♡ Uitgerekend 1 - 15 november ♡ 30 oktober Jairy0811 - 29 jaar, 4e kindje - onbekend 1 november dreumesje - 32 jaar, 3e kindje - onbekend 3 november Mamaforlife- 38, 2e kindje- onbekend Lindsey89 - 29 jaar, 3e kindje - onbekend Kaatje92 - 26 jaar, 1e kindje - onbekend 4 november Torties - 30 jaar, 3e kindje - onbekend Lindsey89 - 29 jaar, 3e kindje - onbekend Lottel - 35 jaar, 2e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31 jaar, 3e kindje - onbekend Miltje - 34 jaar, 4e kindje- onbekend Miles - 29 jaar , 2e kindje - onbekend NEH - 29 jaar, 1e kindje - onbekend 8 november Stresskipje - 30 jaar, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39 jaar, 3e kindje - onbekend 1e wondertje, 32 jaar, 2e kindje na ICSI - onbekend Lady1993- 25 jaar, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24 jaar - 2e kindje - onbekend 10 november Zwangels - 36 jaar, 3e kindje - onbekend Roosje89 - 29 jaar, 2e kindje - onbekend Maria02- 32 jaar, 1e kindje - onbekend Sjaantje91 - 27, 1e kindje - onbekend 11 november xBambi - 30 jaar, 2e kindje - onbekend 12 november MissMorrow - 34 jaar, 1e kindje na twee vmk - onbekend 14 november MerelM - 29 jaar, 1e kindje - onbekend Zonn - 37 jaar - 3e kindje - onbekend Roetje08 - 27 jaar, 2e kindje - onbekend Mommy563 - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 15 november Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (27) ---------------------------------------------- Vlindertjes (7): AapEnOlifant - 5w&2d Gandy - 5w&5d Aurorae - Orchidea - 5w Lalalaura - 6w&6d Besje31 - Silvia1980 - Afspraken: 17 april Mamaforlife - 11 weken echo Stresskipje - termijnecho Nadia33 - termijnecho en bloedprikken NIPT Dreumesje - extra echo 18 April Torties - termijn echo (12 weken) 23 april Ready2LoveU - intake POP-poli MMC MerelM - Intake vk en termijnecho 10.5 weken Roetje08 - tweede echo 10.5w Lottel - 11 wk echo op 11.4w 24 april Miltje - 2de termijnecho Vivienne - VK/hartje luisteren 25 april Sjaantje91 - Nipt test Lottel- controle vk. 26 april Maria02 - tweede (termijn)echo 29 april xBambi - echo + NIPT 30 april Mommy563 - (derde)termijnecho Kaatje92 - controle gyn Sjaantje91- Controle gyn + intake 2 mei Zwangels - afspraak verloskundige echo 6 mei xBambi - controle VK ziekenhuis 7 mei Jairy0811 - Geslachtsbepaling + controle VK 8 mei Vivienne - controle VK 11 mei Lindsey89 - geslachtsbepaling 13 mei NEH - 14 weken controle VK 14 mei dreumesje - Laatste MvM kratje opgehaald (15w&5d) 16 mei Miles - geslachtsbepaling 20 mei Stresskipje - laatste kratje MvM wordt opgehaald (15w&3d) xBambi - geslachtsbepaling 23 mei Lindsey89 - controle vk 27 mei Zwangels - Laatste kratje MvM wordt opgehaald (16w1d) xBambi - controle gynaecoloog NEH - geslachtsbepaling VK 7 juni Jairy0811 - 20 weken echo VK 17 juni Miles - 20 weken echo 21 juni xBambi - 20 weken echo 1 juli Jairy0811 - Controle VK WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Voor de geheime Facebook-groep kan je @Torties of @Viviennee een berichtje sturen.
Fijn de goede echo's weer dames! He super jairy! 1e termijn achter rug! Ik doe morgen m'n 11 weken dansje hihi. Zo lief m'n meisje heeft een uitstapje van de psz, ze is helemaal zenuwachtig.
