Ik hoop echt dat alles goed is, want het kan nog van alles betekenen.. En het klinkt helemaal niet stom dat je er zo snel al zo blij mee was, ik denk dat dit voor heel veel van ons geld.. Succes!
Hi dames! Ik ben al een paar dagen een beetje misselijk maar vanavond was het echt extreem, heb amper wat gegeten en de hele tijd het gevoel dat ik moet overgeven maar ik moet niet echt overgeven zeg maar.. Hebben jullie nog tips? Daarnaast herken ik me totaal niet in het "zere tieren" verhaal.. Ik heb cup E maar tot nu toe echt nergens last van! (klopt heel hard af) Super leuk trouwens dat deze groep er is.. Ik probeer overal mee te lezen maar merk dat ik echt een leek ben en heel veel afkortingen niet ken en dan niet weet wat er bedoeld wordt.. Ook ben ik kneiter onzeker over of alles wel goed gaat en wat er in godsnaam allemaal gebeurd in mijn lichaam. Begrijp ik het nou goed dat sommige van jullie elke dag nog testen? Een hoop vragen, excuus haha!
Ik heb nog 2 testen en daarna stop ik. Ik begin helaas ook al lichtelijk misselijk te worden. Tijdens vorige zwangerschap begon het overgeven vanaf 6 of 7 weken geloof ik Ik ook geen zere borsten trouwens! Maar geef nog borstvoeding misschien heeft dat ermee te maken
Ik voel me ook nog niet op top zwanger. Heel af en toe vlagen van misselijkheid en gevoelige borsten sinds een paar dagen, maar dat is het vooralsnog. Ook ik test niet meer, ga alleen nog een CB doen voor de 3+.
Ik heb bij de vorige twee ook nooit echt wat gevoeld. Later in het eerste trimester een beetje misselijkheid, maar dat is eigenlijk alles. Tot later ischias en bekken enzo begint.
Voor misselijkheid zeggen ze trouwens gedurende dag dag beetjes te eten, en een cracker eten voor je opstaat. Veel vrouwen hier testen langer om de oploop te zien.
Ik heb nog 4 of 5 dipsticks liggen en 1 CB die ik bewaar voor de 3+. Als je een afkorting niet weet, gewoon vragen! Binnen no time zit je er helemaal in
Uitgerekend: 1 - 15 november ♡ 1 november dreumesje - 32, 3e kindje - onbekend 2 november Jairy0811 - 29, 4e kindje - onbekend 3 november 4 november Torties - 30, 3e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26, 1e kindje - onbekend NEH - 29, 1e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31, 3e kindje - onbekend 8 november Miles - 29, 2e kindje - onbekend Stresskipje - 30, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24, 2e kindje - onbekend Sjaantje91 - 27, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39, 3e kindje - onbekend 1e wondertje, 32, 2e kindje na ICSI - onbekend 10 november Zwangels - 36, 3e kindje - onbekend Roosje89 - 29, 2e kindje - onbekend 11 november Aurorae - 29, 2e kindje - onbekend 12 november MissMorrow - 33, 1e kindje na twee vmk - onbekend 13 november 14 november Mommy563 - 27 jaar 2e kindje - onbekend 15 november Roetje08 - 26, 2e kindje - onbekend ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (19) ---------------------------------------------- Afspraken: 11 maart Kaatje92 - eerste echo bij gynaecoloog (6 weken) 14 maart MissMorrow - eerste echo bij gynaecoloog ivm miskramen (5,5 wk) 18 maart Jairy0811 - eerste echo VK (7wk) 22 maart dreumesje - eerste echo + intake (8wkn) Miles - eerste echo fertiliteitsarts ziekenhuis (7 weken) 25 maart Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken 27 maart Zwangels - eerste echo en intake VK bij 7,3 wk 2 april Miles - intake VK 4 april Miles - eerste echo VK (9 weken) 8 april Jairy0811 - termijnecho + intake VK 16 april Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren). Ik haal de lijst er weer even bij haha, volgens mij was dit de laatste.
Hier ook helemaal geen zere borsten, hoeft niet vaker te plassen, niet misselijk. Het enige waar ik wel last van heb ik steekjes in de buik en liezen. De steekjes maken mij wel bang voor een bbz. Je weet gewoon niet wat daarbinnen gebeurd. Kon je maar naar binnen kijken zeg.
