We hebben in bestelling staan; Dubatti zwart met cognacleer Cybex cloud Z autostoel met Z base In augustus laten we het leveren, kan niet wachten! Tot die tijd gaan we op rantsoen want nu zijn we blut
Ja Joolz is ook gaaf! Ik heb die bij de eerste ook gehad dus we wilden nu iets anders, maar de Dubatti lijkt er wel wat op.
Ja dat ben je wel wat spaarcenten kwijt hier hoeft de kinderwagen niet nieuw te zijn. Maxi-Cosi hebben we nog.
Ik klink nu heel verwend (ben ik niet), maar wij mogen van mijn ouders of de kinderwagen of de kinderkamer uitzoeken. Scheelt een hoop geld
Wij kregen de eerste kinderwagen ook van mijn ouders, inderdaad We waren dooool op dat ding, nu zitten we vast aan een duowagen natuurlijk
hehe durfde het ook bijna niet te zeggen maar wij krijgen ook de kinderwagen! Baby kamer ga ik niet zo'n hele set kopen hoor. Gewoon bedje, en een opzetstuk zodat we van de lade kast een commode kunnen maken en klaar.
Wij kregen ook een mooi geldbedrag toen E. geboren werd, heb en we toen ook de wandelwagen en Maxi-Cosi mee kunnen kopen. Benieuwd of we dat nu opnieuw krijgen maar weet eigenlijk niet wat we allemaal nieuw moeten kopen voor deze baby, misschien een nieuwe wipstoel.. nog niet in durven verdiepen
Voor mensen die graag lopend shoppen kan ik de Joolz Geo aanraden! Wat heb ik veel boodschappen met die wagen gehaald! Zit een mega mand onder.
Hier komt geen nieuwe kinderwagen, we hebben die van de jongste nog deels in gebruik dus die bouw ik straks weer terug om met de bak erop. Ik heb een Mutsy Evo en vind die echt super fijn! We hebben daarnaast nu ook de Nexo, ook echt een ideale wagen.
Ja denk t ook! Even door elkaar gehaald, dat krijg je als je elkaar niet echt kent Is jouw zoon weer beter inmiddels?
Wij willen ook de mutsy evo! De eerste wagen van onze twee kids destijds weggegaan. Dus wil nu een degelijke maar niet te duur omdat ie maar voor 1 kindje is. Ik vind m mooi, stevig en leuke prijs.