Weer even geen meldingen gehad Ik kom bij de groep als de echo van volgende week goed is.. Mooie echo's zien passeren! Wat groeien ze plots snel he. M'n buik begint ook uit te zetten, had gisteren een niet zo flatterende trui aan (een hoodie), amai leek precies 5m zwanger zal daar wat beter op moeten letten. Op het werk ook de wat wijdere t-shirts nemen Buiten mensen met beroepsgeheim weet niemand nog dat ik zwanger ben, en volgende week zaterdag ga ik het mijn zus vertellen (na een goeie echo natuurlijk). Op mijn werk ga ik er niet te veel poespas om maken, veel zieken en nog maar 1 collega die ik graag heb. Met moederdag is vriend zijn familie aan de beurt.
♡ Uitgerekend 1 - 15 november ♡ 30 oktober Jairy0811 - 29 jaar, 4e kindje - onbekend 1 november dreumesje - 32 jaar, 3e kindje - onbekend 3 november Mamaforlife- 38, 2e kindje- onbekend Lindsey89 - 29 jaar, 3e kindje - onbekend Kaatje92 - 26 jaar, 1e kindje - onbekend 4 november Torties - 30 jaar, 3e kindje - onbekend Lindsey89 - 29 jaar, 3e kindje - onbekend Lottel - 35 jaar, 2e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31 jaar, 3e kindje - onbekend Miltje - 34 jaar, 4e kindje- onbekend Miles - 29 jaar , 2e kindje - onbekend NEH - 29 jaar, 1e kindje - onbekend 8 november Stresskipje - 30 jaar, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39 jaar, 3e kindje - onbekend 1e wondertje, 32 jaar, 2e kindje na ICSI - onbekend Lady1993- 25 jaar, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24 jaar - 2e kindje - onbekend 10 november Zwangels - 36 jaar, 3e kindje - onbekend Roosje89 - 29 jaar, 2e kindje - onbekend Maria02- 32 jaar, 1e kindje - onbekend Sjaantje91 - 27, 1e kindje - onbekend 11 november xBambi - 30 jaar, 2e kindje - onbekend 12 november MissMorrow - 34 jaar, 1e kindje na twee vmk - onbekend 14 november MerelM - 29 jaar, 1e kindje - onbekend Zonn - 37 jaar - 3e kindje - onbekend Roetje08 - 27 jaar, 2e kindje - onbekend Mommy563 - 27 jaar - 2e kindje - onbekend 15 november Ready2LoveU - 28 jaar - 1e kindje - onbekend ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (27) ---------------------------------------------- Vlindertjes (7): AapEnOlifant - 5w&2d Gandy - 5w&5d Aurorae - Orchidea - 5w Lalalaura - 6w&6d Besje31 - Silvia1980 - Afspraken: 17 April Mamaforlife - 11 weken echo Stresskipje - termijnecho Nadia33 - termijnecho en bloedprikken NIPT Dreumesje - extra echo 18 April Torties - termijn echo (12 weken) 23 April Ready2LoveU - intake POP-poli MMC MerelM - Intake vk en termijnecho 10.5 weken Roetje08 - tweede echo 10.5w Lottel - 11 wk echo op 11.4w 24 April Miltje - 2de termijnecho Vivienne - VK/hartje luisteren 25 April Sjaantje91 - Nipt test Lottel- controle vk. 26 April Maria02 - tweede (termijn)echo 29 April xBambi - echo + NIPT 30 April Mommy563 - (derde)termijnecho Kaatje92 - controle gyn Sjaantje91- Controle gyn + intake 2 Mei Zwangels - afspraak verloskundige echo 6 Mei xBambi - controle VK ziekenhuis 7 Mei Jairy0811 - Geslachtsbepaling + controle VK 8 Mei Vivienne - controle VK 11 mei Lindsey89 - geslachtsbepaling 13 mei NEH - 14 weken controle VK 14 Mei dreumesje - Laatste MvM kratje opgehaald (15w&5d) 16 Mei Miles - geslachtsbepaling 20 mei Stresskipje - laatste kratje MvM wordt opgehaald (15w&3d) xBambi - geslachtsbepaling 23 mei Lindsey89 - controle vk 27 mei Zwangels - Laatste kratje MvM wordt opgehaald (16w1d) xBambi - controle gynaecoloog NEH - geslachtsbepaling VK 7 Juni Jairy0811 - 20 weken echo VK 21 Juni xBambi - 20 weken echo 1 Juli Jairy0811 - Controle VK WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Voor de geheime Facebook-groep kan je @Torties of @Viviennee een berichtje sturen.
