Ja echt dit had een leuk iets moeten zijn maar helaas weinig van te genieten met de angst. Hopelijk snel voorbij en dat het goed maar gaan met ons. Ik loop bij de gyn idd. na 3x mag ook wel. We hadden zelfs al een afspraak staan voor volgende week. Ze wilden met een camera internin de baarmoeder kijken of er beschadiging of verkleving er zijn door de eerder keizersnedes. De gyn kon het niet begrijpen waarom steeds fout gaat. Alles lijkt goed en op zijn plek .
Uitgerekend: 1 - 15 november ♡ 1 november dreumesje - 32 jaar, 3e kindje - onbekend 2 november Jairy0811 - 29 jaar, 4e kindje - onbekend 3 november 4 november Torties - 30 jaar, 3e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26 jaar, 1e kindje - onbekend NEH - 29 jaar, 1e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37 jaar?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31 jaar, 3e kindje - onbekend Miltje- 34 jaar, 4e kindje- onbekend 8 november Miles - 29 jaar , 2e kindje - onbekend Stresskipje - 30 jaar, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24 jaar, 2e kindje - onbekend Sjaantje91 - 27, 1e kindje - onbekend AapEnOlifant - 27 jaar, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39 jaar, 3e kindje - onbekend 1e wondertje, 32 jaar, 2e kindje na ICSI - onbekend 10 november Zwangels - 36 jaar, 3e kindje - onbekend Roosje89 - 29 jaar, 2e kindje - onbekend 11 november Aurorae - 29 jaar , 2e kindje - onbekend 12 november MissMorrow - 33 jaar, 1e kindje na twee vmk - onbekend 13 november 14 november Mommy563 - 27 jaar 2e kindje - onbekend 15 november Roetje08 - 26 jaar, 2e kindje - onbekend ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (21) ---------------------------------------------- Afspraken: 08 Maart dreumesje - MvM komt langs Roetje08 - bloedafname huisarts 11 Maart Kaatje92 - eerste echo bij gynaecoloog (6 weken) NEH - 11 maart intake vk 14 Maart MissMorrow - eerste echo bij gynaecoloog ivm miskramen (5,5 wk) 15 maart Viviennee - VK 18 Maart Jairy0811 - eerste echo VK (7wk) 22 Maart dreumesje - eerste echo + intake (8wkn) Miles - eerste echo fertiliteitsarts ziekenhuis (7 weken) 25 Maart Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken 27 Maart Zwangels - eerste echo en intake VK bij 7,3 wk NEH - 1e echo vk bij 8 weken 2 April Miles - intake VK 4 April Miles - eerste echo VK (9 weken) 8 April Jairy0811 - termijnecho + intake VK 16 April Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Uitgerekend: 1 - 15 november ♡ 1 november dreumesje - 32 jaar, 3e kindje - onbekend 2 november Jairy0811 - 29 jaar, 4e kindje - onbekend 3 november 4 november Torties - 30 jaar, 3e kindje - onbekend 5 november Kaatje92 - 26 jaar, 1e kindje - onbekend NEH - 29 jaar, 1e kindje - onbekend 6 november Silvia1980 - 37 jaar?, 3e kindje - onbekend 7 november Vivienne - 31 jaar, 3e kindje - onbekend Miltje- 34 jaar, 4e kindje- onbekend 8 november Miles - 29 jaar , 2e kindje - onbekend Stresskipje - 30 jaar, 1e kindje - onbekend Lantaarnpaal - 24 jaar, 2e kindje - onbekend Sjaantje91 - 27, 1e kindje - onbekend AapEnOlifant - 27 jaar, 1e kindje - onbekend 9 november Nadia33 - 39 jaar, 3e kindje - onbekend 1e wondertje, 32 jaar, 2e kindje na ICSI - onbekend 10 november Zwangels - 36 jaar, 3e kindje - onbekend Roosje89 - 29 jaar, 2e kindje - onbekend 11 november Aurorae - 29 jaar , 2e kindje - onbekend 12 november MissMorrow - 33 jaar, 1e kindje na twee vmk - onbekend 13 november 14 november Mommy563 - 27 jaar 2e kindje - onbekend 15 november Roetje08 - 26 jaar, 2e kindje - onbekend ---------------------------------------------- jongen (0) | meisje (0) | verrassing (0) | onbekend (21) ---------------------------------------------- Afspraken: 08 Maart dreumesje - MvM komt langs Roetje08 - bloedafname huisarts 11 Maart Kaatje92 - eerste echo bij gynaecoloog (6 weken) NEH - 11 maart intake vk 14 Maart MissMorrow - eerste echo bij gynaecoloog ivm miskramen (5,5 wk) 15 maart Viviennee - VK 18 Maart Jairy0811 - eerste echo VK (7wk) 22 Maart dreumesje - eerste echo + intake (8wkn) Miles - eerste echo fertiliteitsarts ziekenhuis (7 weken) 25 Maart Torties - eerste echo VK bij ruim 8 weken 27 Maart Zwangels - eerste echo en intake VK bij 7,3 wk NEH - 1e echo vk bij 8 weken 28 Maart AapEnOlifant - eerste echo vk 2 April Miles - intake VK 4 April Miles - eerste echo VK (9 weken) AapEnOlifant - intake vk 8 April Jairy0811 - termijnecho + intake VK 16 April Miles - tweede (termijn)echo VK (11 weken) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en of je wilt weten wat het wordt. Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Bij mij hetzelfde verhaal, volgende week een afspraak voor een GIS-scan. Die kan nu niet doorgaan, dus doen we maar een vroege echo.
Symptomen zijn niet extreem of zo. Wel heel moe aan de einde van de dag. Veel plassen en boobs beginnen zeer te doen. Voornamelijk de tepels. Oh ja... slapen ja dat gaat met ups en downs. Soms zomaar wakker in de nacht dus elke dag kortere slaapjes. Maar ik heb het voor over als alles maar goed maar gaan .
ja dat wil ik ook omzetten naar een vroeg echo maar wil het liefst niks in me nu. Zo mogelijk voorkomen inwendig echo's. ik ben bang van alles.
Goede morgen dames, Was gisteren echt te moet om ergens op te reageren maar lees alles! Nu voel ik me redelijk maar denk dat het over een paar uur weer gedaan is met de pret. Gisteren hield ik het echt niet meer en ben ik naar mijn zus gereden. Heb het haar verteld en we hebben er samen om gehuild en ook blij over geweest. Ben blij dat ik het heb gezegd ook al was het erg lastig. Wel fijn dat ik het alleen heb gedaan gaf haar ook de vrijheid te voelen wat ze voelt. Dank nog voor de mensen die dat voorstelde, en voor alle ander meningen!
Hier was ik vannacht erg blij mee. Dit is bij mij altijd een positief kwaaltje geweest. Tot nu toe weinig last van kwaaltjes. Moe ben ik altijd haha met twee stuiterballen.
Nog steeds zere boobies, moe en snel duizelig (ik heb van mezelf al een lage bloeddruk, door zwangerschap vaak nog lager) Vandaag wel buikpijn, niet leuk!
Mijn laatste ongesteldheid begon op 1 februari, dan zou ik nu 4 weken en 6 dagen zwanger zijn. Mijn clear blue zei gister 1-2 weken en mn streepjes zijn (op action) nog vrij licht. Op predictor wel duidelijker dus die doe ik vanavond nog een om te kijken. Vanmorgen vk gebeld en die zei dat ik me er niet druk over hoefde te maken. Heb het net aan mn beste vriendin verteld, moest het gewoon kwijt en ze is hier om te helpen klussen. Ze moest heel hard huilen en ik toen ook haha een emotionele bende, maar lucht wel op!