Valt wel mee. Zaterdag komen alle spullen en daarna nog vooral uitpakken enzo! Moet nog wel veel schilderwerk ed gedaan worden maar gelukkig moet ik van vriendlief nu veel pauze nemen haha. Alleen die steekjes in mn liezen... zo irritant en wordt er onzeker van
Hoppaa! Ik zou met de CB zelf nog een paar dagen wachten, de verhalen zijn zo wisselend wanneer er een 3+ staat.
Even een vitamine vraag; wat slikken jullie? Ik slik momenteel (houd je vast); - compleet mama van davitamon - vitamine C 500 - multivitamine (regulier) - magnesium - calcium 1000 (vanaf morgen, net besteld) Dit dagelijks.. jullie dan?
Multi zwanger van Kruidvat en vitamine d ook van Kruidvat Mag je wel vitamine c nemen tijdens zwangerschap? Op het potje hier staat dat het enkel onder medisch advies mag.
Ik slik nu nog Etos zwanger worden, de laatste strip nu en ga dan over op Compleet mama van Davitamon. Verder slik ik geen vitamines extra.
Als het goed is staat dat op elk potje dat ik thuis heb.. Google zegt dat vit C mag, ik heb m’n dosis al verlaagd naar de helft (had eerst 1000). Teveel aan vit C plas je uit.
In het nieuws is te lage inname van calcium onder zwangeren trending momenteel. Slechts 3% van de zwangeren zou voldoende calcium binnen krijgen.
Serieus? Haal je vnl uit melk toch? Dronk het al lang niet meer en toevallig sinds een paar weken weer wel