13 weken dansje! Ik denk niet dat ik over ga op de app. Enige anonimiteit kan ik wel waarderen. Bovendien ben ik zo iemand die een bloedje beroerd heeft aan onbekende nummers in een whatsappgroep Dit was trouwens onze aankondiging op social media...;
Nummer kan je opslaan he Maar het hoeft niet, vind het zelf wel leuk dat er juist wat meer gedeeld wordt. Lieve aankondiging! wij gaan het zelf niet op FB zetten
Ja I know maar om van 30 ‘onbekende’ mensen het nummer op te slaan, ik ben daar te pietluttig in denk ik..
Denk niet dat er 30 in de app komen hoor hahaha Ik heb nu ook niks opgeslagen. De meeste mensen hebben wel een naam ingevuld op whatsapp die je ziet, en als profielfoto een lijstje met wie wie is. Maar ik vind die nummers wel verschrikkelijk lelijk, dus overweeg het nog wel allemaal toe te voegen
Ik heb de nummers wel toegevoegd. En om niet in de war te raken met andere nummers qua dezelfde namen heb ik dit: (Zp Nov'19) NAAM Ik vind het wat overzichtelijker als ik de namen toevoeg
Ja ik heb naam + de naam van ZP tussen haakjes dus bij jou 'volledige naam (dreumusje) dan onthou ik het beter
Op zich is het niet direct niet meer anoniem in die app, ligt aan je whatsapp profielfoto en naam die je ingevoerd hebt. Ik denk dat ik nog steeds als een totaal vreemde overkom Haha. Je bepaald zelf of en welke foto’s je deelt. De ene deelt veel en de ander weinig qua prive dingen, is allemaal goed. De app is toch wel fijn laagdrempelig, fijner dan ik had gedacht. Maar ook prima als een stel hier gezellig blijft kletsen toch? Mijn floradix vraag is trouwens totaal genegeerd
Het is alleen jammer dat het waarschijnlijk hier nu wel steeds stiller gaat worden, dat merk je nu al een beetje.
Ik heb mij toch maar aangemeld voor de app, Facebook ben ik erg slecht in dus hopelijk vergaat mij dit beter haha.. Eindelijk weekend, ik was er aan toe! Nog leuke plannen? Twijfel om morgen naar dierentuin te gaan, het is nog schoolvakantie en ik hou niet van drukte
Ik ken Floradix niet, dus ik kan er niks zinnigs over zeggen Ik slik zwanger vitamines van Davitamon, ben al blij als ik die niet vergeet
Wat was de floradixvraag? Ik moest vorige keer dikke pillen slikken, de assistente zei deze keer dat ik anders maar meteen floradix moest pakken.
Gebeurt toch in veel lijsten dat er uiteindelijk over gegaan wordt op facebook of Whatsapp? Bij de lijst van E. was dit ook zo, maar daar ben ik niet in gebleven omdat ik al een Belgische groep op facebook had en het gewoon over de koppen lopen was, ik kreeg gewoon letterlijk 100 meldingen van die groep per dag. Whatsapp vind ik veel gemoedelijker
De teller in Whatsapp staat op 14. Het is wat meer kletsen eigenlijk. Meer interactie, korte vragen en kort antwoord. Er wordt wat meer privé gedeeld en komen baby fotootjes of foto's van kids voorbij. Net even anders dan een forum