Dank jullie dames, heb dus pas om 20.00u een afspraak. Probeer jullie zo snel mogelijk op de hoogte te houden. @Lalalaura toch fijn dat je lichaam alles netjes heeft opgeruimd, hoef je daar geen vervolg in te hebben. En spannend dat de ivf nu gaat beginnen. Hoop voor jullie dat het gauw goed mag gaan.
Succes dames morgen!! En @Lalalaura sterktr wat een dubbel gevoel lijkt me zon gesprek. Hoop dat dit vervolg traject voor jou gaat werken!
Los van deze nare wending, toch fijn dat je zo snel al effectief door kan. En zeker fijn dat je zo’n doorpakker van een arts hebt! Succes met de IVF!
Ah dat is wel fijne. Geen tijd te verspillen en gelijk actie . Volgende rond wordt jou rond ik ga harde voor jullie duimen x .
Rare nacht, doodop bed in gegaan en nu al wakker. Meestal probeer ik verder te slapen maar nu slaap is gewoon weg.
Daar zitten we weer een crackertje te eten met mierzoete limonade. Ben vooral misselijk en blijkbaar houd mijn nacht om 5u op Succes met de echo's vandaag! Ik mag morgen eindelijk! (Zal mijn afspraak nog even op de lijst zetten)
@Lalalaura Fijn dat je lichaam zo snel heeft gehandeld en alles schoon is om een ander traject te gaan volgen. Ik hoop snel dat het ivf traject jullie gaat helpen! dikke knuf. Hier al drie nachten op rij hazeslaapjes in verband met een ziek kind. Ze heeft het echt goed te pakken..Flinke griep, dubbele oorontsteking. Zo zielig. Wij zijn bekaf. Gelukkig vandaag een vrije dag om even bij te tanken. Ik begin helaas ook klachten te krijgen. Snipverkouden en keelpijn
Hier kan het zijn dat we binnenkort een peuter met waterpokken hebben... Het heerst op kdv en gisteravond ineens 38,5 vanuit het niets.
Waterpokken hebben ze beide gelukkig gehad. Bij de jongste verliep het erg mild. Ben benieuwd of zij het dan toch weer kan krijgen? sterkte alvast! Hier hielp een bad met havermout erg goed tegen de jeuk
Hoi meiden Is er iemand die al iets kan voelen als je op je onderbuik drukt? Ik eigenlijk niet echt...
Whaa wil niet in mijn auto stappen naar werk, maar in mijn bed stappen . Succes met de echo’s vandaag! Hoop op alleen maar goed nieuws. @Lalalaura heel veel sterkte, maar wel fijn denk ik dat je meteen door kan. @Stresskipje niet geprobeerd maar ik ben ook iets minder ver nog. Eerst maar eens een goede echo!
Succes vandaag @Zwangels en @Mommy563 In ieder geval fijn dat je lichaam het zelf heeft weten op te lossen @Lalalaura , ookal klinkt het erg raar om te zeggen ook super dat ze meteen doorpakken en dat je verder kan, hopelijk ga je er positief in? Is ook nogal wat, wat je afgelopen maanden hebt moeten doormaken. Heel veel succes in ieder geval, ik duim voor jullie!
Nah @Lalalaura ik hield toch stiekem nog steeds hoop ook al deed jij dat niet Fijn dat je iig meteen weer verder kan zo
@Lalalaura wat lief dat je ons op de hoogte houdt. Fijn te horen dat je een arts hebt die meteen doorpakt.. ik hoop echt voor jullie dat er na alles wat jullie hebben meegemaakt nu een tweede wondertje mag komen!
@Lalalaura fijn om te horen dat je arts inderdaad wel meteen doorpakt en niet op de lange loop laat nu. Heel veel sterkte nog en ik hoop mee dat er gauw een tweede ukkie mag komen! @Stresskipje ik voel mijn baarmoeder al, was bij de eerste echo al voelbaar en deze komt dan al boven mijn schaambot uit. Dit heeft wel heel erg te maken met dat het de vierde is, het groeit allemaal iets sneller omhoog. Normaal ligt ie bij een eerste/tweede kindje nog achter het schaambot.