Uitgerekend: 1 - 15 november ♡ 1 november dreumesje - 32, 3e kindje - onbekend 2 november Jairy0811 - 29, 4e kindje - onbekend 3 november 4 november Torties - 30, 3e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26, 1e kindje - onbekend NEH - 29, 1e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31, 3e kindje - onbekend 8 november Miles - 29, 2e kindje - onbekend Stresskipje - 30, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24, 2e kindje - onbekend Sjaantje91 - 27, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39, 3e kindje - onbekend 1e wondertje, 32, 2e kindje na ICSI - onbekend 10 november Zwangels - 36, 3e kindje - onbekend Roosje89 - 29, 2e kindje - onbekend 11 november Aurorae - 29, 2e kindje - onbekend 12 november MissMorrow - 33, 1e kindje na twee vmk - onbekend 13 november 14 november Mommy563 - 27 jaar 2e kindje - onbekend 15 november Roetje08 - 26, 2e kindje - onbekend ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (19) ---------------------------------------------- Afspraken: 11 maart Kaatje92 - eerste echo bij gynaecoloog (6 weken) NEH - intake bij de verloskundige 14 maart MissMorrow - eerste echo bij gynaecoloog ivm miskramen (5,5 wk) 18 maart Jairy0811 - eerste echo VK (7wk) 22 maart dreumesje - eerste echo + intake (8wkn) Miles - eerste echo fertiliteitsarts ziekenhuis (7 weken) 25 maart Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken 27 maart Zwangels - eerste echo en intake VK bij 7,3 wk NEH - eerste echo VK bij 8 weken 2 april Miles - intake VK 4 april Miles - eerste echo VK (9 weken) 8 april Jairy0811 - termijnecho + intake VK 16 april Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren). Ik haal de lijst er weer even bij haha, volgens mij was dit de laatste
Is er ook een lijst wie er als eerste overgegeven heeft ? Haha zet mij er maar op, gister na 15 minuten Zwemmen het zwembad uitgevlucht. Hele nacht overgegeven. Het lijkt nu weer rustig te zijn. Voor de rest een zware buik, maar verder eigenlijk niks. Ik heb 28mrt de eerste echo bij de fertiliteit darts, dat is met 7 weken en 4 dagen. Spannend!
Uitgerekend: 1 - 15 november ♡ 1 november dreumesje - 32, 3e kindje - onbekend 2 november Jairy0811 - 29, 4e kindje - onbekend 3 november 4 november Torties - 30, 3e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26, 1e kindje - onbekend NEH - 29, 1e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31, 3e kindje - onbekend 8 november Miles - 29, 2e kindje - onbekend Stresskipje - 30, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24, 2e kindje - onbekend Sjaantje91 - 27, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39, 3e kindje - onbekend 1e wondertje, 32, 2e kindje na ICSI - onbekend 10 november Zwangels - 36, 3e kindje - onbekend Roosje89 - 29, 2e kindje - onbekend 11 november Aurorae - 29, 2e kindje - onbekend 12 november MissMorrow - 34, 1e kindje na twee vmk - onbekend 13 november 14 november Mommy563 - 27 jaar 2e kindje - onbekend 15 november Roetje08 - 26, 2e kindje - onbekend ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (19) ---------------------------------------------- Afspraken: 11 maart Kaatje92 - eerste echo bij gynaecoloog (6 weken) NEH - intake bij de verloskundige 14 maart MissMorrow - eerste echo bij gynaecoloog ivm miskramen (5,5 wk) 18 maart Jairy0811 - eerste echo VK (7wk) 22 maart dreumesje - eerste echo + intake (8wkn) Miles - eerste echo fertiliteitsarts ziekenhuis (7 weken) 25 maart Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken 27 maart Zwangels - eerste echo en intake VK bij 7,3 wk NEH - eerste echo VK bij 8 weken 2 april Miles - intake VK 4 april Miles - eerste echo VK (9 weken) 8 april Jairy0811 - termijnecho + intake VK 16 april Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
@Zwangels herkenbaar! Ik word steeds rond 4:00 wakker en dan lig ik echt te malen. Ik heb de afgelopen dagen dan ook steeds een halve slaappil genomen en toch nog door kunnen slapen tot 7:30...