Hier ben ik elk half uur in m’n tieten aan het knijpen of ze nog een beetje zeer doen, maar nada. Vandaag 0,0 symptomen. Heb toch liever wat misselijkheid en pijnlijke boobs, voelt wat zwanger-iger
Het is normaal dat je verdrietig bent, maar er zijn nog vrouwen die bloed verliezen bij een zwangerschap. Ik blijf duimen dat het bloedverlies stopt en dat je iets moois mag zien op een komende echo
hopen dat het stoppen van het bloed positief is! Snap heel goed dat je erg verdrietig bent, maar nog geen conclusies trekken die je zelf ook niet met 100% kunt weten. Knuffel!
@Aurorae Ik snap dat je verdrietig bent. Fijn dat het bloeden tot nu toe gestopt is. Ik ga voor je duimen dat het goed komt!
@ allemaal Ik ga morgen weer even op jullie reageren. Ik lig al lekker in bed Welterusten Qua symptomen heb ik wel pijnlijke borsten en veel bandenpijn.
De cadeaus van gisteren aan het uitpakken. Normaliter ben ik al niet zo’n stevige drinker, maar nu zijn deze cadeaus natuurlijk helemaal waardeloos. Scheelt wel dat ik de komende tijd geen wijn hoef te kopen als er mensen komen eten.
Ik kan met zoveel mensen niet op alles en iedereen reageren hoor vind het ook niet erg als je mij overslaat hoor, @dreumesje