@Roetje08 bij mij was de oploop in het begin ook echt bagger! @NEH probeer het los te laten. Ik heb er zelf ook moeite mee, maar je kunt er toch niks aan doen.
Deze is mooooooi! Voor de oploop zijn ze niet geweldig, maar voor de knaller geven ze echt voldoening.. het duurt alleen wat langer.
Ik ben dus denk ik een stuk minder ver dan gedacht! Heb ik echt een late eisprong gehad... lijkt me iig geen 4 weken+5... of heel weinig hcg? Mn laatste ongesteldheid begon op 1 feb... Mmmmmm onduidelijkheiddddd! (Vriend was wel heel blij om nu echt 'zwanger op een test te zien!)
Heb geen testen oid gedaan maar had op 13e flinke krampjes, en verwachtte mn ei de 15e dus dat komt wel overeen... verder had ik maar een klein plasje maar wel vrij geel (tmi, sorry haha)...
Ben je al lang van de anticonceptie af? En het kan zomaar dat je ei later springt dan je denkt en dat je een kortere lf hebt. Mijn menstruatie startte op 5 februari, ei op 22 februari (Cd18), nod op vandaag 6 maart (Dus zou ook een cyclus van 29d zijn), soms heb ik mijn ei pas op Cd22 ofzo.
Denk inderdaad ook een late eisprong, en/of je zit nog net op de grens van wanneer deze test over gaat naar 2-3 weken.
Wauw ik zie mooie testen! En inderdaad de action testen zijn echt verrot voor de oploop. App groep is leuk maar Facebook in een besloten groep is ook leuk.