Ja ik voel dat iedere dag enkele keren. En weet zeker dat dat mini-me is. En dat terwijl m'n placenta bovenaan ligt en het gevoel dempt. Maar weet zeker dat ik het goed voel
Hier gisteren aan onze peuter verteld dus ik krijg nu telkens de vraag: mama zit er een baby in jouw buik? Dan mag baby wel in mijn oude bedje slapen hoor. Baby's huilen alleen maar. En baby's kunnen ook een beetje lachen
Hoi dames, Hebben jullie ook nog onzekerheid (ook na de 12 weken)? Ik voelde mijn baarmoeder heel goed en nu niet meer en als ik dat naast het niet vinden van het hartje zet, raak ik toch wel in paniek. Dinsdag controle bij de gyn, geen idee of hij een echo maakt, maar ik ga het wel vragen. Herkenbaar?
Nee, volgens mij ben ik een stuk chiller dan de rest Heb soms echt al zo'n gigantische last van mijn bekken dat ik bang ben voor de komende 28 weken
Ik heb die onzekerheid hier ook niet zo, het gaat goed en zo voel ik me ook. Alleen al af en toe last van een harde buik, dus vrees er voor dat deze weer flink aanwezig gaan zijn verder in de zwangerschap. @Kaatje92 , bij de VK luisteren ze sowieso elke controle even naar het hartje, mij lijkt dat dit bij de gyn ook zo is dus als je geen echo krijgt zal hij vast en zeker wel even luisteren.
Had vk gebeld, maar het is zondag dus kon alleen een spoednummer bellen. Ik ben met de doppler aan de slag gegaan en heb het hartje gehoord! Zo blij en opgelucht. Ik denk ook wel dat het komt, omdat ik nooit een goede zwangerschap heb gehad en alleen (ook van dichtbij) heb gezien dat het zo snel mis kan gaan.
Maar je bent gelukkig ook AL dertien weken, en meerdere echo's verder. Dan gaat een hartje echt niet ineens nog maar zo stoppen! Fijn dat het met de angelsound in ieder geval is gelukt nu
Ja, er viel echt een last van mijn schouders! Ik weet dat het hartje niet zomaar opeens kan en zal stoppen, maar als ik in mijn paniek zit kan ik daar echt niet over nadenken. Het heeft er ook wel mee te maken dat ik het straks aan mijn vader ga vertellen, terwijl ik hem amper zie..
Het is wel herkenbaar hoor, ik had het bij de zwangerschap van mijn jongste ook dat de onzekerheid heel erg aanwezig was doordat ik daarvoor 2 miskramen heb gehad. Als ik dan het hartje zelf niet gevonden kreeg was het ook even paniek. Je zit nu in ieder geval al op een mooi termijn en de kans dat het nu nog mis gaat is zo ontzettend klein! Super fijn dat je nu toch het hartje zelf gevonden hebt! Misschien evt nog een extra tip, mocht je nog een keer gaan luisteren, een volle blaas kan ook helpen. Deze duwt je baarmoeder dan iets omhoog waardoor die iets hoger komt te liggen en wellicht makkelijk voor je om de kleine te spotten.
Inderdaad vandaag met een volle blaas geluisterd. Bedankt! Ik denk dat het ook wel logisch is om onzeker te zijn en soms neemt dat even de overhand, zoals vanmorgen. Nu helemaal gerustgesteld en dit is de eerste keer dat ik de kleine heb gehoord. Zo fijn!
Vond een preggobroek bij de h&m, nooit verwacht dat ik daar zou slagen, maar lijkt 100 keer beter te zitten dan mn mamalicious van de vorige keer
Ja hoor, zal tegen die tijd wat foto’s plaatsen leuk als jullie dat ook doen, vind t altijd zo mooi hoe ieder op z’n eigen manier een fijn plekje of kamertje voor de baby creeert.
Wat naar dat je dan die paniek voelt. Sinds ik de kleine voel heb ik dagelijks even bevestiging zeg maar, maar los daarvan heb ik wel vertrouwen. Denk dat de gyn wel hartje luistert of echo maakt ja. Probeer te vertrouwen, positieve energie is altijd goed
Ik heb er ook een van de H&M en zit dikke prima. Heb er ook net een van mamalicious binnen voor de zomer, een witte, zat ietsjes ruimer, maar zal ik misschien wel nodig hebben