@xBambi welkom! @Jairy0811 jeej!! Mooie 3+ fijn!! @MissMorrow nog niet echt veel symptomen, tot nu toe alleen slecht slapen, van al het andere nog geen last @Miles @Miltje Precies hetzelfde wat afscheiding betreft het lijkt soms alsof ik ongesteld ben geworden, dan is de stress ren naar het toilet maar gewoon afscheiding gelukkig.. @Sjaantje91 Knap van jou! Fijn dat je haar de kans hebt gegeven een lach en traan erbij. Mooi! Ik krijg morgen te horen wanneer ik m’n eerste echo krijg! Spannend en zin in!!
Net weer 3 uur geslapen... En die winderigheid ken ik pfff, en boeren, komt overal uit Heb alleen echt nergens zin in qua eten... behalve olijven. Maarja om daar nou van te leven... Moet nog koken maar heb echt nergens zin in echt lastig vind ik dit!
Morgen de eerste afspraken zie ik @Roetje08 @dreumesje succes allebei zowel voor het bloedprikken als de afspraak met MvM
Morgenochtend ga ik de CB doen, hopend op de 3+. Als hij dan nog 2-3 is ben ik natuurlijk strontje chagrijnig. Gaat wat worden dan
Amai, ik voel me zo moe, alles weegt precies dubbel zoveel. Meestal heb ik het mentaal zwaar als ik zo vroeg moet opstaan, maar nu echt lichamelijk, ben niet vooruit te branden. En een collega klaagt al een paar dagen dat ze pijnlijke borsten heeft, ik zeg dat ze eens een zwangerschapstest moet doen, maar ze wil niet