De streepjes en CB passen prima bij elkaar, maar je zit duidelijk nog een stuk voor je nod, dus nod zou ik ff vergeten.
Nouja de vk zei dat sommige mensen gewoon licht testen, dus we zien wel. 28 maart eerste echo! Voor nu nog 2 predictor en 2 cb digi dus die gaan we nog doen
@AapEnOlifant volgens mij zit je nu op 11 dpo, wat je een week minder ver zou maken dan je banner. Echo over 3 weken zal het wel uitwijzen
Hebben jullie trouwens veel afscheiding? Bij mij is soms zoveel dat ik dat eng vind bij elke wc bezoek.
@Miles En @Miltje ja!!!! Allebei haha! Afscheiding 'voel' ik zeg maar komen en dan ben ik elke keer bang dat het bloed is.... En eten pff ik heb idd sochtends 0 honger en daarna alleen maar haha. Maar wel na het eten misselijk? Wat ik dan weer raar vind aangezien je altijd leest dat misselijkheid minder moet worden na eten haha
Ik drink bij het opstaan een glas cola, want water op mijn nuchtere maag kan ik blijkbaar niet meer hebben. En voor de rest wat opgeblazen (broek spant wat), en vaker naar toilet, heb dan het gevoel dat ik dirngend moet, maar er komt maar de helft uit van wat ik verwacht zeg maar. Gelukkig heb ik de schijn hoog gehouden afgelopen maanden door echt vaak naar toilet te gaan (zonder dat het al echt nodig was).
Ik vind je testen er ook goed uit zien, denk alleen dat je inderdaad net iets minder ver bent. De echo over een paar weken gaat je meer duidelijkheid geven daarin.
Hier juist trek in van alles mbt het eten. Maar wel ook dat ik in de ochtend en 's avonds misselijk ben. Ik moet van mezelf beter en meer fruit eten. Oh en als ik eten ga koken merk ik ook dat ik misselijk word. Zo erg dat ik eigenlijk geen zin meer in eten heb maar zodra ik dan toch iets eet is het goed. Afscheiding heb ik nu minder, dan voor de zwangerschap. En gaaaapp wat ben ik moe! Pfff als ik mij er aan toe geef lig ik te slapen op de bank.
Haha ik snap de geruststelling Ik ben echt hondsberoerd de hele dag door buikpijn en kotsmisselijk maar niet kotsen zeg maar. Daarnaast spelen de hormonen ook op en is de piekermodus non stop aan de gang..
ik had maandag 2-3 op de digitale test en vandaag ook nog 2-3 wanneer zou ik 3+ kunnen verwachten??? geen idee hoe ver ik ben 29 of 30 januari laatste ongi en cyclus van 29 of 30 dagen maar kan ook iets langer zijn geweest wat denken jullie?
jawel mooi oploop. Je bent niet zover als wat je baner aangeef. Denk dat je ei later is gesprongen en of langzaam HCG aanmaak. Maar al met al je test is