gaat ook naar het speciaal basisonderwijs. @Viviennee voor jou ook pittig want jij hebt ze nog jonger.