Onze babyfoon is kapot heeft iemand ervaring met een babyfoon van AliExpress? Het liefst een met camera en een apart beeldschermpje die daarnaast ook nog op je mobiel met WiFi werkt, bestaat zoiets?
@Roetje08 ik zou volgende keer een zwangerschapstest meenemen naar t werk @Miltje @Miles ik dans mee!! Ik kreeg even geen meldingen meer, vond jullie al zo stil
Nee, geen ervaring. Ik moet er straks een derde bij en dat wordt waarschijnlijk gewoon weer philips avent
@Miltje En @Miles Jaaa, ik dans met jullie mee, mooie testen! @Lantaarnpaal hier ook geen ervaring, ik heb er gewoon een zonder camera en dat werkt prima.
Ik gebruik de babyfoon sinds ze twee is al niet meer, mede door verhuizingen nooit geïnstalleerd. Moet zeggen, ik geniet van de rust... Straks hebben wij weer de luvion met camera. Ronde twee
Ik heb de app van Philips ‘zwangerschap’. Als je daar op het plaatje van de baby klikt dan kan je soort van 3D om de baby heen maar je kunt dan ook op het knopje drukken van ‘ware grootte’ en dan zoomt hij uit naar de ware grootte van je baby op dat moment. Ik dacht echt, wooow zo klein! Dus toen heb ik serieus een rolmaatje gepakt om na te meten en ja hoor, ik had een paar mm groot frutseltje op m’n scherm..
Geen ervaring mee. Die van ons is ook kapot, hij laad niet meer en gaat niet meer aan.. Wij hadden een Alecto DBX88 voor de oudste gehaald. Daarna voor 2e zoon gebruikt en daar gaan we weer voor.
Blij voor de dames met positieve testen! Ik ben nu in zo'n fase dat ik niks wil eten wat ik in huis heb. Ik heb zin in Macdonalds en biefstuk
Hey lieve allemaal, Mag ik me ook aansluiten bij jullie? Ben ongeveer rond 13 november uitgerekend! Durfde pas vandaag test te doen omdat ik de hele tijd het gevoel had toch ongesteld te worden . Pas sinds gister het gevoel dat ik zwanger was en de test was vanochtend hartstikke positief
Oeh ja biefstuk! Van Loetje! En sushi. En een heerlijke rode wijn. En biefstuktapenade van de appie. En rode wijn. Dit gaat een hele lange zomer worden... ..had ik ook rode wijn genoemd?