Hier ook terug van de echo. Alles helemaal perfecto. Mijn uitgerekende datum is 10-11-2019. daar blijft hij op staan. Ik ga over twee weken dan over naar soort verloskundig deel in het ziekenhuis. Want ik blijf sowieso medisch. Ooh ik ben zo blij. en vond het zo bijzonder (aaah) dat het bewoog, echt heel vreemd hihi. oké helemaal verliefd.
Ik kan 't ook wel maar heb 't gevoel dat het wat knelt achter m'n schaambot. Bang dat ik t verdruk ofzo
Hahah, dat is duidelijk. De volgende echo die ik heb is de geslachtsbepaling dus heb verder geen kans meer om te spieken, maar mijn gevoel zegt ook een meisje.
♡ Uitgerekend 1 - 15 november ♡ 30 oktober Jairy0811 - 29 jaar, 4e kindje - onbekend 1 november dreumesje - 32 jaar, 3e kindje - onbekend 3 november Mamaforlife- 38, 2e kindje- onbekend Lindsey89 - 29 jaar, 3e kindje - onbekend Kaatje92 - 26 jaar, 1e kindje - onbekend 4 november Torties - 30 jaar, 3e kindje - onbekend Lindsey89 - 29 jaar, 3e kindje - onbekend Lottel - 35 jaar, 2e kindje - onbekend 5 november NEH - 29 jaar, 1e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31 jaar, 3e kindje - onbekend Miltje - 34 jaar, 4e kindje- onbekend Miles - 29 jaar , 2e kindje - onbekend 8 november Stresskipje - 30 jaar, 1e kindje - onbekend Sjaantje91 - 27, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39 jaar, 3e kindje - onbekend 1e wondertje, 32 jaar, 2e kindje na ICSI - onbekend Lady1993- 25 jaar, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24 jaar - 2e kindje - onbekend 10 november Zwangels - 36 jaar, 3e kindje - onbekend Roosje89 - 29 jaar, 2e kindje - onbekend Maria02- 32 jaar, 1e kindje - onbekend 11 november xBambi - 30 jaar, 2e kindje - onbekend 12 november MissMorrow - 34 jaar, 1e kindje na twee vmk - onbekend 14 november MerelM - 29 jaar, 1e kindje - onbekend Zonn - 37 jaar - 3e kindje - onbekend Roetje08 - 27 jaar, 2e kindje - onbekend Mommy563 - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 15 november Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (27) ---------------------------------------------- Vlindertjes (7): AapEnOlifant - 5w&2d Gandy - 5w&5d Aurorae - Orchidea - 5w Lalalaura - 6w&6d Besje31 - Silvia1980 - Afspraken: 16 April Miles - derde echo VK (11 weken-termijnecho) Jairy0811 - Extra echo VK 17 April Mamaforlife - 11 weken echo Stresskipje - termijnecho Nadia33 - termijnecho en bloedprikken NIPT Dreumesje - extra echo 18 April Torties - termijn echo (12 weken) 23 April Ready2LoveU - intake POP-poli MMC MerelM - Intake vk en termijnecho 10.5 weken Roetje08 - tweede echo 10.5w Lottel - 11 wk echo op 11.4w 24 April Miltje - 2de termijnecho Vivienne - VK/hartje luisteren 25 April Sjaantje91 - Nipt test Lottel- controle vk. 26 April Maria02 - tweede (termijn)echo 29 April xBambi - echo + NIPT 30 April Mommy563 - (derde)termijnecho Kaatje92 - controle gyn Sjaantje91- Controle gyn + intake 2 Mei Zwangels - afspraak verloskundige echo 6 Mei xBambi - controle VK ziekenhuis 7 Mei Jairy0811 - Geslachtsbepaling + controle VK 8 Mei Vivienne - controle VK 11 mei Lindsey89 - geslachtsbepaling 14 Mei dreumesje - Laatste MvM kratje opgehaald (15w&5d) 20 mei Stresskipje - laatste kratje MvM wordt opgehaald (15w&3d) xBambi - geslachtsbepaling 23 mei Lindsey89 - controle vk 27 mei Zwangels - Laatste kratje MvM wordt opgehaald (16w1d) xBambi - controle gynaecoloog 7 Juni Jairy0811 - 20 weken echo VK 21 Juni xBambi - 20 weken echo 1 Juli Jairy0811 - Controle VK WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Voor de geheime Facebook-groep kan je @Torties of @Viviennee een berichtje sturen.
Mooie echo's weer meiden. Ik moet nog een weekje geduld hebben. Kan niet wachten om weer eens te gaan spieken. Benen over elkaar gaat nog wel, maar in kleermakerszit kom ik niet meer. Toevallig gisteren geprobeerd Hier lijkt de misselijkheid sinds gisteren ineens een heel stuk minder te zijn, super blij mee. Kan ik tenminste m'n leven weer een beetje terug krijgen.
Geen meting gehad vandaag, maar het termijn is ook al bepaald. Geloof dat ze alles pas weer meten met de 20 weken echo.
Ah oké. Mooie echo iig. NUB staat idd goed op. Er is een topic over de NUB. Leuk om te kijken wat iedereen daar van vindt .
Mooie echo's!! @Jairy0811 ik denk ook een meisje als ik jou echofoto's zie. Hier denk ik dat het deze keer een meisje is. Hoop ik stiekem ook. Maar met een derde jongen zijn we heel blij.
Hi dames! Dit keer kon de vk wel goed meren, wij zijn 2 dagen naar voren gezet en uitgerekend op 7 november! De baby zwaait naar jullie
Heb naar de nub en schedel gekeken. Maar nub is het meest betrouwbaar rond 13 weken, en skull is helemaal niet betrouwbaar hahaha.