Uitgerekend 1 t/m 15 november 2019

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Miles, 24 feb 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113

Ohnee, wat een verdrietig bericht :(
    Heel erg veel sterkte de komende tijd!

2. Miltje

Miltje Niet meer actief

Oh nee. Wat een nachtmerrie :(. Veel sterkte in de komende tijd

3. Miles

Miles Fanatiek lid

22 sep 2013
    1.372
    885
    113
    Vrouw
    Twee weken?!?! Wat een hel! Heel veel sterkte gewenst!

4. Miltje

Miltje Niet meer actief

5. MissMorrow

MissMorrow Fanatiek lid

17 dec 2018
    1.619
    2.007
    113
    Vrouw
    Accountmanager
    He bah :(
    Sterkte!
    2 weken wachten is trouwens wel lang...

6. Nadia33

Nadia33 Actief lid

15 apr 2013
    343
    278
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ah meid...wat erg verdrietig zeg. Heel veel sterkte. Ik hoop dat in die 2 weken tijd het vruchtje vanzelf komt.
    :(

7. Nadia33

Nadia33 Actief lid

15 apr 2013
    343
    278
    63
    Vrouw
    Noord Brabant
  8. Sjaantje91

Sjaantje91 Bekend lid

3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    Dames,
    hebben jullie tips voor een zwangerschaps broek, bijvoorbeeld merken die top zijn?
    En kan je al gewoon een broek kopen met zo'n enorme band? Werkt dat nu ook al?
    Ik pas ondertussen nog maar 1 broek (ik heb allemaal highwaist broeken niet zo handig nu) met moeite.
    Heb normaal maatje 38

9. Mamaforlife

Mamaforlife Actief lid

13 mrt 2019
    180
    274
    63
    Vrouw
    Ik eet kleine stukjes volkoren craqotte dat neutraliseert even. Maar meer heb ik nog niet ontdekt.

10. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Ah nee, wat verdrietig. Sterkte!

11. Miltje

Miltje Niet meer actief

Ik vroeg me ook al af hoe het met stresskipje is gegaan. Jammer dat ze ons niks laat weten nu we ook zo nieuwsgierig zijn door haar onzekerheid :( . Hoop dat geen nieuws ook goede nieuws is :).

dreumesje vindt dit leuk.
  12. Miltje

Miltje Niet meer actief

Ja dat doe ik ook maar ik kan heel de dag niet blijven eten :confused:. Ik heb me al gek gegoogle maar tips maar helaas:(. Na 12 weken zou het minder moeten zijn dus nog even volhouden en dik worden van blijven eten.

13. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.868
    113
    Vrouw
    Hoop ook dat alles goed is.

14. MerelM

MerelM Lid

5 mrt 2019
    87
    182
    33
    Vrouw
    Hoi dames, ik ben even afwezig geweest (teambuilding met werk, wat een drama als niemand weet dat je zwanger bent :confused:) en ben weer bijgelezen.

Naast de goede berichten ook een aantal nare berichten zie ik :(. Sterkte meiden!

Ben dit weekend goed misselijk geweest en voelde me echt zwanger (waar komt al die lucht vandaan :eek:) maar heb gisteren en vandaag eigenlijk nergens meer last van, alleen wat gevoelige borsten. Dat maakt me weer onzeker en ik word daar zo moe van.. Zou zooo graag willen genieten, maar het lukt gewoon even niet. Maar denk niet dat ik daar de enige in ben..

Kan niet wachten op de volgende echo, nog 6 dagen :rolleyes:

Miles, dreumesje, Kaatje92 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  15. Sjaantje91

Sjaantje91 Bekend lid

3 jun 2018
    981
    1.022
    93
    Vrouw
    ervaar die wisseling ook heel erg hoor! denk dat je je er echt geen zorgen om moet moeten.
    En geef het anders over 6 dagen even aan, misschien dat ze je bij de VK ook kunnen geruststellen.

16. MerelM

MerelM Lid

5 mrt 2019
    87
    182
    33
    Vrouw
    Ja ik moet ook gewoon niet zeuren, kwaaltjes of niet, t geeft geen garantie. Hoop gewoon dat t snel dinsdag is haha

Bedenk me wel dat ik totaal geen eetlust heb, krijg geen hap door mn keel en moet niet aan warm eten denken. Ik wil graag gezond blijven en goed eten, maar vind het erg lastig! Wat eten jullie om toch wat binnen te krijgen?

Ik eet vooral crackertjes, kwark en fruit.

17. Mamaforlife

Mamaforlife Actief lid

13 mrt 2019
    180
    274
    63
    Vrouw
    Broeken die ik heb zijn van Noppies, mamalicious en esprit. Paar keer c&a of onbekende goedkope merken geprobeerd maar dat zit echt voor geen meter. Heb een c&a broek gehad waarbij ik op een gegeven moment de zijkant open moest knippen omdat er geen rek in de band zat. Die koop ik echt niet meer. Nee ik wil echt goede broeken anders zit het over paar maanden echt niet lekker meer.

Ik draag alleen maar zwangerschap broeken. Geen last van die band. Ookal heb ik nog geen buik. Zit gewoon een shirt omheen en niemand die ziet dat ik positie kleding draag of je moet wel heel geoefend ook hebben. Als je op iemands riem zou letten zou je het kunnen zien, die zit dan van voren iets lager dan van achteren. Ik deed vorige week voor de laslaatkeer even een ruime pantalon aan. En trok hem na een half uur weer uit. Normale broeken passen echt niet meer. En dat terwijl ik 2 kilo ben afgevallen

18. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Ik heb mijn Zwangerschapsbroeken nog niet uitgehaald, pas mijn gewone broeken nog en draag er zelfs een riem in :) ik had wel een hele goeie van h&m met niet zo'n supergrote band en ook nog zon extra elastiekje bovenaan de band, vond hem echt ideaal, maar ben eens ergens uitgeleden in spagaat en toen was ie gescheurd :roflmao:

Miles en dreumesje vinden dit leuk.
  19. Jairy0811

Jairy0811 Fanatiek lid

19 sep 2016
    2.217
    1.383
    113
    Ik heb zwangerschapsbroeken van de H&M en die zitten echt ideaal, vind ik. Ze liggen nu alleen nog altijd in de kast, tot mijn verbazing gaan mijn eigen broeken nog steeds goed aan (zit in de avond wel niet zo fijn meer).

20. Lindsey89

Lindsey89 Bekend lid

30 sep 2012
    559
    101
    43

Deel Deze Pagina