Toch een beetje onzeker over mijn testen. Ligt het aan mij of aan de gratis testen? Hoeveel dpo kregen jullie een knaller? Vind lang duren haha Test van vandaag moet wel nog opdrogen
Maar jou 4 bovenste zijn toch best knallers! Ik denk dat zo mijn knaller eruit zag.. is wel al lang geleden trouwens..
Zou iemand mij erin willen zetten, ik heb geen computer. 27 jaar, 2e kindje bij 14 november! Zou super lief zijn!
Symptomen zeggen helemaal niets of het goed/slecht gaat. Gewoon vertrouwen hebben dat het goed zit, mocht het toch slecht gaan, kan je daar eerlijk gezegd niets aan veranderen.. (bij mijn ma was ik nog misselijk terwijl het vruchtje al gestopt was met leven..)
Ziet er goed uit hoor! Ik had mijn knaller deze keer wel al vrij optijd, maar bij mijn eerdere zwangerschappen wisselde dat. De een maakt sneller hCG aan dan de ander.
Oke bedankt ik ben gerustgesteld, hij is mooi opgedroogd en toch wel weer iets opgelopen. Heb nog 2 testen over en daarna stop ik ermee! Hebben jullie het al aan iemand verteld? Ik nog niet maar kan me bijna niet inhouden. Wil graag mn moeder of zus of schoonzus zeggen. Maar eigenlijk vind ik het nog wat vroeg dus ik houd me in. En bang dat ze misschien gaan doorvertellen
@Lantaarnpaal wij hebben het nog tegen niemand verteld, is ook moeilijk om je in te houden hoor!! Hoelang denk jij het te kunnen volhouden? Bij mijn vorige zwangerschap vanaf week 5 tot 24 weken van 03.00u tot 17.00 moeten overgeven dag in dag uit en nu heb ik een kleine hummel rondlopen dus eigenlijk wil ik het ook snel tegen mijn ouders zeggen zodat ze me kunnen ondersteunen, ga het toch proberen vol te houden tot 7-8 weken.. wanneer vertellen de meeste het tegen ouders? En zijn er orginele ideeen? Sorry is leuk om mee bezig te zijn, en over na te denken
Goedemorgen en welkom nieuwe dames! @Lantaarnpaal je hebt een duidelijke oploop en dat lijkt me het belangrijkst! Die van mij lopen ook maar langzaam op. Vandaag 14 dpo, maar nog geen knaller. Bij mijn vorige zwangerschap had ik op 14 dpo een lichte streep en op 16 dpo een mega knaller. Dus het kan alle kanten op. Ik heb het gisteren aan mijn moeder verteld en mijn zusjes...en mijn beste vriendin. Ik was jarig en iedereen was er. Dus het was heeeeel moeilijk.
Uitgerekend: 1 - 15 november ♡ 1 november dreumesje - 32, 3e kindje - onbekend 2 november Jairy0811 - 29, 4e kindje - onbekend 3 november 4 november Torties - 30, 3e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26, 1e kindje - onbekend NEH - 29, 1e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31, 3e kindje - onbekend 8 november Miles - 29, 2e kindje - onbekend Stresskipje - 30, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24, 2e kindje - onbekend Sjaantje91 - 27, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39, 3e kindje - onbekend 1e wondertje, 32, 2e kindje na ICSI - onbekend 10 november Zwangels - 36, 3e kindje - onbekend Roosje89 - 29, 2e kindje - onbekend 11 november Aurorae - 29, 2e kindje - onbekend 12 november MissMorrow - 33, 1e kindje na twee vmk - onbekend 13 november 14 november Mommy563 - 27 jaar 2e kindje - onbekend 15 november Roetje08 - 26, 2e kindje - onbekend ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (19) ---------------------------------------------- Afspraken: 11 maart Kaatje92 - eerste echo bij gynaecoloog (6 weken) 18 maart Jairy0811 - eerste echo VK (7wk) 22 maart dreumesje - eerste echo + intake (8wkn) Miles - eerste echo fertiliteitsarts ziekenhuis (7 weken) 25 maart Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken 2 april Miles - intake VK 4 april Miles - eerste echo VK (9 weken) 8 april Jairy0811 - termijnecho + intake VK 16 april Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Hi! Bij mij ook het eerste kindje en een beetje hetzelfde ik heb af en toe last van een soort ongesteldheidskrampen maar meestal de middagen en soms ook niet daarnaast af en toe misselijk. Ik heb een vriendinnetje die de eerste 3 maanden amper tot iets had dus het kan heel erg verschillen..
Hier weet nog niemand het. Omdat mijn oudste wel het een en ander door begint te krijgen hebben we gister besloten om het hen na de echo (als deze goed is) te vertellen. Ik ben dan 7wk. We kijken daarna even of we het dan ook al aan onze ouders gaan vertellen, maar de rest van de familie (ook broers en zussen) krijgen het pas te horen na de termijn echo.
Met E. hadden we het aan 8 weken verteld, net na de echo, in september hebben we het met 9,5 weken verteld, anderhalve week na de eerste echo, nu wachten we zeker tot na een goeie echo op 12 weken of tot na de niptest. Mijn zus ga ik het misschien eerder vertellen.
Uitgerekend: 1 - 15 november ♡ 1 november dreumesje - 32, 3e kindje - onbekend 2 november Jairy0811 - 29, 4e kindje - onbekend 3 november 4 november Torties - 30, 3e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26, 1e kindje - onbekend NEH - 29, 1e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31, 3e kindje - onbekend 8 november Miles - 29, 2e kindje - onbekend Stresskipje - 30, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24, 2e kindje - onbekend Sjaantje91 - 27, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39, 3e kindje - onbekend 1e wondertje, 32, 2e kindje na ICSI - onbekend 10 november Zwangels - 36, 3e kindje - onbekend Roosje89 - 29, 2e kindje - onbekend 11 november Aurorae - 29, 2e kindje - onbekend 12 november MissMorrow - 33, 1e kindje na twee vmk - onbekend 13 november 14 november Mommy563 - 27 jaar 2e kindje - onbekend 15 november Roetje08 - 26, 2e kindje - onbekend ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (19) ---------------------------------------------- Afspraken: 11 maart Kaatje92 - eerste echo bij gynaecoloog (6 weken) 14 maart MissMorrow - eerste echo bij gynaecoloog ivm miskramen (5,5 wk) 18 maart Jairy0811 - eerste echo VK (7wk) 22 maart dreumesje - eerste echo + intake (8wkn) Miles - eerste echo fertiliteitsarts ziekenhuis (7 weken) 25 maart Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken 2 april Miles - intake VK 4 april Miles - eerste echo VK (9 weken) 8 april Jairy0811 - termijnecho + intake VK 16 april Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).