Ja ik voel hem nog niet. Komt wel met een week of 11. Ik voel wel dat ie groeit. Soort ongemakkelijk gevoel, af en toe steken
Heel veel succes met toeleven naar de echo’s vandaag! Lalalaura fijn dat je lichaam t goed opgelost heeft, dat is een goed teken. Wens je een goed ivf traject toe!
♡ Uitgerekend 1 - 15 november ♡ 30 oktober Jairy0811 - 29 jaar, 4e kindje - onbekend 1 november dreumesje - 32 jaar, 3e kindje - onbekend 2 november 3 november Mamaforlife- 38, 2e kindje- onbekend 4 november Torties - 30 jaar, 3e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26 jaar, 1e kindje - onbekend NEH - 29 jaar, 1e kindje - onbekend Lindsey89 - 29 jaar, 3e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37 jaar?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31 jaar, 3e kindje - onbekend Miltje - 34 jaar, 4e kindje- onbekend Miles - 29 jaar , 2e kindje - onbekend 8 november Stresskipje - 30 jaar, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24 jaar, 2e kindje - onbekend Sjaantje91 - 27, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39 jaar, 3e kindje - onbekend 1e wondertje, 32 jaar, 2e kindje na ICSI - onbekend Lady1993- 25 jaar, 1e kindje- onbekend 10 november Zwangels - 36 jaar, 3e kindje - onbekend Roosje89 - 29 jaar, 2e kindje - onbekend 11 november xBambi - 30 jaar, 2e kindje - onbekend MissMorrow - 33 jaar, 1e kindje na twee vmk - onbekend 12 november 13 november Maria02 - 32 jaar 1e kindje - onbekend 14 november Mommy563 - 27 jaar 2e kindje - onbekend MerelM - 29 jaar, 1e kindje - onbekend Besje31 - 31 jaar - 1e kindje - onbekend 15 november Roetje08 - 27 jaar, 2e kindje - onbekend Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (27) ---------------------------------------------- Vlindertjes: AapEnOlifant - 5w&2d Gandy - 5w&5d Aurorae - Orchidea - 5w Lalalaura - 6w&6d Afspraken: 27 Maart Zwangels - eerste echo en intake VK bij 7,3 wk Mommy563 - 1e echo en intake VK 28 Maart Miltje - 3de echo gyn 8wk Roosje89- Eerste echo gyn 7.4wk 29 Maart Lady1993- eerste echo bij 7,6 wk Maria02 - eerste echo 1 April Besje31 - eerste echo en intake VK Lindsey89 - tweede echo 8.6 wk Dreumesje - tweede echo 9.4 2 April Miles - intake VK Sjaantje91 - 2e echo bij 8,2 wk 3 April Stresskipje - eerste echo vk (8w&5d) 4 April Miles - eerste echo VK (9 weken) 8 April Jairy0811 - termijnecho + intake VK Stresskipje - intake vk 9 April Roetje 08 - 1e echo bij 8.4 weken Kaatje92 - intake vk en derde echo MerelM - 2e echo gyneacoloog bij 8.5 weken 10 April Ready2LoveU - 1e echo bij 8.6 weken 11 April Viviennee - Intake VK 12 April Maria02 - intake VK 15 April xBambi - intake gynaecoloog 16 April Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) 17 April Mamaforlife - 11 weken echo 23 April Ready2LoveU - intake POP-poli MMC 26 April Maria02 - tweede (termijn)echo 14 Mei dreumesje - Laatste MvM kratje opgehaald (15w&5d) 20 mei Stresskipje - laatste kratje MvM wordt opgehaald (15w&3d) 27 mei Zwangels - Laatste kratje MvM wordt opgehaald (16w1d) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Voor de geheime Facebook-groep kan je @Torties een bericht sturen met je Facebook-naam.