Fijne koningsdag! Hier is het ook slecht weer, regent al de hele morgen en volgens mij blijft het ook gedurende de dag een beetje aanhouden zo.
Volgens de buienradar wel helaas.. Pfff heb echt ineens zo'n last van m'n hormonen... Vriend en dochter zijn aan 't bankhangen, vriend ruikt zo naar rook dat ik er gewoon misselijk van ben. Ben nu dus maar naar boven gevlucht. Heel de huiskamer is al weken ontploft maar niemand lijkt 't te zien behalve ik..
Fijne Koningsdag! Hier ook regen dus we blijven waarschijnlijk ook binnen. Moet ook nog de logeertas van de oudste klaarmaken want hij gaat als het goed is logeren bij opa en oma vanaf morgen.
Ik denk dat het overal slecht weer wordt. Wij gaan nog even bij babydump kijken om inspiratie op te doen, babypark is helaas dicht. Verder doen we ook helemaal niks!
Heb ik ook Ik heb telkens een mega plof buik. Lijk dan enorm zwanger maar is puur lucht. En al het eten wat er dan ook nog bij moet voelt als proppen. Dus verbergen dat ik zwanger ben is onmogelijk terwijl je eigenlijk helemaal niet de babybuik ziet maar alleen maar opgezette buik. Voelt beetje nep haha
Hier juist van genomen dat het laatste Koningsdag is zonder kids... Lekker geshopt boekjes wat kleertjes kost geen drol dus dat is wel lekker. Ook wel regen maar goede regenjas werkte prima
Haha, die buik, herkenbaar, krijg m'n werkbroek ook niet meer dicht. Als ik hem laat gaan, dan kijk ik 20 weken zwanger
Hier lijken de kwaaltjes af te nemen....ik weet dat het kan met dit termijn alleen voel mij er niet prettig onder. Enige wat ik wel heb is de sterke reukzin. Is het al donderdag
Hier ook heb weer energie minder misselijk... Maar heb er wel erg veel rug pijn voor terug... Als ik veel doe. En die geur omg.... Dus hier ook met gemengde gevoelens... Maar met 12 weken is het toch niet gek dat de kwaaltjes minder zijn? Is toch niet vroeg??
Hopelijk ga je de kleine binnenkort voelen, dan heb je op die manier bevestiging dat t goed gaat. Is ook jouw derde, dus zal niet lang meer duren waarschijnlijk. Mijn kwaaltjes zijn ook minder, slaap wel iedere middag even. Heb ik echt nodig om de avond normaal door te komen. Deze week de zolder ingericht voor de Jongste zodat ik de komende tijd om mijn gemakje haar oude kamer kan gaan behangen en verven als babykamer. Kan niet wachten!! Hou enorm van interieur styling