Hier is de vermoeidheid ook zwaarder met een een ondeugend meisje de zw vd miskraam heb ik als minder vermoeiend ervaren, want E. was nog zo klein en was toen pas in de beginfase van kruipen en deed nog 3 dutjes per dag. Nu ze rondkruipt en overal inzit en al haar speelgoed rondgooit en maar 1 dutje doet per dag.. het zal wel beteren met de tijd
Hier zijn de meiden 9,5 en bijna 7. Heeft heel veel voordelen Maar 9,5 heeft wel hele sterke prepuber buien en moet vrij veel huiswerk maken. Dat is weleens een getouwtrek. En beide dames hebben eigenzinnig karakter ☺️ Maar nogmaals, de leeftijden hebben wel veel voordelen!
Ik dacht altijd als de peuterpubertijd voorbij is dat het daarna een eitje is. Geen idee hoe ik aan die gedachte kwam ♀️
Eens! Twee dochters van 5 en 8. Lekker zelfstandig. Natuurlijk had ik gehoopt dat de derde minder leeftijdsverschil had met de jongste maar het is nu eenmaal zo gelopen.
Ik kan me hier helemaal bij aansluiten. Mijn oudste wordt in september 11 en de middelste nu in juli 8, het feit dat hun al ouder zijn heeft inderdaad echt heel veel voordelen. De jongste nu is 1 jaar, maar als hij in de middag even gaat slapen kan ik nog met hem mee gaan en de oudste twee helpen ook mee als ik dat vraag.
Hi ladies Ik had eerder al iets gepost over buikpijn. Dat hield helaas best extreem aan waardoor ik de vk gebeld heb. Ik moest eerst een nacht overbruggen en omdat het niet goed voelde ben ik zaterdag toch langs geweest. Ze hebben een echo gemaakt en alles ziet er voor nu prachtig uit.. Heel bijzonder omdat hartje zo snel te zien kloppen. Ik herken trouwens de levensechte dromen over echo's baby's en bloedverlies Ik heb zelf jaren gerookt maar kan echt kokhalzen van mensen die ruiken naar sigaretten Daarnaast veel last van misselijkheid en ook super moe
Toch wel spannend geweest voor jou! Wat voor buikpijn had je? menstruatieachtige krampen? steken? Fijn dat je een mooie kloppend hartje hebt gezien.
Goed dat je toch langs bent geweest, nu ben je direct gerustgesteld. Super dat je echo er goed uitzag!
@NEH wat fijn dat je snel terecht kon en een goede echo hebt gezien! Gaat je afspraak woensdag ook door?
Voor mij ook dag drie op rij dat ik daadwerkelijk over heb staan geven.. ik appte vriendlief of we vanmiddag poffertjes konden gaan eten, leg m’n telefoon weg, sprint naar boven, spuug, app hem; nevermind.
Ik vind het leeftijdtijdsverschil wel erg leuk. Hier is het ook zo gelopen maar ze snappen nu veel meer en maken het veel bewuster mee.
Whoehoe doet een 7 weken dansje Heb vannacht weer zo slecht geslapen, pfff ben zo moe. Maar toch doorgepakt en ben nu aan het opruimen.
Nee anders dan menstruatie krampen want dat kende ik inmiddels. Echt vreselijk aanhoudende krampen waardoor ik echt beperkt was in mijn doen en laten.