Ja daar ga ik ook nog voor. En ik maak ondertussen m’n andere testen op. Ik test wel steeds elke dag, maar wisselend qua merk zodat ik wel goede oploop kan checken.
Ik ga ook op 5 weken proberen te mikken op 3+. Als ik m’n hCG waarde doortel tot 5 weken moet ik dan wel boven de 2000 zijn. Spannend
Het kan wel zijn dat je nog 2-3 op de test krijgt. Van de ervaringen die ik zo gelezen heb krijgen sommige pas tegen 6wk een 3+ op de test (andere weer net over de 5wk, dus blijft een gokje).
Uitgerekend: 1 - 15 november ♡ 1 november dreumesje - 32, 3e kindje - onbekend 2 november Jairy0811 - 29, 4e kindje - onbekend 3 november 4 november Torties - 30, 3e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26, 1e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31, 3e kindje - onbekend 8 november Miles - 29, 2e kindje - onbekend Stresskipje - 30, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24, 2e kindje - onbekend Sjaantje91 - 27, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39, 3e kindje - onbekend 10 november Zwangels - 36, 3e kindje - onbekend Roosje89 - 29, 2e kindje - onbekend 11 november MissMorrow - 33, 1e kindje na twee vmk - onbekend Aurorae - 29, 2e kindje - onbekend 12 november 13 november 14 november 15 november ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (15) ---------------------------------------------- Afspraken: 11 maart Kaatje92 - eerste echo bij gynaecoloog (6 weken) 18 maart Jairy0811 - eerste echo VK (7wk) 22 maart dreumesje - eerste echo + intake (8wkn) Miles - eerste echo fertiliteitsarts ziekenhuis (7 weken) 25 maart Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken 2 april Miles - intake VK 4 april Miles - eerste echo VK (9 weken) 8 april Jairy0811 - termijnecho + intake VK 16 april Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Ja erg he, daar heb ik ook last van. Ik ben de aankomende dagen vrij dus kan ik mooi wat spullen uitzoeken.
Ik ben een beetje in de war.. vanochtend een lichtere action test dan gisteren middag. En vanmiddag nog lichter. Heb nu bij de Kruidvat 2 + testen gehaald zodat ik morgenochtend opnieuw kan testen.. wel heel misselijk vandaag maar ben best een beetje bang
Zou dan juist met dezelfde test blijven testen. Die plustesten van Kruidvat zijn trouwens ruk. Hele lichte streepjes, pennenstrepen, verdwijnende streepjes.. Of heb je de CB?
haha als ik de energie had! heb vandaag vooral in bed gelegen zo moe, werd wakker smiddags en voelde me niet veel beter...