Mag ik ook mee komen schrijven? Ik lees stiekem al een tijdje mee, maar wilde niet voor de goede termijnecho ergens gaan schrijven waar een kleine kans is dat ik herkend word. Vandaar dat ik even heb gewacht. Maar gisteravond hadden we een goede echo, ik ben nu 11 weken en 1 dag zwanger van ons vierde kindje. Eigenlijk stond een vierde helemaal niet op mijn lijstje, bij mijn man wel in januari bleek in onverwacht zwanger, wat eindigde in een miskraam met bijna 7 weken. Toen ging er een knop om leek het, en dacht ik: waarom wilde ik geen vierde? Superleuk juist! Maand erop was ik direct weer zwanger en nu dus op 5 november uitgerekend. Gister hebben we het de kinderen verteld, de jongste knikte en ging weer spelen, de middelste was helemaal door het dolle (had ik niet verwacht eigenlijk), ze zei bij het naar bed gaan:' Oh mam, ik krijg die lach niet meer van mijn gezicht, zó blij ben ik!' En de oudste moest even slikken. We hebben best pittige jaren achter de rug met zijn broertje, en hoewel het nu goed gaat, blijven die jaren dat hij veel huilde en vooral de oudste erg dwars zat bij hem wel hangen. Maar het landt nu wel een beetje en vindt hij het wel oké. Ik voel het kindje al af en toe, ik dacht dat het niet kon, maar gister tijdens de echo maken maakte hij een flinke koprol achteruit, dat de vk zelf zei:' Ik kan me voorstellen dat je zoiets al voelt, het is je vierde en deze is wel érg druk.' Dus het zijn toch plopjes en een soort 'schuiven' van de baby. Erg leuk weer Nipt test doen we niet, we zijn geen risicogroep, en abortus doen we sowieso niet, dus voegt voor ons niks toe. 20 weken echo doen we wel en dan willen we ook weten wat het is. Meisjesnaam hebben we al (alle vier de keren hadden we die al bijna direct, als is die bij dochter nog veranderd toen ze echt een meisje bleek te zijn met 20 weken echo). jongensnamen is een ramp bij ons. Dus maar afwachten of het een jongetje is (ik denk het wel ), en dan discussieren we wel verder
Van harte welkom in de groep. Ook al een vierde kind. Wat leuk, wij ook. Bij ons was ook de allereerste keer totaal onverwachts en toch wel leuk. Dat eindigde helaas in een MK. Toen vond ik het wel heel erg maar tja we zijn doorgegaan en de weg naar de 4de was alles behalve prettig. Maar nu dat het toch lijkt te gaan lukken zijn wij dol gelukkig en we gaan de kindjes vertellen in de vakantie. Dan weet in iig heel de school/dorp niet. Hoe oud zijn je kindjes als ik vragen mag?
Succes vandaag en ben heel nieuwsgierig naar je echo en of baby zich laat meten deze keer zoals het hoort.
En hoe voel het om gepasseerd te zijn de 12 weken? Weer een mijlpaal in de pocket . Ik kan niet wachten totdat ik ook voorbij ben.
Ik heb volgende week mij definitief echo en dan kijk ik even of ik durf te komen in de fb groep. Zijn er al veel zieltjes in de groep ?