Welkom! En gefeliciteerd! Dat is een een grote verrassing. Herkenbaar trouwens want wij zijn ook zwanger van een verrassing.
ik slik Davitamon Compleet Mama had eerst die van vsm puur mama, maar kreeg ze na een tijdje echt niet meer weg ze waren me echt te groot helaas.
@AapEnOlifant welkom! En gefeliciteerd! Hier slik ik de zwanger multivitamines van de Kruidvat. Daar zit alles in. Voorgevoel over welk geslacht het is heb ik nog niet. Meestal na een eerste echo pas. Vandaag was ik al snel moe en tijdens het eten koken misselijk.
Ik vind melk echt veel te goor. Krijgen mijn kinderen ook niet, alleen bakje yoghurt. Eet zelf wel veel kaas. Maar melk, echt niets is zo goor
Voorgevoel van het geslacht; Ik weet het eigenlijk niet, de ene keer denk ik jongen en de andere keer denk ik meisje.
Vorige keer had ik duidelijk: het wordt een jongen. Nu wisselt het ook telkens. We zullen zien. Ik heb alleen nog maar nichtjes (van zus en schoonzus), eerste jongen in de familie zou dus leuk zijn. Ik zie mezelf ook meer als jongensmoeder Met allebei zal ik even blij zijn!
Ik slik multi zwanger daar zit ook foliumzuur in dus dat neem ik niet apart.. En qua eten? Ik let op mijn fruit (maak smoothies voor werk) groene paprika en bladgroenten
Oh heerlijk melk! Bij de tweede had ik het zelfs 's nachts naast het bed vanwege maagzuur. Ik zie het nog zo staan in een koelbox
Ik vind melk ook echt lekker. Fruit is voor mij wat moeilijker vanwege allergieën, maar ik probeer zoveel mogelijk te pakken wat ik wel kan eten. Qua voorgevoel voor geslacht neig ik op de momenten dat ik misselijk ben naar een meisje, puur omdat ik dit bij mijn oudste ook had en bij de jongens niet, maar anders zou ik het niet weten. Mijn vriend is compleet overtuigd dat het een meisje wordt. Hier iig geen voorkeur.
Ik heb werkelijk waar geen idee wat ik kan verwachten... maar weet ook pas sinds vanmorgen echt dat ik zwanger ben hahaha. Zou zowel een jongetje als een meisje leuk vinden! Ik slik nu alleen foliumzuur maar ga morgen even zo'n compleet mama potje halen. En als laatste: ik haat melk. Krijg er ook heel erg darmproblemen van haha
Melk: heerlijk Fruit: heerlijk! Elke avond maakt vriend een schaaltje met verschillende soorten fruit. Vanavond was het appel, banaan, mandarijn en mango.
Fruit is zo'n moeilijke bij mij, ik kan gerust een hele week zonder fruit zonder er op te letten. Bananen eet ik wel graag, vroeger at ik er drie op een dag En melk enkel bij m'n cornflakes